Βρείτε Σεμινάρια

Σεμινάριο εξ αποστάσεως

Visual Identity & Styling. Οπτική ταυτότητα με συνέπεια στο στυλ και το μήνυμα προβολής

Διοργανωτής Σεμιναρίου E-Learning:
IN-DESIGN
Το σεμινάριο έχει λήξει! Αναζητήστε παρόμοια σεμινάρια στην κατηγορία Πωλήσεις & Marketing

Εισηγητής

Δρ. ΣΤΕΦΑΝΗ ΤΖΑΝΟΥΔΑΚΗ Design & Visual Studies – BAHons, MPhil, PhD

Διδάκτωρ Παν/μιου Εδιμβούργου, Τμήματος Τεχνών. Έχει σπουδάσει Interior Design και Visual Studies στη Σχολή Καλών Τεχνών του Εδιμβούργου συνεχίζοντας σε μεταπτυχιακές σπουδές M-Phil και διδακτορικό στο ίδιο Πανεπιστήμιο. Εξειδικεύεται σε θέματα πρόγνωσης στιλιστικών και χρωματικών τάσεων στους τομείς της διακόσμησης όπως και οπτικής προώθησης & επικοινωνίας.
Έχει εργαστεί στους τομείς Visual Merchandising και Styling σε εταιρείες στη Μ. Βρετανία και στην Ελλάδα και συνεργάζεται με αρχιτεκτονικά γραφεία σε ιδέες διακόσμησης και styling εσωτερικών χώρων, όπως και φωτογραφικών συνθέσεων. Πρόσφατα συνεργάστηκε με την εταιρεία χρωμάτων VECHRO για την έκδοση του χρωματολογίου ‘Πλανήτης Chroma’. Επίσης είχε πρόσφατη συνεργασία με το greekfoundation και το περιοδικό glow, για την προβολή αρχιτεκτονικού έργου. Στον εκπαιδευτικό τομέα έχει συνεργαστεί με το ΤΕΙ Αθηνών (τομέας Διακοσμητικών Εφαρμογών), με το Falkirk College of Art και το Edinburgh College of Art (τομέας Design & Visual studies) και από το 2012 - 2020 με το UKFC ως υπεύθυνη για την εκπαίδευση μαθητών σε τομείς Design & Αρχιτεκτονικής στη Μ. Βρετανία.
Είναι ιδρύτρια του IN Design Seminars από το 2008, με σκοπό να ενισχύσει σε μορφή επαγγελματικών σεμιναρίων τη γνώση στα θέματα design, αισθητικής ταυτότητας και styling, φέρνοντας στην Ελλάδα για πρώτη φορά την επαγγελματική εκπαίδευση στους τομείς Interior Styling, Visual Merchandising και Event Styling. Έχει αναλάβει την εκπαίδευση πάνω από 5000 επαγγελματιών και τη δημιουργία customised προγραμμάτων εκπαίδευσης για πολλές εταιρείες, όπως ΚΑΥΚΑΣ, Swarovski, Hugo Boss, Oxford Company, Celestino, Coco-mat, Γρηγόρης Μικρογεύματα, Philip Martins κα.
Ενημερώνεται συνεχώς σχετικά με την εξέλιξη των τάσεων στους τομείς design. Έχει λάβει μέρος σε εκπαιδευτικές εκδηλώσεις της skywalker, του kariera και της demand στα πλαίσια του designlab. Έχει δημοσιεύσει άρθρα και έχει βραβευτεί για το ερευνητικό της έργο (Alexander S. Onassis Award, Andrew Grant Award, Olympic Studies Centre Award), συμμετέχει σε συνέδρια και είναι μέλος ερευνητικών ομάδων. Έχοντας εκπαιδευτική επάρκεια ΕΟΠΠΕΠ, ανήκει στο μητρώο εκπαιδευτών ενηλίκων του Υπουργείο Παιδείας. Σκοπός της είναι να ενδυναμώσει ανθρώπους με δημιουργική σκέψη, μέσω της επίκαιρης και τεκμηριωμένης γνώσης με εστίαση στην ιδιαιτερότητα και στις ανάγκες του κάθε μαθητή ξεχωριστά, φέρνοντάς τον ένα βήμα μπροστά επαγγελματικά.

Σε ποιους απευθύνεται

Το σεμινάριο αυτό προτείνεται για όσους αγαπούν την έρευνα και τη σχέση του design με το branding και της δημιουργίας με την προβολή. Επίσης όσους προέρχονται από τομείς branding, marketing, hospitality, visual merchandising/communication και τομείς γραφιστικής και διακόσμησης εμπορικών και κοινωνικών χώρων.

Σκοπός

Σκοπός στο τέλος του σεμιναρίου αποτελεί η συλλογή στοιχείων για τη δημιουργία μιας οπτικής ταυτότητας, όπου λέξεις κλειδιά, γραφιστική, χρώματα  και εικόνες ενώνονται προκειμένου να επικοινωνήσουν μια κεντρική ιδέα και αισθητική.

Περιγραφή σεμιναρίου

Η οπτική ταυτότητα μπορεί να αφορά από τις αποφάσεις που παίρνει κάποιος για να προβάλει μια υπηρεσία ή ένα προϊόν, μια εφήμερη δραστηριότητα ή λειτουργία, αλλά και για τον σχεδιασμό μιας καμπάνιας ή και για την προβολή ενός μηνύματος στα social media. Η επικοινωνία εικόνων και μηνυμάτων έχει γίνει ένας τρόπος καθημερινής προβολής, αλλά και αφήγησης του δημιουργικού έργου. Η γλώσσα όμως προβολής μπορεί να είναι λιγότερο ή περισσότερο επίσημη ή αυθόρμητη. Το σημαντικό είναι να υπάρχει μια συνοχή και συνέπεια στα οπτικά μέσα που ακολουθεί (χρώματα, σχήματα, λέξεις, γραφιστική γλώσσα), ώστε το μήνυμα που στέλνει να προβάλλεται ξεκάθαρα και να ‘αγγίζει’ το κοινό στο οποίο απευθύνεται.

Η Μεταμοντέρνα αισθητική έφερε το Στυλ κοντά στη διαφορετικότητα. Σήμερα υπάρχουν και προβάλλονται πολλά διαφορετικά στυλ για ένα διαφορετικό κοινό, μέσα από την οπτική ταυτότητα (Visual identity) που σχεδιάζεται . Πως όμως σε αυτόν τον οπτικό πόλεμο μπορείς να δημιουργήσεις μια ταυτότητα με συνέπεια στο στυλ, στο ύφος και στον τόνο που ακολουθείς και παράλληλα να διαφέρεις;  

Το σεμινάριο αυτό είναι θεωρητικό βασισμένο στην ανάλυση των αρχών δημιουργίας μιας οπτικής ταυτότητας συνδέοντάς τα 12 αρχέτυπα του Carl Jung και το προφίλ του ‘εξερευνητή, του ήρωα, του σοφού κα., έτσι όπως αναλύεται η οπτική ταυτότητα εταιρειών στον τομέα του branding. Επίσης εξετάζει τα διαφορετικά είδη οπτικής ταυτότητας αναλύοντας τον τρόπο που συνδυάζονται τα χρώματα, η γραφιστική, η φωτογραφία και η σύνθεση εικόνων και κειμένου για τη δημιουργία ενός δυναμικού οπτικού μηνύματος. Το σεμινάριο αυτό είναι παράλληλα και πρακτικό καλώντας τον μαθητή να σκεφτεί την κεντρική ιδέα στο σχεδιασμό μιας οπτικής ταυτότητας, συνδυάζοντας χρώματα, γραφιστική αντικείμενα για μια υπηρεσία ή προϊόν που θέλει να προβάλει.

LIVE ONLINE ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ
Το σεμινάριο αυτό πραγματοποιείται μέσα από εξ αποστάσεως (online και σε ζωντανό χρόνο) παρακολούθηση, μέσω της πλατφόρμας zoom. Κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου πραγματοποιούνται ασκήσεις, οι οποίες συζητιούνται και διορθώνονται μέσα στο μάθημα. Ο μαθητής πρέπει να διαθέτει τρόπο σύνδεσης (κατά προτίμηση υπολογιστή) με κάμερα και μικρόφωνο. Τα μαθήματα γίνονται σε ζωντανό χρόνο και η παρουσία του κάθε μαθητή είναι υποχρεωτική, στη μεγαλύτερη διάρκεια με την κάμερα ανοιχτή. Οι απουσίες δεν θα πρέπει να υπερβαίνουν το 20% του ολικού χρόνου παρακολούθησης. Η παρακολούθηση αποτελεί και προϋπόθεση για την έκδοση της Βεβαίωσης Παρακολούθησης από το εργαστήριο.

Πληροφορίες συμμετοχής

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΡΚΕΙΑ
Έναρξη: Τετάρτη 11 Οκτωβρίου 2023 και κάθε Τετάρτη  Ώρα: 6.30-9.00μμ, Διάρκεια 11/10/23-8/11/23, Σύνολο μαθημάτων: 5, Σύνολο ωρών: 13 

ΥΛΗ
Η ύλη δίνεται ηλεκτρονικά. Οι μαθητές επίσης λαμβάνουν τα αρχεία των εργασιών τους.

ΒΟΗΘΗΤΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Εκτός από τα μαθήματα ύλης, γίνεται επιπλέον 1 βοηθητικό μάθημα (προαιρετικά) σε σχέση με την διαδικτυακή έρευνα εικόνων και τις μεθόδους δημιουργίας moodboard.

ΒΕΒΑΙΩΣΗ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ
Δίνεται Βεβαίωση παρακολούθησης του εργαστηρίου από συντονιστή και εισηγητή των προγραμμάτων που ανήκει στο Μητρώο εκπαιδευτών επαγγελματικής εκπαίδευσης – ΕΟΠΠΕΠ, με εξειδίκευση στον τομέα της Διακόσμησης. Τα σεμινάρια είναι επαγγελματικά. Στην περίπτωση παρακολούθησης από επαγγελματίες (ατομικές επιχειρήσεις ή εταιρείες), θεωρούνται ενδο-επιχειρησιακού χαρακτήρα, ενώ στην περίπτωση παρακολούθησης από ιδιώτες, θεωρούνται συμβουλευτικού/ψυχαγωγικού χαρακτήρα. Η αντίστοιχη βεβαίωση στέλνεται ηλεκτρονικά μετά την ολοκλήρωση και κλείσιμο του σεμιναρίου.

ΔΙΔΑΚΤΡΑ
Τα δίδακτρα αφορούν 2 διαφορετικούς τρόπους τιμολόγησης. ΙΔΙΩΤΕΣ στους οποίους εκδίδεται απόδειξη και ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ (από σχετικό με το σεμινάριο τομέα) στους οποίους εκδίδεται τιμολόγιο. Ύστερα από μια προκαταβολή μετά την εγγραφή και λίγο πριν το ξεκίνημα των μαθημάτων, υπάρχει δυνατότητα εξόφλησης των διδάκτρων τμηματικά (ανά μήνα ή ανά ενότητα), με εξόφληση σε δόσεις, οι οποίες ορίζονται σε συγκεκριμένες ημερομηνίες πριν την ολοκλήρωση της κάθε ενότητας. Η πληρωμή γίνεται μέσω κατάθεσης.

ΚΟΣΤΟΣ ΙΔΙΩΤΩΝ: 124 Eυρώ. ΕΚΠΤΩΤΙΚΟ ΙΔΙΩΤΩΝ: 100 Eυρώ. (παλιοί μαθητές μας, φοιτητές/άνεργοι και για 1+ εγγραφές στο ίδιο σεμινάριο).

ΚΟΣΤΟΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΩΝ: 100 Eυρώ. ΕΚΠΤΩΤΙΚΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΩΝ: 80 Eυρώ. (παλιοί μαθητές μας και για 1+ εγγραφές στο ίδιο σεμινάριο).

Κόστος Συμμετοχής

Βλ. πληροφορίες συμμετοχής

Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος

Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στην εταιρεία που διοργανώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης.