Εισηγητής
Αργύρης Νταουλιάρης
Σε ποιους απευθύνεται
Προϊσταμένους κρατήσεων, Προϊσταμένους Ορόφων, Υπεύθυνους Εστιατορίου, Υποδοχής , δημοσίων σχέσεων και Υπεύθυνους Πωλήσεων συνεδρίων. Επίσης σε όλους τους εργαζομένους των τμημάτων Οροφοκομίας, κρατήσεων, υποδοχής, Εστιατορίου αλλά και σε διευθυντές μικρών ή μεγάλων ξενοδοχειακών καταλυμάτων.
Σκοπός
Ο σκοπός του σεμιναρίου είναι η ανάλυση των τμημάτων μιας ξενοδοχειακής επιχείρησης, σε οικονομικό, ποιοτικό και λειτουργικό επίπεδο.
Περιγραφή σεμιναρίου
Στο σεμινάριο θα εξετάσουμε τα βασικά τμήματα του ξενοδοχείου και θα αναλύσουμε το τουριστικό ξενοδοχειακό προϊόν μέσα από την διαδικασία της Απόλυτης φιλοξενίας. Ο εκπαιδευόμενος θα κατανοήσει σε θεωρητικό επίπεδο τα τμήματα ενός ξενοδοχείου και θα προσεγγίσει τις πωλήσεις και την λειτουργία του.
Περιεχόμενα
Α' ημέρα
• Κρατήσεις Ξενοδοχείου - μάρκετινγκ και επικοινωνία (e-commerce) • Ο Ρόλος της Υποδοχής και το τμήμα δημοσίων Σχέσεων ενός Ξενοδοχείου.
Β' ημέρα • Οροφοκομία: το Τμήμα των δωματίων και η σημασία του. • Η Εστιατοριακή Τεχνική και ο ρόλος του Υπεύθυνου Εστιατορίου σε ένα Ξενοδοχείο.
Πληροφορίες συμμετοχής
Κόστος Συμμετοχής
Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος