Στο Σεμινάριο αυτό αποτυπώνεται με δομημένο και κατανοητό τρόπο, με Ασκήσεις και Παραδείγματα, η Οργάνωση του Τομέα των Προμηθειών ως ένα σύνολο Διεργασιών με συγκεκριμένους Δείκτες Απόδοσης.
Η βελτιστοποίηση των Διεργασιών μέσω της κατάλληλης παραμετροποίησης του υφισταμένου ή μελλοντικού Συστήματος ERP, αποτελεί κρίσιμο παράγοντα για την ποιοτική και την παραγωγική αναβάθμιση του Συστήματος Προμηθειών.
Για τον σκοπό αυτό, θα παρουσιαστούν οι επιβαλλόμενες απαιτήσεις στην παραμετροποίηση σε κάθε βήμα της Διεργασίας, ώστε να είναι σαφές τι δεδομένα πρέπει να λαμβάνονται από το ERP και τι δεδομένα πρέπει να καταχωρούνται σε κάθε βήμα. Έτσι θα έχουμε τα δεδομένα on line ώστε να λαμβάνονται ταχύτατα οι αποφάσεις και να είναι άμεσα διαθέσιμες οι απαιτούμενες Αναφορές και οι σχετικοί Δείκτες στους εμπλεκόμενους, μειώνοντας τους εσωτερικούς χρόνους.
Επιπλέον, στο Σεμινάριο παρουσιάζονται και οι διεθνώς καθιερωμένες πρακτικές για τη Μείωση Κόστους και τη Βελτίωση της Ποιότητας των αγοραζόμενων Υλικών – Υπηρεσιών που είναι βασισμένες σε κατάλληλα Εργαλεία Αξιολόγησης Προμηθευτών και Προσφορών, στα σύγχρονα Συστήματα Έρευνας Αγοράς και καθώς και σε ειδικές Μεθοδολογίες όπως η προσέγγιση του Ολικού Κόστους, οι Στρατηγικές σχέσεων με τους Προμηθευτές, η Ανάλυση Αξίας για τα σημαντικά Προϊόντα (Value Analysis), το Κόστος του Κύκλου Ζωής του Υλικού, η Αξιολόγηση της Οικονομικής Κατάστασης των Προμηθευτών με ειδικούς Αριθμοδείκτες, οι επιπτώσεις των μεταβολών της Συναλλαγματικής Ισοτιμίας στο Κόστος του Υλικού, το Οικονομικό και Λειτουργικό Audit του τμήματος Προμηθειών, η εφαρμογή της Στατιστικής στην Αξιολόγηση Προμηθευτών, η Αριστοποίηση Αποθέματος και τέλος οι κυριότεροι 10 Δείκτες Αποδοτικότητας των Προμηθειών και οι σχετικές Αναφορές Λειτουργίας Προμηθειών.
Οι Σύμβουλοι της Εταιρείας μας θα καλύπτουν επί 12 μήνες την υποστήριξη των Συμμετεχόντων παρέχοντας απαντήσεις – διευκρινίσεις σε πιθανές ερωτήσεις τους.
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ
1. ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ
-
Τα συνήθη Προβλήματα στις Προμήθειες και πώς επιλύονται
-
Συνήθη Οργανωτικά Προβλήματα και επίλυση τους, στη Λειτουργία των Προμηθειών
-
Υποδείγματα Διαδικασιών και Οδηγιών Οργάνωσης
-
Σχέσεις με Προμηθευτές
-
Έρευνα Αγοράς - Global Sourcing
-
Δημιουργία και Διαχείριση Βάσης Προμηθευτών
-
Βελτίωση υφισταμένων Διαδικασιών με τη μεθοδολογία SIPOC (Supplier, Input, Process, Output) σε Σύνδεση με το ERP
2. ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ
-
Κρίσιμα σημεία σε μια Σύμβαση
-
Σχέδιο Ποιότητας Σύμβασης
-
Παρακολούθηση και Αξιολόγηση Συμβάσεων Έργων
3. ΒΕΛΤΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΚΟΣΤΟΥΣ ΑΓΟΡΩΝ
-
Προσέγγιση Ολικού Κόστους (Total Cost Approach)
-
Ανάλυση Αξίας (Value Analysis)
-
Κόστος Κύκλου ζωής του Προϊόντος
-
Κρίσιμα σημεία για τη Μείωση Κόστους Προμηθειών
4. ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ & ΕΠΙΛΟΓΗ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΩΝ
-
Διαδικασία και Εργαλεία Αξιολόγησης Προμηθευτών
-
Αξιολόγηση Προσφορών
-
Αξιολόγηση βάσει του Ολικού Κόστους
-
Αξιολόγηση παρεχόμενων Εκπτώσεων
5. ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΠΟΘΕΜΑΤΩΝ
-
Άριστη Ποσότητα Παραγγελίας
-
Συστήματα Προβλέψεων
-
Σημείο Αναπαραγγελίας, χρήση MRP και MRP II
-
Ομαδοποίηση παραγγελιών
6. ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΕΙΣ
-
Προετοιμασία, Συνήθη σφάλματα
-
Μεθοδολογία ΒΑΤΝΑ, win to win, Στόχοι, Κόκκινες Γραμμές
-
Κλείσιμο συμφωνίας - Role Playing
7. ΣΥΝΕΧΗΣ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΔΙΕΡΓΑΣΙΑΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ
-
Audit τμήματος Προμηθειών - Προμηθευτών
-
Οι 10 κορυφαίοι Δείκτες Αποδοτικότητας Προμηθειών
-
Το Ολοκληρωμένο Σύστημα Αναφορών Προμηθειών
-
Σχέση Προμηθειών με άλλα τμήματα
-
Λειτουργική Αξιολόγηση Τμήματος Προμηθειών