Βρείτε Σεμινάρια

Σεμινάριο εξ αποστάσεως

Visual Merchandising: Προβολή προϊόντων και υπηρεσιών – Οργάνωση & Διακόσμηση Καταστήματος - Fashion Styling (8μηνο)

Διοργανωτής Σεμιναρίου E-Learning:
IN-DESIGN
Το σεμινάριο έχει λήξει! Αναζητήστε παρόμοια σεμινάρια στην κατηγορία Διακόσμηση

Εισηγητής

Δρ. ΣΤΕΦΑΝΗ ΤΖΑΝΟΥΔΑΚΗ Design & Visual Studies – BAHons, MPhil, PhD

Διδάκτωρ Παν/μιου Εδιμβούργου, Τμήματος Τεχνών. Έχει σπουδάσει Interior Design και Visual Studies στη Σχολή Καλών Τεχνών του Εδιμβούργου συνεχίζοντας σε μεταπτυχιακές σπουδές M-Phil και διδακτορικό στο ίδιο Πανεπιστήμιο. Εξειδικεύεται σε θέματα πρόγνωσης στιλιστικών και χρωματικών τάσεων στους τομείς της διακόσμησης όπως και οπτικής προώθησης & επικοινωνίας.
Έχει εργαστεί στους τομείς Visual Merchandising και Styling σε εταιρείες στη Μ. Βρετανία και στην Ελλάδα και συνεργάζεται με αρχιτεκτονικά γραφεία σε ιδέες διακόσμησης και styling εσωτερικών χώρων, όπως και φωτογραφικών συνθέσεων. Πρόσφατα συνεργάστηκε με την εταιρεία χρωμάτων VECHRO για την έκδοση του χρωματολογίου ‘Πλανήτης Chroma’. Επίσης είχε πρόσφατη συνεργασία με το greekfoundation και το περιοδικό glow, για την προβολή αρχιτεκτονικού έργου. Στον εκπαιδευτικό τομέα έχει συνεργαστεί με το ΤΕΙ Αθηνών (τομέας Διακοσμητικών Εφαρμογών), με το Falkirk College of Art και το Edinburgh College of Art (τομέας Design & Visual studies) και από το 2012 - 2020 με το UKFC ως υπεύθυνη για την εκπαίδευση μαθητών σε τομείς Design & Αρχιτεκτονικής στη Μ. Βρετανία.
Είναι ιδρύτρια του IN Design Seminars από το 2008, με σκοπό να ενισχύσει σε μορφή επαγγελματικών σεμιναρίων τη γνώση στα θέματα design, αισθητικής ταυτότητας και styling, φέρνοντας στην Ελλάδα για πρώτη φορά την επαγγελματική εκπαίδευση στους τομείς Interior Styling, Visual Merchandising και Event Styling. Έχει αναλάβει την εκπαίδευση πάνω από 5000 επαγγελματιών και τη δημιουργία customised προγραμμάτων εκπαίδευσης για πολλές εταιρείες, όπως ΚΑΥΚΑΣ, Swarovski, Hugo Boss, Oxford Company, Celestino, Coco-mat, Γρηγόρης Μικρογεύματα, Philip Martins κα.
Ενημερώνεται συνεχώς σχετικά με την εξέλιξη των τάσεων στους τομείς design. Έχει λάβει μέρος σε εκπαιδευτικές εκδηλώσεις της skywalker, του kariera και της demand στα πλαίσια του designlab. Έχει δημοσιεύσει άρθρα και έχει βραβευτεί για το ερευνητικό της έργο (Alexander S. Onassis Award, Andrew Grant Award, Olympic Studies Centre Award), συμμετέχει σε συνέδρια και είναι μέλος ερευνητικών ομάδων. Έχοντας εκπαιδευτική επάρκεια ΕΟΠΠΕΠ, ανήκει στο μητρώο εκπαιδευτών ενηλίκων του Υπουργείο Παιδείας. Σκοπός της είναι να ενδυναμώσει ανθρώπους με δημιουργική σκέψη, μέσω της επίκαιρης και τεκμηριωμένης γνώσης με εστίαση στην ιδιαιτερότητα και στις ανάγκες του κάθε μαθητή ξεχωριστά, φέρνοντάς τον ένα βήμα μπροστά επαγγελματικά.

Σε ποιους απευθύνεται

Το σεμινάριο αυτό είναι για επαγγελματίες στον τομέα του εμπορίου, της εσωτερικής διαμόρφωσης εμπορικών χώρων, της έκθεσης και προβολής αντικειμένων & προϊόντων. Είναι θεωρητικό και πρακτικό και συνδυάζει γνώσεις από τους τομείς visual merchandising & communication, retail, sales & marketing, branding, interior design & styling και space planning.

ΕΠΙΠΕΔΟ: (Μεσαίο-αρκετά εξειδικευμένο) Βοηθάει εάν ο μαθητής έχει μια άνεση στη χρήστη υπολογιστών και στη διαδικτυακή επικοινωνία, αν και πριν την έναρξη δίνονται καθαρές οδηγίες ως προς τη χρήση του zoom και πραγματοποιούνται βοηθητικά μαθήματα σχετικά με την έρευνα διαδικτυακά και τη χρήση βοηθητικών προγραμμάτων.

Σκοπός

Σκοπός του σεμιναρίου αυτού είναι να αναλύσει τους διαφορετικούς ρόλους του Visual Merchandiser, ανεξάρτητα εάν αυτός είναι ευρύς ή πιο συγκεκριμένος, πολλές φορές συνδεόμενος και με άλλες κοντινές ειδικότητες, όπως την αρχιτεκτονική, τη διακόσμηση, τα social media, τη γραφιστική, το interior styling και το fashion styling. Αναφέρεται στο ρόλο του Visual Merchandiser ως freelancer, αλλά και ως μέλους μιας ομάδας (εταιρείας).

Περιγραφή σεμιναρίου

ΕΝΟΤΗΤΑ Α. Visual Merchandising, Εμπορικός χώρος και μέθοδοι προβολής προϊόντων και υπηρεσιών, ΕΝΟΤΗΤΑ Β. Space Planning – Οργάνωση & Διακόσμηση Καταστήματος ΕΝΟΤΗΤΑ Γ. Window Display Styling (Interior & Fashion) - Styling Βιτρίνας 2024/25.

Το πρόγραμμά μας λειτουργεί από το 2008 πρωτοξεκινώντας το σεμινάριο Visual Merchandising στην Ελλάδα και έχοντας εκπαιδεύσει έναν μεγάλο αριθμό επαγγελματιών και μέλη εταιρειών. Η ύλη μας κάθε χρόνο προσαρμόζεται σε νέα δεδομένα, νέα παραδείγματα και νέες τάσεις fashion & interior styling. 

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Η αισθητική του καταστήματος, αλλά και ο τρόπος προβολής προϊόντων μέσα σε αυτόν, έχει αλλάξει τα τελευταία χρόνια εφόσον οι εικόνες του πραγματικού και του ψηφιακού κόσμου μας επηρεάζουν πλέον ισοδύναμα, ως προς τις επιλογές μας. Επιπλέον η κατανόηση της σχέσης κοινωνίας και αισθητικής γίνεται ακόμη πιο σημαντική σε μια εποχή η οποία κρίνεται ασταθής ως προς την ψυχολογία του πελάτη, τις ανάγκες και τα πρότυπά του. Πολλοί θεώρησαν ότι μετά από το lockdown, και τη συνήθειά μας να αγοράζουμε διαδικτυακά, η φυσική παρουσία των πελατών στο κατάστημα και η ανάγκη προβολής προϊόντων μέσα σε αυτό, θα μειωθεί. Μπορεί η online αγορά να έχει κερδίσει ένα μεγάλο ποσοστό αγορών, η ανάγκη όμως για σωστή προβολή των προϊόντων μέσα στο κατάστημα αλλά και διαδικτυακά έχει συνολικά ενισχυθεί, με τα social media να είναι σε συνεχή διάλογο με τη φυσική προβολή των προϊόντων. Επιπλέον ο χώρος του καταστήματος, δεν αποτελεί πλέον μια αποθήκη προϊόντων προς πώληση, αλλά μια εμπειρία όπου ο πελάτης συνδέεται συναισθηματικά.

Οι τεχνικές προβολής με τις οποίες ασχολείται το σεμινάριο αυτό αφορούν από την προβολή προϊόντων και υπηρεσιών σε ένα φυσικό χώρο  μέχρι τη σύνθεση στοιχείων για τη διάδοση μιας εμπορικής ιδέας σε ένα post. Ο ρόλος πλέον του Visual Merchandiser δεν στηρίζεται μόνο σε πρακτικές και λειτουργικές γνώσεις, αλλά στη προσαρμογή του έργου του στις σύγχρονες τάσεις styling και οπτικής επικοινωνίας, στη μόδα, όπως και στα νέα πρότυπα της αγοράς.

Το σεμινάριο αυτό πραγματοποιείται με εξ αποστάσεως online μαθήματα μέσα από την πλατφόρμα zoom. Μετά την ολοκλήρωση του σεμιναρίου, υπάρχει η δυνατότητα επιπλέον παρακολούθησης του σεμιναρίου Visual Merchandising Workshop, όπου  ο μαθητής συμμετέχει σε ένα πρακτικό σεμινάριο σχεδιασμού και στησίματος βιτρίνας σε κλ 1/1. Επίσης το σεμινάριο αυτό, μπορεί να συνδυαστεί με το σεμινάριο Visual Identity.

Το σεμινάριο χωρίζεται σε 3 κύριες ενότητες, οι οποίες είναι οι εξής:

Α. Εμπορικός χώρος και μέθοδοι προβολής προϊόντων και υπηρεσιών: Στην Ενότητα αυτή προσφέρεται ένα ολοκληρωμένο πλαίσιο γνώσεων ως προς τις τεχνικές προβολής προϊόντων και τις μεθόδους σύνθεσης σε χώρο του καταστήματος αλλά και σύνθεσης για μια διαδικτυακή προβολή, εξετάζοντας ‘ποιος είναι ο πελάτης του σήμερα’ και ‘πως επικοινωνώ μαζί του οπτικά’. Eξετάζουμε εκτός από τους κανόνες σύνθεσης και προώθησης, τους κανόνες χρωματολογίας και τις τάσεις στυλστικών συνδυασμών (για το 2024/25) όπως και τη σχέση χώρου με τα 3-διάστα αντικείμενα, τη γραφιστική και τα σκηνικά στοιχεία (προπς). Ο κάθε μαθητής αναπτύσει τις δικές του μεθόδους ‘εφήμερης σύνθεσης’ και ανακαλύπτει πως με απλά υλικά μπορεί να δώσει πρωτότυπες και σωστές λύσεις αναδεικνύοντας την αισθητική ενός  προϊόντος ή μιας υπηρεσίας, αλλά και την ταυτότητα ενός brand. Γίνονται ασκήσεις πάνω στις τεχνικές προβολής, mood boards χρωματικών συνδυασμών και στυλιστικών συνδυασμών.

B. Space Planning – Οργάνωση & Διακόσμηση Καταστήματος: Στην Ενότητα αυτή δίνεται έμφαση στις μεθόδους ομαδοποίησης των προϊόντων μέσα στο χώρο αλλά και στους τρόπους ανάδειξης της γκάμας προϊόντων και των εμπορικών μηνυμάτων μέσα σε αυτόν. Αναλύεται ο χώρος ως μια συναισθηματική εμπειρία, όπου η αρχιτεκτονική του χώρου, η επίπλωση, η σήμανση και ο τρόπος παρουσίασης των προϊόντων στο σύνολο τους παίζουν καθοριστικό ρόλο. Μαθαίνουμε μεθοδολογίες ομαδοποίησης προϊόντων και διαμόρφωσης του εμπορικού πλάνου (layout - floor plan) μέσα από γωνιές προβολής και σημεία εστίασης (focal points). Γίνονται ασκήσεις ομαδοποίησης προϊόντων, πλάνου χώρου, (κύριων υπηρεσιών και λειτουργιών), planograms και προτάσεων εσωτερικών σημείων προβολής. Ο μαθητής μαθαίνει να δουλεύει με πλάνο σε κλίμακα και να δημιουργεί ζώνες προϊοντικών συνόλων.

Γ. Window Display Styling (Interior & Fashion) - Styling Βιτρίνας 2024/25: Το σύγχρονο σκηνικό μόδας, στη βιτρίνα, στο εσωτερικό του καταστήματος ή μέσα από μια προβολή στα social media, έχει κάθε εποχή και για κάθε μαγαζί (ή brand) μια διαφορετική ιστορία να πει. Η ενότητα αυτή συνδέει το κομμάτι της μόδας με τις τάσεις πρόγνωσης χρωματικών και στυλιστικών συνδυασμών για το 2024/25, σύμφωνα με αναγνωρισμένους οίκους πρόγνωσης αλλά και με νέες εφαρμογές και προτάσεις στη βιτρίνα, τα showrooms, τα media και τα social media. Ανακαλύπτει τη σχέση της μόδας, στους τομείς Interior & Fashion, με παλαιότερα στυλ αλλά και με νέες δραστηριότητες, συνήθειες και αντιλήψεις ζωής (lifestyles). Επίσης εξετάζει τη σχέση της μόδας με το forecasting και την πρόγνωση των τάσεων μόδας για τις σεζόν Spring/Summer και Autumn/Winter, βλέποντας επίσης τον ρόλο των art/concept directors, των fashion & interior stylists και των fashion & interior photographers.

LIVE ONLINE ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ
Το σεμινάριο αυτό πραγματοποιείται μέσα από εξ αποστάσεως (online και σε ζωντανό χρόνο) παρακολούθηση, μέσω της πλατφόρμας zoom. Κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου πραγματοποιούνται ασκήσεις, οι οποίες συζητιούνται και διορθώνονται μέσα στο μάθημα. Ο μαθητής πρέπει να διαθέτει τρόπο σύνδεσης (κατά προτίμηση υπολογιστή) με κάμερα και μικρόφωνο. Τα μαθήματα γίνονται σε ζωντανό χρόνο και η παρουσία του κάθε μαθητή είναι υποχρεωτική, στη μεγαλύτερη διάρκεια με την κάμερα ανοιχτή. Οι απουσίες δεν θα πρέπει να υπερβαίνουν το 20% του ολικού χρόνου παρακολούθησης. Η παρακολούθηση αποτελεί και προϋπόθεση για την έκδοση της Βεβαίωσης Παρακολούθησης από το εργαστήριο.

Πληροφορίες συμμετοχής

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΡΚΕΙΑ
Έναρξη: Τετάρτη 15 Νοεμβρίου 2023 και κάθε Τετάρτη Ώρα: 6.30-9.00μμ, Διάρκεια: 15/11/23 - 5/6/24, Σύνολο Ενοτήτων: 3, Σύνολο Μαθημάτων: 24 (8 μαθήματα/ενότητα), Σύνολο Ωρών: 78 

ΥΛΗ
Η ύλη δίνεται ηλεκτρονικά. Οι μαθητές επίσης λαμβάνουν τα αρχεία των εργασιών τους.

ΒΟΗΘΗΤΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Εκτός από τα μαθήματα ύλης, γίνονται επιπλέον βοηθητικά μαθήματα (προαιρετικά και συνήθως Σάββατα πρωί) σε σχέση με την διαδικτυακή έρευνα εικόνων, τις μεθόδους δημιουργίας moodboard και τη δημιουργία συνθέσεων, χωρίς κάποιο επιπλέον κόστος.

ΒΕΒΑΙΩΣΗ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ
Δίνεται Βεβαίωση παρακολούθησης του εργαστηρίου από συντονιστή και εισηγητή των προγραμμάτων που ανήκει στο Μητρώο εκπαιδευτών επαγγελματικής εκπαίδευσης – ΕΟΠΠΕΠ, με εξειδίκευση στον τομέα της Διακόσμησης. Τα σεμινάρια είναι επαγγελματικά. Στην περίπτωση παρακολούθησης από επαγγελματίες (ατομικές επιχειρήσεις ή εταιρείες), θεωρούνται ενδο-επιχειρησιακού χαρακτήρα, ενώ στην περίπτωση παρακολούθησης από ιδιώτες, θεωρούνται συμβουλευτικού/ψυχαγωγικού χαρακτήρα. Η αντίστοιχη βεβαίωση στέλνεται ηλεκτρονικά μετά την ολοκλήρωση και κλείσιμο του σεμιναρίου.

ΔΙΔΑΚΤΡΑ
Τα δίδακτρα αφορούν 2 διαφορετικούς τρόπους τιμολόγησης. ΙΔΙΩΤΕΣ στους οποίους εκδίδεται απόδειξη και ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ (από σχετικό με το σεμινάριο τομέα) στους οποίους εκδίδεται τιμολόγιο. Ύστερα από μια προκαταβολή μετά την εγγραφή και λίγο πριν το ξεκίνημα των μαθημάτων, υπάρχει δυνατότητα εξόφλησης των διδάκτρων τμηματικά (ανά μήνα ή ανά ενότητα), με εξόφληση σε δόσεις, οι οποίες ορίζονται σε συγκεκριμένες ημερομηνίες πριν την ολοκλήρωση της κάθε ενότητας. Η πληρωμή γίνεται μέσω κατάθεσης.

ΚΟΣΤΟΣ ΙΔΙΩΤΩΝ (ΕΝΟΤΗΤΕΣ Α + Β + Γ): 465 Eυρώ. Δηλαδή, 155 Ευρώ για την κάθε Ενότητα. ΕΚΠΤΩΤΙΚΟ ΙΔΙΩΤΩΝ (ΕΝΟΤΗΤΕΣ Α + Β + Γ): 420 Eυρώ. Δηλαδή, 140 Ευρώ για την κάθε Ενότητα. (παλιοί μαθητές μας, φοιτητές/άνεργοι και για 1+ εγγραφές στο ίδιο σεμινάριο).

ΚΟΣΤΟΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΩΝ (ΕΝΟΤΗΤΕΣ Α + Β + Γ): 375 Eυρώ. Δηλαδή, 125 Ευρώ για την κάθε Ενότητα. ΕΚΠΤΩΤΙΚΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΩΝ (ΕΝΟΤΗΤΕΣ Α + Β + Γ): 345 Eυρώ. Δηλαδή, 115 Ευρώ για την κάθε Ενότητα. (παλιοί μαθητές μας και για 1+ εγγραφές στο ίδιο σεμινάριο).

Κόστος Συμμετοχής

Βλ. πληροφορίες συμμετοχής

Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος

Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στην εταιρεία που διοργανώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης.