Βρείτε Σεμινάρια

Σεμινάριο εξ αποστάσεως

Diploma in Fashion Management

Διοργανωτής Σεμιναρίου E-Learning:
IST College ΚΔΒΜ2
Εξ Αποστάσεως
E-Learning
καθημερινές ενάρξεις

Εισηγητής

  • Μαργαρίτα Γουργουρίνη
  • Αλεξάνδρα Βαρλά
  • Αναστασία Αποστολίδου

Σε ποιους απευθύνεται

Το Diploma in Fashion Management απευθύνεται σε όλους όσους ενδιαφέρονται να δραστηριοποιηθούν επιχειρηματικά στο χώρο της Μόδας ή είναι ήδη επιχειρηματίες Μόδας και θέλουν να αναπτύξουν ή να βελτιώσουν περαιτέρω την δραστηριότητά τους, έχοντας μια σφαιρική γνώση και κατανόηση όλων των διαδικασιών που τη διέπουν. Απόφοιτοι Σχολών Μόδας, Ιδιοκτήτες Καταστημάτων Ρούχων και ειδών Μόδας, Στελέχη Καταστημάτων & Εταιριών Μόδας, Δημιουργοί προϊόντων Μόδας.

Σκοπός

Μέσα από το «Diploma in Fashion Management» θα μάθετε αναλυτικά για όλες τις παραμέτρους μίας Επιχείρησης Μόδας κι έτσι θα αποκτήσετε τη γνώση να αναπτύσσετε ένα Επιχειρηματικό Σχέδιο και Business Canvas Model. Αφού θέσουμε γνωστικά θεμέλια γύρω από τη Μόδα σύμφωνα με την Κοινωνική Ψυχολογία, θα αναλύσουμε τη σημασία της σε σχέση με την Αγορά και το Εμπόριο. Με το συγκεκριμένο πρόγραμμα θα κατανοήσετε όλη την Αλυσίδα Αξίας της Μόδας, τους Βασικούς Τομείς της Βιομηχανίας και τις Ευκαιρίες Επιχειρηματικής Δραστηριότητας που υπάρχουν.

Θα αναλυθεί η Στρατηγική Marketing & Branding καθώς και όλα τα στοιχεία που συνθέτουν την Εταιρική Ταυτότητα (Brand Identity), πως γίνεται η Τοποθέτηση στην Αγορά (Market Positioning), αλλά και πως χτίζεται ένα ισχυρό Ανταγωνιστικό Πλεονέκτημα. Παράλληλα, από τα κομβικά σημεία που θα αναλυθεί είναι η Συμπεριφορά του Καταναλωτή, η Στρατηγική Έρευνα Αγοράς και η Διαχείριση Ρίσκου. Μία ακόμη σημαντική ενότητα είναι η Βιωσιμότητα & το Sustainability Plan, το CSR (Corporate Social Responsibility) και η Ηθική στην Ηγεσία της Μόδας.

Θα εστιάσετε επίσης, στις αρχές της επικοινωνίας της Μόδας μέσα από τη Διαφήμιση (γράψιμο, σχεδίαση) και τις Δημόσιες Σχέσεις (case studies) καθώς και στην Οργάνωση Εκδηλώσεων & Fashion Shows.

Δύο κόμη βασικές ενότητες που θα αναλυθούν είναι το Fashion Buying (Αγορά Μόδας) & Merchandise Planning αλλά και το Visual Merchandising, το οποίο θα εξετάσετε και ως προς τα φυσικά καταστήματα αλλά και πως αυτό λειτουργεί πλέον online (δημιουργία E-shop Μόδας).

Τέλος, στην εποχή που οι νέες τεχνολογίες αλλάζουν ραγδαία και τα Social Media παίζουν καθοριστικό ρόλο στην προώθηση και τη φήμη οποιασδήποτε επιχείρησης, θα ασχοληθείτε εκτενώς με την Digital Στρατηγική της Επιχείρησης, την προώθηση του Fashion Brand στο σύγχρονο κόσμο των Media όπως π.χ. έντυπα, ψηφιακά μέσα και Influencers, Fashion Blogging, Facebook/Google/Instagram κλπ.

Το συγκεκριμένο πρόγραμμα θα σας προσφέρει τις απαραίτητες γνώσεις ώστε να αναπτυχθείτε επιχειρηματικά στο χώρο της Μόδας, αναλύοντας ένα, ένα, τα βήματα για το χτίσιμο μιας υγειούς και σύγχρονης επιχείρησης Μόδας. Θα γνωρίσετε τα εργαλεία & τις τεχνικές, αναφορικά με τη δημιουργία, την ανάπτυξη και τον επανασχεδιασμό μιας επιχείρησης μόδας καθώς και τις ιδιαίτερες δεξιότητες που πρέπει να διαθέτει ο επιχειρηματίας, ώστε να μπορέσει να διακριθεί μέσα σε μια παγκόσμια ανταγωνιστική αγορά.

Οφέλη Παρακολούθησης

  • Σφαιρική Κατανόηση της Βιομηχανίας της Μόδας: Οι συμμετέχοντες θα αποκτήσουν εμπεριστατωμένη κατανόηση της Μόδας, καλύπτοντας όλες τις πτυχές από τον σχεδιασμό και την παραγωγή μέχρι το marketing και τις πωλήσεις.
  • Πρακτικές Δεξιότητες για την Επιχείρηση Μόδας: Οι συμμετέχοντες θα αναπτύξουν πρακτικές δεξιότητες που καλύπτουν τον σχεδιασμό, την παραγωγή, τη διοίκηση, τις πωλήσεις και την προώθηση μιας επιχείρησης μόδας.
  • Στρατηγική Μάρκετινγκ και Branding: Θα κατανοήσουν τη σημασία της στρατηγικής μάρκετινγκ και πώς να χτίσουν ισχυρό brand στην αγορά της Μόδας.
  • Ανάπτυξη Επιχειρηματικού Σχεδίου: Με την ανάλυση όλων των παραμέτρων μιας επιχείρησης μόδας, οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση να αναπτύξουν ένα επιχειρηματικό σχέδιο και ένα Business Canvas Model.
  • Κατανόηση των Νέων Τάσεων και Τεχνολογιών: Με εκτενείς αναφορές σε Digital εργαλεία και σε νέες τεχνολογίες στη Μόδα, οι συμμετέχοντες θα είναι σε επαφή με τις τελευταίες εξελίξεις.

Περιγραφή σεμιναρίου

Παρακολουθώντας το πρόγραμμα «Diploma in Fashion Management» του IST θα αποκτήσετε όχι μόνο τις πολύτιμες θεωρητικές γνώσεις για επιτυχημένη οργάνωση, διαχείριση, προώθηση και ανάπτυξη μίας εταιρείας μόδας αλλά και όλες τις πρακτικές δεξιότητες που απαιτούνται, μέσα από τη συμμετοχή σας σε ατομικά projects και workshops.

Με την καθοδήγηση των εξειδικευμένων εισηγητών του προγράμματος καθώς και μίας ομάδας, σημαντικών και καταξιωμένων ανθρώπων στο χώρο της μόδας που, ως Guest Speakers, θα μεταφέρουν την δική τους γνώση, εμπειρία και success stories, θα αποκτήσετε όλα τα εφόδια για να εργαστείτε στο χώρο της Μόδας, ανεξαρτήτως ειδικού αντικειμένου (π.χ. ένδυμα, υπόδημα, e-shop, διοργάνωση εκδηλώσεων, διαχείριση social media κ.ά.) και εάν ήδη βρίσκεστε στη Βιομηχανία της Μόδας θα βελτιώσετε και θα ανανεώσετε το επαγγελματικό σας προφίλ.

Δομή Προγράμματος Σπουδών

  • 1η ΕΝΟΤΗΤΑ
    • ΕΙΣΑΓΩΓΗ & ΣΤΟΧΟΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ – ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ & ΟΡΙΣΜΟΙ – ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΑΝΑΔΡΟΜΗ – ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΜΟΔΑΣ
    • ΜΟΔΑ & ΚΟΥΛΤΟΥΡΕΣ, ΥΠΟΚΟΥΛΤΟΥΡΕΣ, ΓΕΝΙΕΣ
    • ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ
    • ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ & ΠΡΟΦΙΛ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ
    • MARKETING ΜΟΔΑΣ
    • ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ & ΝΕΕΣ ΤΑΣΕΙΣ
    • ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΜΟΔΑΣ & ΗΓΕΣΙΑ
    • BUSINESS PLAN
  • 2η ΕΝΟΤΗΤΑ
    • BUSINESS CANVAS MODEL
    • FASHION BUYING
    • FASHION COMMUNICATION: ADVERTISING
    • FASHION COMMUNICATION: PR
    • VISUAL MERCHANDISING
    • ONLINE VISUAL MERCHANDISING
    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΡΓΑΣΙΩΝ

Workshop

Κατά την διάρκεια του Diploma οι συμμετέχοντες με την καθοδήγηση των Εισηγητών θα δημιουργήσουν ένα project με τίτλο ”Δημιουργία Επιχειρηματικού Καμβά για την Επιχείρηση Μόδας “

Θεματολογία Εισηγήσεων Guest Speakers

  • Ορσαλία Παρθένη – Fashion Designer
  • Λυδία Βουσβούνη – Head Designer ZEUS n DIONE
  • Αλεξάνδρα Κατσαϊτη – Style Expert, Fashion Stylist & Designer, Image Maker & Wedding Stylist
  • Τόνια Φουσέκη – Founder Athens Xclusive Designer Week
  • Κατερίνα Γκαγκάκη – Communications, Perception Management and Strategic PR
  • Χάρης Ντάβλας – PR & Communication Manager
  • Ράνια Κρούπη – Shoe Designer
  • Αλεξάνδρα Βαρλά – Lawyer / founder του Tailored: Law & Business in the Fashion & Luxury Industry
  • Ανθή Αβραμέα – PR & Publicity Management και Event Planning

Πληροφορίες συμμετοχής

Διάρκεια Σπουδών
80 ώρες

Πιστοποίηση

Το Diploma είναι πιστοποιημένο για την ποιότητα της θεματολογίας του, τους εισηγητές του, τον τρόπο αξιολόγησης των σπουδαστών, αλλά και την ποιότητα του υλικού του, με το σχήμα Quality Training Label επιπέδου Advanced από την ACTA – Τεχνοβλαστό του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου της Θεσσαλονίκης.

Κόστος Συμμετοχής

Για πληροφορίες σχετικά με το κόστος συμμετοχής επικοινωνήστε με το φορέα εκπαίδευσης

Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος

Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στην εταιρεία που διοργανώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης.