Εισηγητής
Σε ποιους απευθύνεται
• Media specialists • Web designers - Administrators • Στελέχη δημοσίων σχέσεων και επικοινωνίας • Συμβούλους Επιχειρήσεων • Στελέχη Μάρκετινγκ • Εταιρείες, οργανισμούς, δημόσιους φορείς, MKO
Περιγραφή σεμιναρίου
Όλοι σήμερα αναγνωρίζουν το ρόλο της επικοινωνίας στο Internet και την σημασία αξιοποίησης πλατφορμών όπως η Google, το Facebook, το Instagram, το LinkedIn κ.α. Ωστόσο, για να μπορέσει κανείς να αναπτύξει το κατάλληλο μίγμα επικοινωνιακών δράσεων και να επιλέξει την κατάλληλη κάθε φορά πλατφόρμα για να πετύχει τους στόχους του χρειάζεται εξειδικευμένες γνώσεις.
Στο σεμινάριο αυτό εξετάζεται σε βάθος μια στρατηγική προσέγγιση της επικοινωνίας στο Internet και γίνεται κατανοητή η σημασία εννοιών όπως η ανάλυση δικτύων . Επίσης εξετάζονται τα βασικά χαρακτηριστικά των διαφημίσεων στις πλέον δημοφιλείς πλατφόρμες (όπως λ.χ. Google Ads και Facebook Ads), η σημασία των κοινωνικών δικτύων, το social media, monitoring κ.ο.κ.
Περιεχόμενα
1) Επικοινωνία στο διαδίκτυο
2) Οι πλατφόρμες επικοινωνίας και διαφήμισης στο Διαδίκτυο
3) Κοινωνικά δίκτυα και εταιρική επικοινωνία
Πληροφορίες συμμετοχής
Στην τιμή συμπεριλαμβάνονται: Βεβαίωση παρακολούθησης TÜV HELLAS (TÜV NORD).
Κόστος Συμμετοχής
Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος