ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ EXECUTIVE SECRETARY
Η σύγχρονη Executive Secretary είναι ένα πολύτιμο Στέλεχος για κάθε Οργανισμό. Απαιτείται να έχει πολυδιάστατα χαρακτηριστικά και Δεξιότητες για να επιτελεί με επαγγελματισμό τον ρόλο της στην δημιουργία ενός Εργασιακού περιβάλλοντος υψηλής Ποιότητας, μέσα από:
-
Σωστή ιεράρχηση Προτεραιοτήτων
-
Αποτελεσματική Επικοινωνία
-
Αναλυτικό και πλήρη Προγραμματισμό Εργασιών και παρακολούθηση εκκρεμοτήτων
-
Διαμόρφωση του χώρου του Γραφείου με σωστά κριτήρια αισθητικής
-
Επιτυχημένη Διαχείριση καθημερινών Κρίσεων - Συγκρούσεων
-
Αποτελεσματική, αλλά με λεπτότητα Διαχείριση «ανεπιθύμητων εισβολέων» στο Γραφείο της Διεύθυνσης
-
Άριστη γνώση των εφαρμογών και εργαλείων γραφείου
-
Ολοκληρωμένη υποστήριξη του Προϊσταμένου
-
Διαμόρφωση της αμφίδρομης Επικοινωνίας με τον Προϊστάμενο, που συμβάλλει στην υψηλή Παραγωγικότητα
Το Σεμινάριο αυτό, στην ουσία παίρνει μορφή Workshop. Μέσα από Διαδραστικές Ασκήσεις, Role Playing και παραδείγματα εμπεδώνονται τεχνικές και τρόποι Διαχείρισης για πλήθος καταστάσεων που αντιμετωπίζει καθημερινά η Executive Secretary, ενώ παρουσιάζεται και ένα πρωτοποριακό paperless Σύστημα Διαχείρισης της Καθημερινότητας, δηλαδή όλων των εισερχόμενων πληροφοριών, ενεργειών και εκκρεμοτήτων που απογειώνει την Παραγωγικότητα της Executive Secretary και των υπολοίπων Διευθύνσεων του Γραφείου.
Επιπλέον, θα βοηθήσει τις Γραμματείς στην προσωπική τους ανάπτυξη καθώς και στην εικόνα τους.
Οι σύμβουλοι της εταιρείας μας θα καλύπτουν επι δώδεκα μήνες την υποστήριξη των συμμετεχόντων, παρέχοντας απαντήσεις – διευκρινίσεις σε πιθανές ερωτήσεις τους.
ΕΝΟΤΗΤΕΣ
1. ΕΙΣΑΓΩΓΗ
-
Ο ρόλος της σύγχρονης Executive Secretary
-
Απαιτούμενες Γνώσεις και Δεξιότητες
2. Η ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΗΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑΣ
-
Οι «ληστές» του χρόνου και τρόποι αντιμετώπισής τους
-
Οι κακές συνήθειες και πως τις ξεπερνάμε
-
Πώς πρέπει να γίνεται η επεξεργασία κάθε εισερχόμενης Πληροφορίας: Αρχειοθέτηση, Ανάθεση – Υλοποίηση – Επανεξέταση στο μέλλον Σύστημα David Allen GTD: Getting Things Done)
-
Καθορισμός Προτεραιοτήτων και Προθεσμιών διεκπεραίωσης
-
Χρήση ειδικών Εργαλείων και Εφαρμογών, που μας ενημερώνουν τι οφείλουμε και τι μας οφείλουν
-
Η απόκτηση νέων συνηθειών όπως η Ενεργητική Ακρόαση, η Αποφυγή Αναβλητικότητας, το Καθαρό Γραφείο, η Δομημένη Διαχείριση Meetings, η Αποτελεσματική επίλυση Προβλημάτων κ.λπ.
-
Η αναζήτηση του γενεσιουργού Αιτίου. Η Μέθοδος των 5 “Γιατί”
-
Εργαλεία Λήψης Αποφάσεων
-
Διαδραστικές Ασκήσεις και role playing
3. Η ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΩΝ
-
Η συμβολή στη βελτίωση του προγραμματισμού του Προϊσταμένου
-
Διαχείριση διαφωνιών με τον Προϊστάμενο
-
Ο τρόπος που η Executive Secretary δίνει επαίνους στον Προϊστάμενο
-
Η Διαχείριση συσκέψεων και συνεδριάσεων
-
Η Παρακολούθηση (follow up) αποφάσεων Διοίκησης
-
Οργανωμένη Διαχείριση των προτεραιοτήτων της Διεύθυνσης ώστε να υλοποιούνται έγκαιρα τα επείγοντα, αλλά και τα Σημαντικά μη Επείγοντα
-
Διαχείριση ψιθύρων και διαδόσεων που υπονομεύουν το Εργασιακό κλίμα
4. ΤΟ PROJECT ΤΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
-
Πως χτίζεται ένα Πρόγραμμα Προσωπικής Βελτίωσης σε επίπεδο Εβδομάδας, Μήνα, Εξαμήνου, Έτους
5. ΓΡΑΦΕΙΟ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
-
Paperless Office και μέθοδοι βελτίωσης Λειτουργίας Γραφείου
-
Κοινή χρήση πληροφοριών και διάχυση Γνώσης
-
Το Γραφείο σας οπουδήποτε – Online/Cloud Office
-
Εργαλεία Διαχείρισης και Προγραμματισμού Εργασιών
-
Scanners και αναγνώριση κειμένου (OCR)
-
Χρήση κωδικών (passwords) και Ηλεκτρονική υπογραφή
-
Ασφάλεια και Διαχείριση ευαίσθητων Δεδομένων στο χώρο του Γραφείου
-
Συμβουλές βελτιστοποίησης χρήσης Outlook
-
Παραδείγματα Εφαρμογής
6. ΤΑ ΜΥΣΤΙΚΑ ΤΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
-
Αρχές της Επικοινωνίας
-
Λεκτική Επικοινωνία
-
Εξωλεκτική Επικοινωνία (Η γλώσσα του σώματος)
-
Παραλεκτική Επικοινωνία
-
Ομοιότητες και διαφορές μεταξύ τηλεφωνικής και της άμεσης (πρόσωπο με πρόσωπο) Επικοινωνίας
-
Η βελτίωση της ενδοεταιρικής Επικοινωνίας
-
Κρίσιμα σημεία τηλεφωνικής Επικοινωνίας
-
Λάθη προς αποφυγή – απαγορευμένες φράσεις
-
«Δύσκολες» περιπτώσεις και χειρισμός (Αντιρρήσεις, Διαμαρτυρίες και Παράπονα)
-
Διαδραστικές Ασκήσεις και role playing