Το Σεμινάριο Οργάνωσης Γραφείου & Διαχείρισης έχει σχεδιαστεί για να εφοδιάσει τους σπουδαστές με γνώσεις και δεξιότητες που σχετίζονται με την αποτελεσματική λειτουργία του σύγχρονου γραφείου των επιχειρήσεων και των συναφών οργανισμών. Θα μάθετε για τις λειτουργίες, τις δομές και τις πρακτικές που ισχύουν σε ένα σύγχρονο γραφείο επιχειρήσεων.
Θεματικές Ενότητες
1. Εισαγωγή στο σεμινάριο «Οργάνωση Γραφείου & Διαχείριση»
2. Η έννοια του γραφείου & οι υπηρεσίες του
3. Οι λειτουργίες του γραφείου
4. Διαχείριση πληροφοριών - Επικοινωνίες Εκθέσεις, Αναφορές, Υπομνήματα, Σημειώματα Αρχεία, Καταστάσεις, Ισοζύγια κ.α. Στατιστικά στοιχεία, Υπολογισμοί λογαριασμών Γραφειοκρατικές διαδικασίες
5. Διαχείριση πληροφοριών - Δευτερεύουσες εργασίες γραφείου - Γραφή εγγράφων - Αναπαραγωγή εγγράφων - Αρχειοθέτηση εγγράφων - Έλεγχος εγγράφων
6. Η Οργάνωση του Γραφείου & οι εργασίες του
7. Εφαρμογή Αρχών Οργανώσεως
8. Βελτίωση της εργασίας σε ένα Τμήμα Παραγγελιών
9. Ο προγραμματισμός του γραφείου
10. Το περιβάλλον του γραφείου
11. Διαρρύθμιση του χώρου του γραφείο, Εσωτερική οργάνωση των χώρων του γραφείου και Συστήματα Οργάνωσης των Γραφείων
12. Η επίπλωση & ο εξοπλισμός του γραφείου
13. Έλεγχος για τις Λειτουργικές Δαπάνες Γραφείου
14. Εσωτερικός έλεγχος - Προληπτικοί έλεγχοι και μέτρα που αφορούν την Οργάνωση Προσωπικού
15. Μέτρα που συνδέονται με τις μεθόδους εργασίας και με την λογιστική τάξη
16. Έλεγχοι εκτέλεσης - Προέλεγχοι -Μετέλεγχοι, Ο σκοπός και τα αποτελέσματα του ελέγχου
17. Αρχειοθέτηση & συστήματα ταξινόμησης - Οργάνωση & Διεύθυνση γραφείου, Οργάνωση & Διεύθυνση γραφείου
18. Εισαγωγή στα Συστήματα Αρχειοθέτησης Γραφείου
19. Αλφαβητικό Σύστημα Αρχειοθέτησης
20. Αριθμητικό Σύστημα Αρχειοθέτησης
21. Αλφαβητικό - Αριθμητικό Σύστημα Αρχειοθέτησης, Σύστημα Αρχειοθέτησης κατά θέμα. Γεωγραφικό Σύστημα Αρχειοθέτησης
22. Συγκεντρωτικό ή Αποκεντρωμένο Αρχείο
23. Βάσεις Δεδομένων και χρήση υπολογιστή
24. Αποτελεσματικό Σύστημα Αρχειοθέτησης - Διαδικασία Ταξινόμησης, Ανεύρεση Εγγράφου - Εκκαθάριση Αρχείου
25. Προγραμματισμός του χρόνου
26. Κατάταξη υποχρεώσεων με προτεραιότητα και σπουδαιότητα
27. Προγραμματισμός και καταμερισμός του χρόνου
28. Μελέτη περίπτωσης - Επίλυση προβλήματος διαχείρισης χρόνου
29. Το Management ολικής ποιότητας και η παραγωγικότητα των εργασιών γραφείου
30. Η Φιλοσοφία του Management Ολικής Ποιότητας
31. Τα συστατικά του Management Ολικής Ποιότητας
32. Προτάσεις Βελτίωσης Ποιότητας
33. Πιθανά Εμπόδια για την επιτυχία
34. Εφαρμογή του Management Ολικής Ποιότητας
35. Η έννοια της παραγωγικότητας. Παράγοντες που την επηρεάζουν & τα στάδια της
36. Αξιολόγηση Απόδοσης. Μέθοδοι & Αναγκαιότητα αξιολόγησης
37. Εργασία με Εικονίδια. Επιλογή Εικονιδίων. Άνοιγμα, Κλείσιμο, Τακτοποίηση Εικονιδίων
38. Εμφάνιση των επεκτάσεων του αρχείου
39. Δημιουργία φακέλων και υποφακέλων. Ταξινόμηση και προβολή αυτών. Ανάπτυξη, σύμπτυξη προβολών δίσκου φακέλων
40. Άνοιγμα και κλείσιμο εφαρμογής. Άνοιγμα και κλείσιμο εφαρμογής απλού κειμενογράφου ή άλλης εφαρμογής (Ζωγραφική). Εισαγωγή κειμένου σε αρχείο. Αποθήκευση αρχείου με συγκεκριμένο όνομα σε συγκεκριμένη θέση σε μια μονάδα δίσκου.
41. Μετονομασία αρχείων και φακέλων.
42. Διαγραφή και Επαναφορά. Διαγραφή αρχείων και φακέλων μέσω του Κάδου Ανακύκλωσης. Επαναφορά αρχείων και φακέλων από τον Κάδο Ανακύκλωσης.
43. Άδειασμα Κάδου Ανακύκλωσης.
44. Αντιγραφή - Μετακίνηση. Αντιγραφή και μετακίνηση αρχείων και φακέλων μεταξύ φακέλων και μονάδων δίσκων. Αποστολή στοιχείου σε θέση αποθήκευσης.
45. Ιδιότητες αρχείων και φακέλων. Αλλαγή κατάστασης ενός αρχείου: μόνο για ανάγνωση/κλειδωμένο, για ανάγνωση/εγγραφή.
46. Συντομεύσεις και Δημιουργία Αρχείων
47. Συμπίεση και αποσυμπίεση αρχείων από συγκεκριμένη θέση μιας μονάδας δίσκου.
48. Γνώση της μνήμης RAM. Γνώση των μονάδων μέτρησης μεγέθους αρχείων και φακέλων: KB, MB, GB.
49. Ιδιότητες συστήματος. Επισκόπηση των βασικών πληροφοριών του υπολογιστικού συστήματος: ονομασία και έκδοση λειτουργικού συστήματος, εγκατεστημένη RAM (μνήμη τυχαίας προσπέλασης)
50. Εύρεση – Αναζήτηση. Χρήση του εργαλείου εύρεση/αναζήτηση για τον εντοπισμό αρχείων/φακέλων
51. Προβολή λίστας πρόσφατα χρησιμοποιημένων αρχείων
52. Print Screen. Χρήση της δυνατότητας της σύλλληψης (print screen) όλων των περιεχομένων της οθόνης του ενεργού παραθύρου.
53. Quizzes Αξιολόγησης – Οργάνωση και Διαχείριση Γραφείου