Βρείτε Σεμινάρια

Σεμινάριο εξ αποστάσεως

Hotel Manager & Σύγχρονη Διοίκηση Ξενοδοχειακών Μονάδων

Διοργανωτής Σεμιναρίου E-Learning:
Skillbox.gr - E-Learning Education
Εξ Αποστάσεως
E-Learning
3/2/2025
4 εβδομάδες

Εισηγητής

Χρήστος Διπίδης | Msc Tourism Management
Ο Χρήστος Διπίδης γεννήθηκε το 1977 στο Αννόβερο Γερμανίας. Είναι απόφοιτος της σχολής Τουριστικών Επιχειρήσεων του ΤΕΙ Λάρισας και κάτοχος μεταπτυχιακού διπλώματος ειδίκευσης (MSc) στην Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων.
Ξεκίνησε να εργάζεται στον χώρο του τουρισμού και κυρίως των επιχειρήσεων φιλοξενίας από το 2001 τόσο σε ξενοδοχειακή μονάδα resort 5* αλλά και σε city hotel.
Σήμερα είναι ανώτερο στέλεχος ξενοδοχειακής επιχείρησης. Παράλληλα είναι εξωτερικός συνεργάτης-σύμβουλος σε εταιρεία διαχείρισης και ανάπτυξης ξενοδοχείων με αντικείμενο τον σχεδιασμό, την οργάνωση και την λειτουργία μιας τουριστικής μονάδας.
Με την εκπαίδευση ασχολείται τα τελευταία 6 χρόνια, είναι πιστοποιημένος εκπαιδευτής ενηλίκων, και διδάσκει σε τμήματα τουριστικής κατεύθυνσης σε Δημόσια ΙΕΚ και Κέντρα Επαγγελματικής Κατάρτισης.
Έχει εκπονήσει αρκετές μελέτες και έρευνες τουριστικού-ξενοδοχειακού περιεχομένου ενώ έχει συμμετέχει ως ομιλητής σε τουριστικά συνέδρια και ημερίδες.

Σε ποιους απευθύνεται

Το ACTA-certified course “Hotel Manager & Σύγχρονη Διοίκηση Ξενοδοχειακών Μονάδων” απευθύνεται στην πλειοψηφία των εμπλεκομένων στον τομέα του τουρισμού και της φιλοξενίας που επιθυμούν να ανταποκριθούν στις συνεχείς εξελίξεις που χαρακτηρίζουν τον συγκεκριμένο κλάδο. Συγκεκριμένα αυτό το εκπαιδευτικό πρόγραμμα ενδιαφέρει:
- Τον επιχειρηματία/ιδιοκτήτη της μικρής και μεσαίας ξενοδοχειακής μονάδας, που θα το χρησιμοποιήσει ως οδηγό για το τρίπτυχο της επιτυχίας: σωστή οργάνωση, ικανοποίηση του πελάτη, ποιοτικό & θετικό οικονομικό αποτέλεσμα
- Το στέλεχος που ήδη εργάζεται στον τουρισμό και θέλει να εφοδιαστεί με γνώσεις και δεξιότητες οι οποίες θα τον βοηθήσουν στην περαιτέρω επαγγελματική ανέλιξη του
- Τον σπουδαστή των Σχολών Τουριστικών Επαγγελμάτων και άλλων σχολών τουριστικής κατεύθυνσης, που θέλει να διευρύνει τις γνώσεις του σε οργανωτικό, διοικητικό και οικονομικό επίπεδο αποκτώντας μια εξειδίκευση στον κλάδο των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων
- Τον φοιτητή οποιασδήποτε ειδικότητας που επιθυμεί να δραστηριοποιηθεί στον κλάδο του τουρισμού και της φιλοξενίας
- Όποιον επιθυμεί να εισέλθει επαγγελματικά για πρώτη φορά στον τουρισμό, αποκομίζοντας συμπυκνωμένη εκπαιδευτική γνώση παράλληλα με δεξιότητες που θα διευκολύνουν την προσαρμογή του στο πραγματικό εργασιακό περιβάλλον.

Περιγραφή σεμιναρίου

O υποψήφιος με την ολοκλήρωση του σεμιναρίου θα έχει μάθει:

  • Τις γενικές αρχές του Management και τη διοίκηση ενός οργανισμού
  • Τις δεξιότητες και τον ρόλο ενός σύγχρονου μάνατζερ
  • Τη λειτουργία και τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων
  • Τη φυσιογνωμία του ξενοδοχειακού κλάδου στην Ελλάδα και ενδιαφέροντα στοιχεία για να γίνει αντιληπτή η μεγάλη δυναμική του
  • Τη βασική ορολογία του τουρισμού και των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων
  • Το πλαίσιο οργάνωσης και διοίκησης ξενοδοχείων
  • Τις ξενοδοχειακές υπηρεσίες προς τους πελάτες
  • Τη δομή μιας τουριστικής μονάδας και τα επιμέρους τμήματα λειτουργίας (Front Office, Back office, Housekeeping, Συντήρηση, Food & Beverage)
  • Τη μεθοδολογία, τα βήματα και τους τρόπους για να εξασφαλίσει ο μάνατζερ ενός ξενοδοχείου τη σωστή οργάνωση και λειτουργία του καταλύματος
  • Την έννοια του ξενοδοχειακού φιλοξενείν και πώς να δημιουργεί ικανοποιημένους πελάτες
  • Να εμπνέει και να παρακινεί τους εργαζόμενους της ξενοδοχειακής μονάδας με γνώμονα την παροχή ποιοτικών υπηρεσιών προς τους πελάτες
  • Τις διαδικασίες εύρεσης προσωπικού, πρόσληψης και εκπαίδευσης
  • Να αντιλαμβάνεται βασικά οικονομικά μεγέθη, να γνωρίζει τα απαιτούμενα εκδιδόμενα παραστατικά, τους φόρους, καθώς και τις ελεγκτικές διαδικασίες που θα πρέπει να εφαρμόζονται σε μία τουριστική μονάδα
  • Να δημιουργεί, να αναλύει τα ποιοτικά και οικονομικά αποτελέσματα της πληρότητας του καταλύματος και να εφαρμόζει με ορθό τρόπο τη διαχείριση εσόδων με την τεχνική της διοίκησης σοδειάς (revenue management)
  • Να διαχειρίζεται τα παράπονα, τις συγκρούσεις, τις δύσκολες καταστάσεις, τη λήψη αποφάσεων και τα διαδικτυακά σχόλια των πελατών
  • Να γνωρίζει το δίκτυο πωλήσεων με έμφαση στα κύρια online κανάλια πώλησης και μάρκετινγκ
  • Ιδέες και μικρά tips που κάνουν τη διαφορά στην βιομηχανία φιλοξενίας
  • Τρόπους αναβάθμισης και ποιοτικής διαφοροποίησης του ξενοδοχειακού προϊόντος μέσα από παραδείγματα
  • Την τάση της τελευταίας τεχνολογίας που επηρεάζει τους επισκέπτες και πώς οι ξενοδοχειακές επιχειρήσεις μετατρέπονται σε smart hotel

Πληροφορίες συμμετοχής

  • Αποκτήστε αναγνωρισμένη πιστοποίηση από την ΑCΤΑ - Ολοκληρώστε επιτυχώς την τελική αξιολόγηση και αποκτήστε τη βεβαίωση παρακολούθησης του πιστοποιημένου προγράμματος από την ΑCΤΑ - Τεχνοβλαστός Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.
  • Εξ Αποστάσεως εκπαίδευση - E-Learning
  • Για περισσότερες πληροφορίες πατήστε εδώ

Κόστος Συμμετοχής

Για πληροφορίες σχετικά με το κόστος συμμετοχής επικοινωνήστε με το φορέα εκπαίδευσης

Εκδήλωση Ενδιαφέροντος

Για πληροφορίες σχετικά με το σεμινάριο και τη διαδικασία εγγραφής, πατήστε παρακάτω για να μεταφερθείτε στη σελίδα του διοργανωτή
Σελίδα Διοργανωτή