Σε ποιους απευθύνεται
Σκοπός
Μέσα από την παρακολούθηση του σεμιναρίου οι συμμετέχοντες θα έχουν την δυνατότητα να συγκεντρώνουν να αναλύουν και να δίνουν την κατάλληλη ερμηνεία στα δεδομένα ενός προϊόντος, στον ανταγωνισμό και στους καταναλωτές. Θα είναι σε θέση να εξετάσουν παράγοντες όπως το εμπορικό σήμα, στρατηγική τιμών, προσφορές, εκπτώσεις, επικοινωνία και κοινωνικά δίκτυα. Θα έχουν εξοικείωση με τα συστήματα που κατευθύνουν τη ροή των αγαθών και των υπηρεσιών από τον παραγωγό στους καταναλωτές με σκοπό την ικανοποίηση των πελατών και την επίτευξη των αντικειμενικών σκοπών της επιχείρησης. Το σεμινάριο εμπλουτίζεται με πρακτικές εφαρμογές: casestudies, groupprojects, κ.α.
Περιγραφή σεμιναρίου
ΣΥΝΟΠΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ e-learning Η Εκπαιδευτική Διαδικασία στα προγράμματα εξ αποστάσεως εκπαίδευσης του FUTURE BUSINESS SCHOOL διεξάγεται μέσω του διαδικτύου, προσφέροντας στον εκπαιδευόμενο «αυτονομία», δηλαδή τη δυνατότητα μελέτης στο χώρο και στον χρόνο που τον εξυπηρετεί. Η διαδικασία διεξάγεται μέσω υπερσύγχρονης εκπαιδευτικής πλατφόρμας η οποία είναι προσβάσιμη και από tablet ή smartphone. Πρακτικά, αυτό σημαίνει ότι με την ολοκλήρωση της εγγραφής του σπουδαστή, θα αποστέλλονται στη διεύθυνση e-mail του, username & ατομικό password με το οποίο θα μπορεί να εισέρχεται εικοσιτέσσερις ώρες το εικοσιτετράωρο στον ατομικό του λογαριασμό στην πλατφόρμα μας. Καθ’ όλη τη διάρκεια του προγράμματος παρέχεται πλήρης εκπαιδευτική υποστήριξη από άρτια καταρτισμένους εκπαιδευτές. Ο σπουδαστής μπορεί να απευθύνεται ηλεκτρονικά στον υπεύθυνο καθηγητή του για την άμεση επίλυση αποριών σχετιζόμενων με τα μαθήματα και τις ασκήσεις αξιολόγησης.
Πληροφορίες συμμετοχής
ΔΙΑΡΚΕΙΑ Η διάρκεια του προγράμματος είναι 21 ώρες.
Η παρακολούθηση των προγραμμάτων εξ’ αποστάσεως, περιλαμβάνει:
Κόστος Συμμετοχής
Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος