Μέσα από το «Diploma in Fashion Management» θα μάθετε αναλυτικά για όλες τις παραμέτρους μίας Επιχείρησης Μόδας κι έτσι θα αποκτήσετε τη γνώση να αναπτύσσετε ένα Επιχειρηματικό Σχέδιο και Business Canvas Model. Αφού θέσουμε γνωστικά θεμέλια γύρω από τη Μόδα σύμφωνα με την Κοινωνική Ψυχολογία, θα αναλύσουμε τη σημασία της σε σχέση με την Αγορά και το Εμπόριο. Με το συγκεκριμένο πρόγραμμα θα κατανοήσετε όλη την Αλυσίδα Αξίας της Μόδας, τους Βασικούς Τομείς της Βιομηχανίας και τις Ευκαιρίες Επιχειρηματικής Δραστηριότητας που υπάρχουν.
Θα αναλυθεί η Στρατηγική Marketing & Branding καθώς και όλα τα στοιχεία που συνθέτουν την Εταιρική Ταυτότητα (Brand Identity), πως γίνεται η Τοποθέτηση στην Αγορά (Market Positioning), αλλά και πως χτίζεται ένα ισχυρό Ανταγωνιστικό Πλεονέκτημα. Παράλληλα, από τα κομβικά σημεία που θα αναλυθεί είναι η Συμπεριφορά του Καταναλωτή, η Στρατηγική Έρευνα Αγοράς και η Διαχείριση Ρίσκου. Μία ακόμη σημαντική ενότητα είναι η Βιωσιμότητα & το Sustainability Plan, το CSR (Corporate Social Responsibility) και η Ηθική στην Ηγεσία της Μόδας.
Θα εστιάσετε επίσης, στις αρχές της επικοινωνίας της Μόδας μέσα από τη Διαφήμιση (γράψιμο, σχεδίαση) και τις Δημόσιες Σχέσεις (case studies) καθώς και στην Οργάνωση Εκδηλώσεων & Fashion Shows.
Δύο κόμη βασικές ενότητες που θα αναλυθούν είναι το Fashion Buying (Αγορά Μόδας) & Merchandise Planning αλλά και το Visual Merchandising, το οποίο θα εξετάσετε και ως προς τα φυσικά καταστήματα αλλά και πως αυτό λειτουργεί πλέον online (δημιουργία E-shop Μόδας).
Τέλος, στην εποχή που οι νέες τεχνολογίες αλλάζουν ραγδαία και τα Social Media παίζουν καθοριστικό ρόλο στην προώθηση και τη φήμη οποιασδήποτε επιχείρησης, θα ασχοληθείτε εκτενώς με την Digital Στρατηγική της Επιχείρησης, την προώθηση του Fashion Brand στο σύγχρονο κόσμο των Media όπως π.χ. έντυπα, ψηφιακά μέσα και Influencers, Fashion Blogging, Facebook/Google/Instagram κλπ.
Το συγκεκριμένο πρόγραμμα θα σας προσφέρει τις απαραίτητες γνώσεις ώστε να αναπτυχθείτε επιχειρηματικά στο χώρο της Μόδας, αναλύοντας ένα, ένα, τα βήματα για το χτίσιμο μιας υγειούς και σύγχρονης επιχείρησης Μόδας. Θα γνωρίσετε τα εργαλεία & τις τεχνικές, αναφορικά με τη δημιουργία, την ανάπτυξη και τον επανασχεδιασμό μιας επιχείρησης μόδας καθώς και τις ιδιαίτερες δεξιότητες που πρέπει να διαθέτει ο επιχειρηματίας, ώστε να μπορέσει να διακριθεί μέσα σε μια παγκόσμια ανταγωνιστική αγορά.
Οφέλη Παρακολούθησης
-
Σφαιρική Κατανόηση της Βιομηχανίας της Μόδας: Οι συμμετέχοντες θα αποκτήσουν εμπεριστατωμένη κατανόηση της Μόδας, καλύπτοντας όλες τις πτυχές από τον σχεδιασμό και την παραγωγή μέχρι το marketing και τις πωλήσεις.
-
Πρακτικές Δεξιότητες για την Επιχείρηση Μόδας: Οι συμμετέχοντες θα αναπτύξουν πρακτικές δεξιότητες που καλύπτουν τον σχεδιασμό, την παραγωγή, τη διοίκηση, τις πωλήσεις και την προώθηση μιας επιχείρησης μόδας.
-
Στρατηγική Μάρκετινγκ και Branding: Θα κατανοήσουν τη σημασία της στρατηγικής μάρκετινγκ και πώς να χτίσουν ισχυρό brand στην αγορά της Μόδας.
-
Ανάπτυξη Επιχειρηματικού Σχεδίου: Με την ανάλυση όλων των παραμέτρων μιας επιχείρησης μόδας, οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση να αναπτύξουν ένα επιχειρηματικό σχέδιο και ένα Business Canvas Model.
-
Κατανόηση των Νέων Τάσεων και Τεχνολογιών: Με εκτενείς αναφορές σε Digital εργαλεία και σε νέες τεχνολογίες στη Μόδα, οι συμμετέχοντες θα είναι σε επαφή με τις τελευταίες εξελίξεις.