Βρείτε Σεμινάρια

Σεμινάριο εξ αποστάσεως

Διαφήμιση

Διοργανωτής Σεμιναρίου E-Learning:
IST College ΚΔΒΜ2
Το σεμινάριο έχει λήξει! Αναζητήστε παρόμοια σεμινάρια στην κατηγορία Πωλήσεις & Marketing

Εισηγητής

Εξειδικευμένοι εισηγητές από τον Οργανισμό IST College – IEK ΣΒΙΕ. Όλοι οι εισηγητές είναι έμπειροι στην εκπαίδευση ενηλίκων και aκαταξιωμένοι επαγγελματίες στον τομέα τους

Σε ποιους απευθύνεται

Σε στελέχη εταιρειών από το χώρο της επικοινωνίας και του marketing. Σε γραφίστες που θέλουν να ασχοληθούν με τον κλάδο της Διαφήμισης. Σε φοιτητές και σπουδαστές που θέλουν να γίνουν κειμενογράφοι. Σε επαγγελματίες και επιχειρηματίες που θέλουν να γράφουν ή να μάθουν να κρίνουν ένα διαφημιστικό κείμενο.

Σκοπός

Οι συμμετέχοντες θα εκπαιδευτούν και θα μάθουν τι είναι διαφήμιση, την ιστορία και της βασικές έννοιες της. Επίσης, να κατανοήσουμε τις διαφορές ανάμεσα στα διάφορα είδη διαφήμισης. Ακόμα τη μεθοδολογία με την οποία μπορούμε να μεταφράζουμε το Creative Brief σε διαφημιστικές προτάσεις. Μυστικά για να καταλαβαίνουμε τον καταναλωτή και τις επιθυμίες του αλλά και πώς να δημιουργούμε και να γράφουμε αποτελεσματικές διαφημίσεις.

Περιγραφή σεμιναρίου

Συνοπτικό πρόγραμμα

  • Λειτουργία και ο στόχος της διαφήμισης. Ο ρόλος της διαφήμισης στο μείγμα μάρκετινγκ.
  • H διαφήμιση στα πλαίσια της Ολοκληρωμένης Επικοινωνίας Μάρκετινγκ (IMC).
  • Η ιστορία και η εξέλιξη της διαφήμισης. Κοινωνικά, ηθικά και νομικά ζητήματα σχετικά με τη διαφήμιση. Διοίκηση της διαφημιστικής διαδικασίας. Ο ρόλος του διαφημιστικού brief.
  • Μοντέλα της λειτουργίας της διαφήμισης. Ιεραρχικά μοντέλα επιδράσεων. Μοντέλα επιδράσεων σε συνθήκες υψηλής και χαμηλής ανάμειξης. Πλέγματα σχεδιασμού διαφημιστικής στρατηγικής. Διαμόρφωση διαφημιστικών στόχων.
  • Σχεδιασμός διαφημιστικού προγράμματος.
  • Δημιουργική Στρατηγική: Σχεδιασμός και Εκτέλεση. Ανάπτυξη μηνύματος και τύποι επικλήσεων. Δημιουργική στρατηγική σε διαφορετικά μέσα. Διαφήμιση σε διαδραστικά μέσα.
  • Επιλογή και προγραμματισμός διαφημιστικών μέσων.
  • Αξιολόγηση και παρακολούθηση της αποτελεσματικότητας του διαφημιστικού προγράμματος.

Κόστος Συμμετοχής

Για πληροφορίες σχετικά με το κόστος συμμετοχής επικοινωνήστε με το φορέα εκπαίδευσης

Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος

Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στην εταιρεία που διοργανώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης.