Εισηγητής
Γιώργος Φρίγκας Δημήτρης Πεφάνης
Σε ποιους απευθύνεται
Απευθύνεται σε:
Περιγραφή σεμιναρίου
Ένα βασικό ζητούμενο στην ανάπτυξη μιας καμπάνιας επικοινωνίας είναι να ακολουθεί ένα στρατηγικό πλάνο, το οποίο λαμβάνει υπόψη τη γενικότερη στρατηγική μιας εταιρείας ή οργανισμού, αλλά και τις συνθήκες που επικρατούν στην αγορά. Το σεμινάριο αυτό απευθύνεται σε όλους όσοι καλούνται να αναπτύξουν επικοινωνιακές δράσεις και αναλύει ζητήματα που επηρεάζουν την επιτυχία της επικοινωνίας. Οι εκπαιδευόμενοι κατανοούν σε βάθος τις τεχνικές λήψης στρατηγικών αποφάσεων, τον τρόπο αντίδρασης σε συνθήκες κρίσης ή σε απρόβλεπτες καταστάσεις, τις προσεγγίσεις απέναντι σε συγκεκριμένες προκλήσεις.
Μεταξύ άλλων αναλύονται ζητήματα όπως η ανάλυση της αγοράς και του ανταγωνισμού, η τμηματοποίηση και στόχευση σε συγκεκριμένες ομάδες κοινού, η έννοια του branding και της φήμης. Παράλληλα, παρουσιάζονται πραγματικά case studies και πραγματοποιούνται ασκήσεις και παιχνίδια ρόλων που επιτρέπουν στους συμμετέχοντες να κατανοήσουν στην πράξη τα σημαντικότερα θεωρητικά ζητήματα.
Περιεχόμενα
Η έννοια της Στρατηγικής:
Στρατηγικές ανάπτυξης καμπανιών επικοινωνίας
Στρατηγικές ανταγωνισμού
Branding
Ψηφιακή στρατηγική επικοινωνίας
Πρακτική άσκηση με βάση πραγματικά παραδείγματα
Πληροφορίες συμμετοχής
Κόστος Συμμετοχής
Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος