Βρείτε Σεμινάρια

Σεμινάριο εξ αποστάσεως

Η Εκπαίδευση του Αποθηκάριου

Διοργανωτής Σεμιναρίου E-Learning:
Abpm
Το σεμινάριο έχει λήξει! Αναζητήστε παρόμοια σεμινάρια στην κατηγορία Οργάνωση & Διοίκηση

Εισηγητής

Νικόλαος Μιχαλολιάκος

Διευθύνων Σύμβουλος, επί 20 χρόνια ανώτερο και ανώτατο στέλεχος μεγάλων διεθνών και ελληνικών επιχειρήσεων (MOTOR OIL, CIBA - GEIGY, TOSOH κα.) με μεγάλη εμπειρία σε εκπαιδεύσεις και σε θέματα παραγωγής & εφοδιαστικής αλυσίδας ως διευθυντικό στέλεχος παραγωγής, παράλληλα έχει συμμετάσχει σε περισσότερα από 300 ολοκληρωμένα έργα Logistics και Αναδιοργάνωσης.

Σε ποιους απευθύνεται

Το Σεμινάριο απευθύνεται στα Στελέχη Αποθηκών και σε όλα τα Στελέχη τομέων όπου η λειτουργία της Αποθήκης, επηρεάζει την δική τους απόδοση όπως είναι ο τομέας της Παραγωγής και των Πωλήσεων.

Σκοπός

ΠΩΣ ΘΑ ΩΦΕΛΗΘΟΥΝ ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ
Οι συμμετέχοντες θα βοηθηθούν ώστε να:

  • Προγραμματίζουν, προετοιμάζουν τον χώρο. Θα ξέρουν να επιλέγουν τον τρόπο δειγματοληψίας, να κάνουν έλεγχο υλικού και να διαχειρίζονται ελαττωματικές παραλαβές.
  • Καθορίζουν γεωγραφικές θέσεις για τη βελτίωση της παραγωγικότητας, θα χειρίζονται εργαλεία σε excel για την τοποθέτηση των υλικών με βάση την κυκλοφοριακή ταχύτητα.
  • Επιλύουν προβλήματα Διαχείρισης Παραγγελιών, Διαχείρισης Εκτάκτων Παραγγελιών, Επικοινωνία με το credit control, θα καθορίζουν ελάχιστη ποσότητα παραγγελίας, (Διαχείριση κατά ζώνες ή κατά τμήματα).
  • Προετοιμάζουν την απογραφή και θα διαφοροποιούν τη συχνότητα, ανάλογα με την κυκλοφοριακή ταχύτητα. Θα εφαρμόζουν σύγχρονη τεχνολογία που βελτιώνει την ταχύτητα, το κόστος και την ακρίβεια των απογραφών.
  • Έχουν γνώσεις ασφάλειας κατά τη διαχείριση των υλικών, κανόνες υγείας και ασφάλειας για το προσωπικό με βάση τη νομοθεσία, τα σήματα, τον εξοπλισμό και τα ατομικά μέτρα προστασίας. Επίσης θα γίνει ανάλυση κινδύνων και προστασία της Αποθήκης.
  • Κατανοούν καλύτερα την έννοια και τη χρησιμότητα της υποκίνησης και Ανάπτυξης των εργαζόμενων και ο Αποθηκάριος ως Manager πρώτης γραμμής θα είναι σε θέση για επίλυση προβλημάτων καθώς και για επικοινωνία μέσα και έξω από την Εταιρεία.
  • Υπολογίζουν με ακρίβεια αποθέματα, μείωση αποθεμάτων και ελλείψεων. Θα βελτιώσουν το επίπεδο εξυπηρέτησης πελατών με εργαλεία – πρακτικές.
  • Γνωρίζουν Τεχνικά και Οικονομικά Κριτήρια για την επιλογή του συστήματος αποθήκευσης και του λοιπού εξοπλισμού, Υπολογισμός απαιτούμενου χώρου. Θα μπορούν να επιλέξουν κατάλληλο layout και να υπολογίζουν τις απαιτήσεις σε χώρους παραλαβής, αποθήκευσης, χώρους picking, κενών παλετών, γραφείων κ.λπ.

Το σεμινάριο έχει στόχο να εκπαιδεύσει πρακτικά τους Αποθηκάριους, ώστε να λειτουργούν μια σύγχρονη αποθήκη αποδοτικά βελτιώνοντας τις διαδικασίες παραλαβής, τοποθέτησης, ετοιμασίας παραγγελιών, απογραφής, καθώς και ευπρεπισμού και ασφάλειας της Αποθήκης.

Η εφαρμογή των κανόνων σύγχρονης οργάνωσης και λειτουργίας της Αποθήκης θα βελτιώσει την αξιοποίηση του χώρου, τον προγραμματισμό των εργασιών, την παραγωγικότητα όλων των λειτουργιών, τη σωστή επικοινωνία με το λογιστήριο και τα λοιπά τμήματα, την ακρίβεια αποθεμάτων, την ταχύτητα και τη συνέπεια στην εξυπηρέτηση των Πελατών, με την ταυτόχρονη μείωση του ύψους των αποθεμάτων και του κόστους λειτουργίας της Αποθήκης, μειώνοντας συγχρόνως και τις ελλείψεις.

Με εργαλεία και ασκήσεις βοηθά τους εκπαιδευόμενους να εντοπίσουν δυσλειτουργίες και να καθορίσουν στόχους για συνεχή βελτίωση.

Περιγραφή σεμιναρίου

Οι Σύμβουλοι της Εταιρείας μας θα καλύπτουν επί 12 μήνες την υποστήριξη των Συμμετεχόντων παρέχοντας απαντήσεις – διευκρινίσεις σε πιθανές ερωτήσεις τους, σχετικά με το περιεχόμενο και τα Εργαλεία του Σεμιναρίου.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

1.ΠΑΡΑΛΑΒΗ: Προγραμματισμός, Προετοιμασία χώρου, Επιλογή τρόπου δειγματοληψίας, Έλεγχος υλικού, Διαχείριση ελαττωματικών παραλαβών.
CASE STUDY 1: Υπολογισμός Παραγωγικότητας στην παραλαβή

2.ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΥΛΙΚΩΝ: Καθορισμός γεωγραφικών θέσεων για τη βελτίωση της παραγωγικότητας, Εργαλεία σε Excel για την τοποθέτηση των υλικών με βάση την κυκλοφοριακή ταχύτητα. Πρακτικά παραδείγματα εφαρμογών.
CASE STUDY 2: Τοποθέτηση Υλικών με βάση δεδομένη κυκλοφοριακή ταχύτητα.

3.ΕΤΟΙΜΑΣΙΑ & ΔΙΑΝΟΜΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΩΝ ΠΕΛΑΤΩΝ: Επίλυση προβλημάτων Διαχείρισης Παραγγελιών, Διαχείριση Εκτάκτων Παραγγελιών, Επικοινωνία με το Credit Control, Καθορισμός ελάχιστης ποσότητας παραγγελίας, Διαχείριση κατά ζώνες ή κατά τμήματα. Επιλογή της καταλληλότερης μεθόδου ανά περίπτωση.
CASE STUDY 3: Επιλογή της κατάλληλης μεθόδου ετοιμασίας παραγγελιών.

4.ΑΠΟΓΡΑΦΕΣ: Προετοιμασία απογραφής και διαφοροποίηση της συχνότητας, ανάλογα με την κυκλοφοριακή ταχύτητα. Εφαρμογή σύγχρονης τεχνολογίας που βελτιώνει την ταχύτητα, το κόστος και την ακρίβεια των απογραφών.

5.Η ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ: Ασφάλεια κατά τη Διαχείριση των υλικών, Κανόνες Υγείας και Ασφάλειας για το προσωπικό με βάση την νομοθεσία, Σήματα, Εξοπλισμός και ατομικά μέτρα προστασίας. Ανάλυση κινδύνων και προστασία της Αποθήκης.

6.Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΑΠΟΘΗΚΑΡΙΟΥ: Ο Αποθηκάριος ως Manager πρώτης γραμμής, Υποκίνηση και Ανάπτυξη εργαζομένων, Επίλυση προβλημάτων, Επικοινωνία μέσα και έξω από την Εταιρεία.

7.ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΠΟΘΕΜΑΤΩΝ: Ακρίβεια Αποθεμάτων, Μείωση Αποθέματος & Ελλείψεων, Βελτίωση του επιπέδου εξυπηρέτησης πελατών, Εργαλεία-Πρακτικές. Πόσο επιβαρύνεται το προϊόν όσο παραμένει στην αποθήκη.
CASE STUDY 4: Καθορισμός άριστης ποσότητας Παραγγελίας, Σημείου Αναπαραγγελίας & Αποθέματος Ασφάλειας.

8.ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ ΚΑΙ LAYOUT ΑΠΟΘΗΚΗΣ: Τεχνικά & Οικονομικά Κριτήρια για την επιλογή του συστήματος αποθήκευσης και του λοιπού εξοπλισμού, Υπολογισμός απαιτούμενου χώρου, Επιλογή κατάλληλου Layout και Υπολογισμοί των απαιτήσεων σε χώρους Παραλαβής, Αποθήκευσης, Χώρου Picking, Κενών Παλετών, Γραφείων κλπ. Συστήματα WMS, Συστήματα Bar Code και Συστήματα RFID.
CASE STUDY 5: Μείωση Λαθών Παραγγελιών Πελατών

9.ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ - ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ - ΑΝΑΦΟΡΕΣ: Προγραμματισμός Εργασιών Αποθήκης - Απολογισμός. Εργαλείο Προγραμματισμού Εργασιών. Πώς μετράται η Παραγωγικότητα ανθρώπων, Εξοπλισμού, Χώρου. Εργαλεία για την αυτόματη μέτρηση. Δείκτες Λειτουργικής Απόδοσης, Οικονομικοί Δείκτες, Προϋπολογισμός – Απολογισμός Αποτελεσμάτων Αποθήκης, Ολοκληρωμένα Συστήματα Αναφορών.
CASE STUDY 6: Πρόγραμμα Εργασιών Αποθήκης
CASE STUDY 7: Μέτρηση Παραγωγικότητας Αποθήκης

Πληροφορίες συμμετοχής

Το σεμινάριο υλοποιείται ηλεκτρονικά μέσω ειδικής web - πλατφόρμας, που έχει την δυνατότητα πλήρους Διαδραστικότητας (Interaction), πρόσωπο προς πρόσωπο επικοινωνίας, δημιουργίας virtual αιθουσών για ομαδικές ασκήσεις και αμφίδρομης υποβολής ερωτήσεων μεταξύ των συμμετεχόντων σαν να βρίσκονται σε εκπαιδευτική αίθουσα.

Περιλαμβάνονται

  • Εγχειρίδιο «Η Εκπαίδευση του Αποθηκάριου»
  • Παρουσίαση του σεμιναρίου σε ηλεκτρονική μορφή
  • Εργαλεία για την ABC ανάλυση Υλικών, Προμηθευτών & Πελατών
  • Ειδική εφαρμογή για την ορθή χωροθέτηση των υλικών
  • Εφαρμογή για τη Βέλτιστη Διαχείριση των Αποθεμάτων
  • Πρόγραμμα Εργασιών Αποθήκης
  • Εργαλεία για τη Μέτρηση της παραγωγικότητας στην παραλαβή, στο picking και στη διανομή
  • Εργαλείο Ελέγχου Ακρίβειας Αποθέματος που βασίζεται σε μικρό δείγμα δεδομένων
  • Ολοκληρωμένο Σύστημα αναφορών λειτουργίας και οικονομικής απόδοσης αποθήκης
  • Βεβαίωση Παρακολούθησης
  • Υποστήριξη επί 12 μήνες σε θέματα του σεμιναρίου

Κόστος Συμμετοχής

Για πληροφορίες σχετικά με το κόστος συμμετοχής επικοινωνήστε με το φορέα εκπαίδευσης

Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος

Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στην εταιρεία που διοργανώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης.