Βρείτε Σεμινάρια

Σεμινάριο εξ αποστάσεως

Οργάνωση & Λειτουργία Call Centres - Τηλεπωλήσεις

Διοργανωτής Σεμιναρίου E-Learning:
HELLAS NETWORK
Εξ Αποστάσεως
E-Learning
καθημερινές ενάρξεις
16 ώρες

Σε ποιους απευθύνεται

Η Hellas Network προσφέρει ένα ολοκληρωμένο πακέτο υπηρεσιών εκπαίδευσης και coaching που απευθύνεται στις επιχειρήσεις που διαθέτουν μικρά εσωτερικά call centres. Το πακέτο υπηρεσιών αποτελείται από αυτόνομες ενότητες και η επιχείρηση-πελάτης της Hellas Network μπορεί να επιλέξει την υλοποίηση οποιαδήποτε ενότητας ή συνδυασμού, με ή χωρίς προσαρμογή στις ιδιαίτερες απαιτήσεις της.

Περιγραφή σεμιναρίου

Όλοι όσοι σήμερα εργάζονται σε εσωτερικό call centre επιχείρησης, όπου καθημερινά επικοινωνούν με πελάτες, χρειάζεται να κατανοήσουν σωστά έννοιες, αρχές, τεχνικές και συμπεριφορές της τηλεφωνικής επικοινωνίας, της ποιοτικής - επαγγελματικής εξυπηρέτησης του πελάτη και των τηλεπωλήσεων για να είναι σε θέση να επιτελούν τα καθήκοντά τους περισσότερο αποτελεσματικά.

Πολλές φορές οι έννοιες αυτές δεν κατανοούνται απόλυτα μέσα στο φόρτο της καθημερινής εργασίας, ενδεχομένως παρερμηνεύονται, ιδιαίτερα εν μέσω οικονομικής κρίσης, με αποτέλεσμα οι επιπτώσεις ή οι συνέπειες να δυσκολεύουν την εργασιακή ζωή. Εάν δε η θεωρητική κατάρτιση συνδυαστεί με επιτόπου καθοδήγηση των υπαλλήλων του call centre, για την εμπέδωση στην πράξη των όσων έμαθαν «στην αίθουσα», τότε ενδυναμώνεται το ηθικό των εργαζομένων, αυξάνεται η αποτελεσματικότητα και εν τέλει την εξέλιξή τους ενώ τα αποτελέσματα της επιχείρησης μεγιστοποιούνται.

Εκπαιδευτική Ύλη (Οργάνωση & Λειτουργία Call Centres - Τηλεπωλήσεις 16 ωρών)

Tι κάνω όταν επικοινωνώ τηλεφωνικά; Πώληση ή Εξυπηρέτηση;
• Η σημασία της Πώλησης
• Πώληση ως προς Εξυπηρέτηση: Περισσότερες ομοιότητες παρά διαφορές
• Η σημασία του μηνύματος που στέλνω.
• Το στίγμα στην εξυπηρέτηση
• Η ανάγκη για Ελιγμό
• Πάρτο επάνω σου και βγές μπροστά
• Ενεργητική Ακρόαση
• Η δύναμη της σιωπής
• Επέλεξε το ρόλο που σου πάει: Σύμβουλος,Φίλος ή Πωλητής;
• Πουλάς ή Αγοράζει;
• Πεποιθήσεις και Συναισθήματα / Ανωτερότητα – Κατωτερότητα τη στιγμή της κλήσης
• Εισερχόμενη κλήση: Λέμε το “’ποίημα” σε όλους ή σε κάποιους;
• Οι γέφυρες για την Πώληση προϋποθέτουν στέρεο έδαφος, δηλ Εξυπηρέτηση.

Πληροφορίες συμμετοχής

Παρακολούθηση
Μέσω πλατφόρμας e-learning.

Διάρκεια: 16 ώρες
Ώρες Διεξαγωγής Σεμιναρίου:
Καθημερινά: 10.00-13.00, ή 13.00-16.00, ή 16.00-19.00
Σάββατο: 10.00-14.00

Με την παρακολούθηση του σεμιναρίου, σας προσφέρουμε επιπλέον ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ:
• Βεβαίωση Παρακολούθησης ΚΔΒΜ1 (με την Πιστοποίηση του ΕΟΠΠΕΠ)
• Προώθηση Βιογραφικού σε Ελληνικές & Πολυεθνικές Επιχειρήσεις

Επιλέξτε το πρόγραμμα που σας ενδιαφέρει και αποκτήστε και εσείς τις γνώσεις που απέκτησαν σε εμάς χιλιάδες άνθρωποι που μας εμπιστεύθηκαν από το 1992 έως σήμερα...

Κόστος Συμμετοχής

 € 295

Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος

Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στην εταιρεία που διοργανώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης.