Αναγνωρισμένο & Μοριοδοτούμενο Πρόγραμμα
Το παρόν πρόγραμμα αναγνωρίζεται και μοριοδοτείται καθώς ικανοποιεί όλα τα προαπαιτούμενα της σχετικής νομοθεσίας.
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ
ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ
Οι μαθησιακοί στόχοι του προγράμματος είναι, οι επιμορφούμενοι
Στο πλαίσιο της 1ης θεματικής
• Να γνωρίζουν τα βασικά ζητήματα που σχετίζονται με την ειδική αγωγή και εκπαίδευση
• Να γνωρίζουν τις διαφορές των μαθησιακών δυσκολιών από τις άλλες δυσκολίες μάθησης
Στο πλαίσιο της 2ης θεματικής
• Να εντάξουν στην εκπαιδευτική (και εν γένει επαγγελματική) πράξη τους διαδικασίες ανίχνευσης και εκπαιδευτικής αξιολόγησης, με τη χρήση των εργαλείων που προσφέρει το πρόγραμμα, σχετικά με τον γραπτό λόγο, την ανάγνωση και τη γραφή
• Να είναι σε θέση να λαμβάνουν τις κρίσιμες διδακτικές αποφάσεις και να ορίζουν τους κατάλληλους διδακτικούς στόχους, σχετικά με τον γραπτό λόγο, την ανάγνωση και τη γραφή, για τους μαθητές που υποστηρίζουν
• Να χρησιμοποιούν ευχερώς τα προσφερόμενα εργαλεία και διαδικασίες αξιολόγησης των μαθητών με ΜΔ στην τάξη και το Τμήμα Ένταξης, σχετικά με τον γραπτό λόγο, την ανάγνωση και τη γραφή
• Να σχεδιάζουν αποτελεσματικές παρεμβάσεις και διδακτικές δραστηριότητες με βάση το προφίλ των μαθητών που έχουν αξιολογήσει, σχετικά με τον γραπτό λόγο, την ανάγνωση και τη γραφή
• Να προσδιορίζουν ποιοτικά και ποσοτικά την αποτελεσματικότητα των παρεμβάσεων που εφαρμόζουν με διαδικασίες διαμορφωτικής αξιολόγησης, σχετικά με τον γραπτό λόγο, την ανάγνωση και τη γραφή
Στο πλαίσιο της 3ης θεματικής
• Να εντάξουν στην εκπαιδευτική (και εν γένει επαγγελματική) πράξη τους διαδικασίες ανίχνευσης και εκπαιδευτικής αξιολόγησης, με τη χρήση των εργαλείων που προσφέρει το πρόγραμμα, σχετικά με τα μαθηματικά
• Να είναι σε θέση να λαμβάνουν τους κρίσιμες διδακτικές αποφάσεις και να ορίζουν τους κατάλληλους διδακτικούς στόχους, σχετικά με τα μαθηματικά, για τους μαθητές που υποστηρίζουν
• Να χρησιμοποιούν ευχερώς τα προσφερόμενα εργαλεία και διαδικασίες αξιολόγησης των μαθητών με ΜΔ στην τάξη και το Τμήμα Ένταξης, σχετικά με τα μαθηματικά,
• Να σχεδιάζουν αποτελεσματικές παρεμβάσεις και διδακτικές δραστηριότητες με βάση το προφίλ των μαθητών που έχουν αξιολογήσει, σχετικά με τα μαθηματικά,
• Να προσδιορίζουν ποιοτικά και ποσοτικά την αποτελεσματικότητα των παρεμβάσεων που εφαρμόζουν με διαδικασίες διαμορφωτικής αξιολόγησης, σχετικά με τα μαθηματικά.
• Στο πλαίσιο του προγράμματος προσφέρεται πρόσβαση στην μεγαλύτερη πλατφόρμα ψηφιακού διδακτικού υλικού και παρεμβάσεων στην Ελλάδα, την Α Learning