Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα διδάσκει τις βασικές αρχές και έννοιες της Διαχείρισης Υπηρεσιών Πληροφορικής (IT Service Management) βάσει του ITIL® 4 (2019 edition).
Το Information Technology Infrastructure Library (ITIL®) αποτελεί το πιο τυποποιημένο πλαίσιο για τη Διαχείριση Υπηρεσιών Πληροφορικής (IT Service Management – ITSM) παγκοσμίως. Το ITIL ® βοηθάει όλους τους οργανισμούς, ανεξαρτήτως είδους και τομέα που επιχειρούν, να προσφέρουν Υπηρεσίες Πληροφορικής με τον πιο αποδοτικό και οικονομικό τρόπο.
Το ITIL® 4 αποτελεί την τελευταία έκδοση του ITIL® και είναι διαθέσιμο από το Φεβρουάριο του 2019. Αποτελεί ουσιαστικά προέκταση των προηγούμενων εκδόσεων και παρέχει έναν πραγματιστικό και ευέλικτο οδηγό για τις εταιρείες και τους οργανισμούς. Το ITIL® προσφέρει ψηφιακά επιχειρησιακά μοντέλα «end-to-end» για τη διάθεση και λειτουργία υπηρεσιών και προϊόντων.\
Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα διδάσκει τις βασικές αρχές και έννοιες της Διαχείρισης Υπηρεσιών Πληροφορικής (IT Service Management) βάσει του ITIL® 4 (Έκδοση 2019) και προετοιμάζει τους καταρτιζόμενους για τις εξετάσεις πιστοποίησης ITIL® 4 Foundation.
Το εκπαιδευτικό υλικό είναι πιστοποιημένο και εγκεκριμένο από την PEOPLECERT και περιλαμβάνει διαφάνειες παρουσίασης, σημειώσεις, μελέτη περίπτωσης και δείγματα εξετάσεων πιστοποίησης. Το εκπαιδευτικό υλικό και η εξέταση πιστοποίησης είναι στην Αγγλική ενώ η διδασκαλία γίνεται στην Ελληνική.
Η Εξέταση πιστοποίησης (ITIL® 4 Foundation) διαρκεί εξήντα (60) λεπτά και περιλαμβάνει σαράντα (40) ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής και διαφορετικού βαθμού δυσκολίας. Απαιτείται αποτέλεσμα 65% (26/40 ερωτήσεις) προκειμένου να θεωρηθεί η εξέταση επιτυχής.