H TÜV AUSTRIA Academy σε συνεργασία με τη Charisma Academy παρουσιάζει το καινοτόμο εκπαιδευτικό πρόγραμμα «ΜΗ ΛΕΚΤΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΣΤΗ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ». Το πρόγραμμα έρχεται να προσφέρει μία ολοκληρωμένη εκπαίδευση σε όλους όσους εργάζονται σε επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον τομέα της φιλοξενίας και του τουρισμού και έχει ως στόχο να τους παρέχει την ευκαιρία να αποκτήσουν τις απαραίτητες γνώσεις, τις τεχνικές και τα προσόντα πάνω στον αθέατο κόσμο της μη λεκτικής επικοινωνίας και της απόλυτης εξυπηρέτησης πελατών.
ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΑ
1) ΜΗ ΛΕΚΤΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ – ΗΜΕΡΑ ΠΡΩΤΗ
Η γνώμη που σχηματίζουμε για το άτομο που μπαίνει στο οπτικό μας πεδίο, διαμορφώνεται ασυνείδητα σε κλάσματα του δευτερολέπτου και αναλόγως με τη γνώμη που θα σχηματίσουμε, είμαστε θετικά ή αρνητικά προκατειλημμένοι απέναντι του. Η εκπαίδευση στους μη λεκτικούς κανόνες προσφέρει στους εκπαιδευόμενους μία μοναδική οπτική πάνω στον αθέατο κόσμο της επικοινωνίας, ο οποίος λαμβάνει χώρο γύρω μας συνεχώς, χωρίς όμως πάντα να τον αντιλαμβανόμαστε. Στο πρώτο μέρος του προγράμματος της Μη Λεκτικής Επικοινωνίας, οι συμμετέχοντες θα εκπαιδευτούν πάνω στις βασικές αρχές της Γλώσσας του Σώματος, των Μικροεκφράσεων του Προσώπου και της Ανίχνευσης Ψεύδους, θα κατανοήσουν το πως τα συναισθήματα των ανθρώπων εξωτερικεύονται συνεχώς πάνω στο σώμα και στο πρόσωπο τους, ενώ ταυτόχρονα θα μάθουν πως να ελέγχουν τις αντιδράσεις αυτές πάνω τους και να τις χρησιμοποιούν προς όφελος τους.
ΣΚΟΠΟΣ
Μετά το τέλος της πρώτης ημέρας, οι συμμετέχοντες θα κατέχουν τις απαραίτητες γνώσεις πάνω στη μη-λεκτική επικοινωνία και θα είναι ικανά να προσαρμόζουν την κινησιολογία τους με βάση το τι θέλουν να πετύχουν, να αναγνωρίζουν τις συναισθηματικές καταστάσεις των πελατών και των ατόμων γύρω τους, αλλά και να αυξάνουν τη συμπάθεια των πελατών και των ανθρώπων προς το πρόσωπο τους.
2) ΜΕΘΟΔΟΙ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ – ΕΝΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗ & ΕΞΕΛΙΞΗ – ΗΜΕΡΑ ΔΕΥΤΕΡΗ
Οι εκπαιδευόμενοι, έχοντας εξοικειωθεί με τη σημασία και τις τεχνικές της μη λεκτικής επικοινωνίας, προχωράνε στο επίπεδο της κατανόησης και της εκπαίδευσης πάνω στους σημαντικότερους τρόπους συμπεριφοράς, των αρχών της ενσυναίσθησης, της συναισθηματικής νοημοσύνης αλλά και της προσωπικής εξέλιξης. Η συμπεριφορά του εργαζομένου στο περιβάλλον εργασίας ή του ατόμου στο γενικότερο πλαίσιο επικοινωνίας φέρει άμεσες επιπτώσεις στα επαγγελματικά και προσωπικά του αποτελέσματα. Ποικίλες συμπεριφορές που έχουμε «κληρονομήσει» από την οικογένεια μας ή που αντιγράφουμε από το στενό κοινωνικό μας κύκλο μπορεί να έρχονται σε πλήρη αντίθεση με εκείνες που έχει το άλλο άτομο, με αποτέλεσμα να υπάρχουν συγκρούσεις και ελλιπής κατανόηση στα πλαίσια των συνεργασιών και των κοινωνικών δραστηριοτήτων. Ταυτόχρονα, ο τρόπος με τον οποίο το άτομο «φιλτράρει» ασυνείδητα το κάθε επίπεδο της επικοινωνία του, μπορεί είτε να απωθήσει ασυνείδητα τον πελάτη, το συνεργάτη ή τη νέα επαφή του, είτε να αυξήσει σημαντικά τα επίπεδα συμπάθειας των εξωτερικών ατόμων προς το πρόσωπο του. Δύο πολύ διαφορετικά αποτελέσματα, τα οποία κρίνονται στη λεπτομέρεια.
ΣΚΟΠΟΣ
Μετά το τέλος της δεύτερης ημέρας, οι συμμετέχοντες θα κατέχουν ένα «οπλοστάσιο» συμπεριφορών, τεχνικών προσέγγισης και αύξησης της συμπάθειας προς το πρόσωπο τους, ενώ θα έχουν κατανοήσει τη σημασία, τα οφέλη και τα κόστη που φέρει η κάθε μία από αυτές. Επιπροσθέτως, θα έχουν πλέον εξοικειωθεί με τις θεμελιώδεις αρχές της συναισθηματικής νοημοσύνης και της διπλωματίας στην επικοινωνία και θα είναι σε θέση να δημιουργούν ένα υγιές περιβάλλον στην εργασία τους αλλά και στην καθημερινότητα τους, το οποίο θα βασίζεται στην κατανόηση των ανθρώπων που τους περιβάλλουν.