Με μεγάλη μας χαρά και υπερηφάνεια παρουσιάζουμε το σεμινάριο seo το οποίο διοργανώνουμε σε αποκλειστική συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Αιγαίου
Σύμφωνα με το Ν.3839/2010 και το προεδρικό διάταγμα 152/240-ΦΕΚ5/11/2013-4107 μόνο τα πιστοποιητικά που εκδίδονται από δημόσιο φορέα είναι αναγνωρισμένα και το πιστοποιητικό SEO Specialist που θα λάβετε συνοδεύεται από 9 ECVET. (ECVET – European Credit system for Vocational Education & Training )
Μέσω αυτού του τρόπου , δίνεται η δυνατότητα στους μαθητευόμενους/εκπαιδευόμενους, που έχουν αποκτήσει εκπαιδευτική εμπειρία σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες, να αναγνωριστεί και να συμπεριληφθεί αυτή η εμπειρία ως μέρος της επαγγελματικής τους εκπαίδευσης και κατάρτισης στη χώρα τους.
O Ειδικός προώθησης ιστοσελίδων – SEO Expert είναι ένα ομολογουμένως απαιτητικό αλλά και ιδιαίτερα ενδιαφέρον επάγγελμα, του οποίου η γνωρίζει ανοδική πορεία τα τελευταία χρόνια και η πρόσφατη διαδικτυακή έκρηξη του ηλεκτρονικού εμπορίου ως αποτέλεσμα της πανδημίας του covid – 19 επηρέασε θετικά τον επαγγελματικό κλάδο αυτό.
Γεγονός απολύτως αναμενόμενο , αφού η επιτυχία μιας ιστοσελίδας και ακόμα περισσότερο ενός ηλεκτρονικού καταστήματος / eshop , επηρεάζεται σε σημαντικό σημείο από την κατάταξη της στα οργανικά αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης και ειδικότερα της google. To αναντίλεκτο γεγονός αυτό καθιστά το SEO (Search Engine Optimization ) και τους ειδικούς σε αυτούς να είναι απολύτως απαραίτητοι για την υλοποίηση και διαχείριση ενός επιτυχημένου web site .
Για να καταφέρετε να γίνετε SEO Expert, θα πρέπει να διαβάσετε και να εξασκηθείτε σε έναν σχετικά νέο κλάδο που απαιτεί ένα συνδυασμό γνώσεων , εμπειρίας και ικανότητα προσαρμογής σε ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο κόσμο όπως αυτό του διαδικτύου.
Ένας SEO expert μια ιστοσελίδα ή ένα e-shop προκειμένου αυτό να εμφανίζεται υψηλότερα στις θέσεις των αποτελεσμάτων αναζήτησης (SERPs) και να αποκτά επισκεψιμότητα μέσω αυτών.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 1:
H μηχανή αναζήτησης της Google και τι έχει να σας προσφέρει.
Βελτιστοποίηση ιστοτόπου (On-Site SEO) .
Οι 200 παράγοντες κατάταξης της Google
- Google και πρώτη σελίδα: Τι έχει να σας προσφέρει
- Λίγα λόγια για την αναζήτηση στο Διαδίκτυο
- Γιατί να σπαταλήσω χρόνο στο Διαδίκτυο και στο SEO;
- Χρήση του Διαδικτύου στην Ελλάδα.Προς τα που οδεύει το Διαδίκτυο το 2021;
- Τι είναι μια μηχανή αναζήτησης ;
- Πώς επεξεργάζονται τις αναζητήσεις οι μηχανές αναζήτησης ;
- Παρουσίαση πληροφοριών στο χρήστη
- Πώς όμως καθορίζει το Google τη σχετικότητα,
- τη δημοφιλία και τη σειρά κατάταξης κάθε ιστοσελίδας;
- Πώς να προσελκύσω την προσοχή του Google;
- Συμβουλές από την Google – Τι προτείνει το «αφεντικό»
- Τι είναι το SEO;
- Ο χρυσός κανόνας στο SEO – Το περιεχόμενο
- Παραδείγματα τεχνικών black hat SEO
- Γνώση και εμπειρία. Τα απαραίτητα εφόδια του εμπόρου αναζήτησης.
- Άνθρωποι & Google. Μια διαλεκτική σχέση αλληλεπίδρασης
- Όρος αναζήτησης. Η αναζήτηση ξεκινά από μια φράση
- Μια πρώτη εμπειρική έρευνα – Μετρώντας τη δυσκολία
- Η γέννηση του SEO.SEO: γιατί είναι τόσο σημαντικό?
- Τεχνικοί περιορισμοί των μηχανών αναζήτησης
- Αδυναμία καταλογογράφησης περιεχομένου
- Λανθασμένη κατάταξη του περιεχομένου
- Αδυναμία κατάταξης λόγω μηδενικής επισκεψιμότητας
- Με τα μάτια της μηχανής αναζήτησης
- Η αξία των εσωτερικών συνδέσμων
- Η ετικέτα του συνδέσμου αναλυτικά
- Για ποιούς λόγους μια σελίδα δεν είναι προσβάσιμη στη google
- Υπερύνδεσμοι τύπου nofollow
- Πώς χειρίζεται η google τους συνδέσμους τύπου nofollow
- Επιλέξτε τις κατάλληλές λέξεις κλειδιά. Μην το παρακάνετε με την πυκνότητα στις λέξεις κλειδιά
- Βελτιστοποίηση Εντός Σελίδας
- Βέλτιστη χρήση των φράσεων κλειδιών
- Τι είναι οι μετα-ετικέτες Meta Tags. Παραδείγματα Meta Tags
- Τα πιο σημαντικά tags για βελτιστοποίηση
- μηχανών αναζήτησης (SEO)
- Title Tag (ετικέτα τίτλου της σελίδας)
- Σωστές πρακτικές για τις ετικέτες τίτλου σελίδας
- Description Tag (ετικέτα περιγραφής της σελίδας)
- Σωστές πρακτικές για τις µετα-ετικέτες περιγραφής
- Σωστή χρήση των ετικετών επικεφαλίδας
- Σωστές πρακτικές για τις ετικέτες επικεφαλίδας
- H1 Tag. Keywords Tag (ετικέτες λέξεων κλειδιών).
- Meta Robots Tag . Canonical Tag (κανονική ετικέτα)
- Social Media meta Tags (ετικέτες μέσων κοινωνικής δικτύωσης) . Twitter Cards (κάρτες Twitter)
- Βελτιστοποιήστε τη χρήση εικόνων. Σωστές πρακτικές για τη χρήση εικόνων
- Χρήση του εμπορικού σήματος για την αύξηση της αναγωρισιμότητας
- Σωστές πρακτικές για την περιήγηση ιστοτόπων
- Χρήση αποκλειστικής διεύθυνσης ip . Χρήση πιστοποιητικού SSL
- Βελτιστοποίηση ιστοσελίδας WordPress
- Πόσο σημαντικό είναι το on-site SEO
- Μορφή της διεύθυνσης ιστοσελίδας
- Οδηγίες δομής των URL
- Παράγοντες Κατάταξης της Google
- Παράγοντες σε επίπεδο Τομέα
- Παράγοντες σε επίπεδο Σελίδας
- Παράγοντες σε επίπεδο Ιστοτόπου
- Παράγοντες που αφορούν Εισερχόμενους Συνδέσμους
- Παράγοντες που αφορούν την Αλληλεπίδραση Χρηστών
- Παράγοντες που αφορούν Ειδικούς Κανόνες του Αλγόριθμου
- Παράγοντες που αφορούν Κοινωνικά Σήματα
- Παράγοντες που αφορούν Εμπορικά Σήματα
- Παράγοντες που αφορούν Webspam Εντός της Σελίδας
- Παράγοντες που αφορούν Webspam εκτός της Σελίδας
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 2:
Λέξεις – φράσεις κλειδιά (keywords).
Εύρεση και εκτίμηση δυσκολίας. Off Site SEO .
Έξυπνοι τρόποι προώθησης ιστοσελίδων.
- Εκτίμηση δυσκολίας μιας λέξης-κλειδιού
- Εκτίμηση αξίας μιας λέξης-κλειδιού
- Τεχνικές για την εκτίμηση της δυσκολίας μιας λέξης-κλειδιού
- Λάβετε πληροφορίες εξετάζοντας τις λέξεις των ανταγωνιστών σας
- Δείγμα καμπάνιας
- Πληκτρολόγηση στο Google
- Η μακριά ουρά της αναζήτησης μας φέρνει πιο κοντά στον πελάτη
- Αναζήτηση λέξεων-κλειδιών
- Google Keyword Planner
- Neil Patel SEO Tools
- Γίνετε χρήσιμοι και ευχάριστοι
- Πώς επηρεάζεται η μηχανή αναζήτησης
- Παροχή περιεχοµένου υψηλής ποιότητας
- Σωστές πρακτικές για τη σύνταξη περιεχοµένου
- Πώς επηρεάζεται η κατάταξη της google από τη χρηστικότητα και τη συμπεριφορά των επισκεπτών
- Αξιολόγηση της συμπεριφοράς των επισκεπτών
- Δυνατότητα της μηχανής να μιμείται την ανθρώπινη αξιολόγηση
- Ιστοσελίδα φιλική σε κινητά και τάμπλετ
- Κερδίστε υψηλές θέσεις κατάταξης δημιουργώντας σπουδαίο περιεχόμενο
- Γίνετε δημοφιλείς
- Με ποιο τρόπο η google αξιολογεί τους συνδέσμους
- Δημοτικότητα γενικού ενδιαφέροντος. Δημοτικότητα ειδικού ενδιαφέροντος
- Δώστε μεγάλη σημασία στο κείμενο-άγκυρα
- Να επιδιώκετε τη δημιουργία συνδέσμων καλής ποιότητας
- Σύνδεσμοι προς κακόφημες ιστοσελίδες
- Να δημιουργείτε συνεχώς νέους συνδέσμους
- Αξιοποιήστε τα κοινωνικά δίκτυα
- Βελτιστοποίηση καταχώρησης βίντεο για το YouTube
- Τύποι Συνδέσμων. Σύνδεσμοι που δημιουργούνται από τους διαχειριστές των ιστοσελίδων. Σύνδεσμοι που δημιουργούνται κατόπιν δικής μας προτροπής
- Δημιουργία Ποιοτικών Συνδέσμων
- Εξετάστε πολλές συναφείς λέξεις κλειδιά. Αξιοποιήστε την εμπειρία των ανταγωνιστών σας
- PageRank
- Παράπλευρα οφέλη σε κίνηση λόγω της δημιουργίας συνδέσμων
- Τεχνικές δημιουργίας συνδέσμων
- Συνεργασία με μπλόγκερ και κοινωνικά δίκτυα –
- Η δύναμη της κοινοποίησης στα κοινωνικά δίκτυα
- Γιατί τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης θα είναι ζωτικής σημασίας για το οργανικό SEO
- Τα προφίλ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης κατατάσσονται πιο συχνά στις μηχανές αναζήτησης
- Οι σύνδεσμοι στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μπορούν να χρησιμοποιηθούν ώστε να βοηθήσουν στη βελτίωση της κατάταξής σας στην αναζήτηση
- Τα κανάλια κοινωνικής δικτύωσης είναι επίσης και μηχανές αναζήτησης
- Influence marketing Τι είναι ένας influencer; Γιατί η εμπορική σας ταυτότητα χρειάζεται influencers ;
- Σκεφτείτε το κοινό. Ποιος το κάνει
- Τι χαρακτηρίζει έναν influencer για την εμπορική σας ταυτότητα
- Παρακολούθηση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης
- Προβολή μπλόγκερ
- Ενθαρρύνετε τη δημιουργία περιεχομένου
- Επιβραβεύστε τους influencers
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 3:
Αλγόριθμοι της Google που επηρεάζουν την κατάταξη μιας ιστοσελίδας.
Κίνδυνοι. Google Penalty και Negative SEO / Η εργαλειοθήκη του seo expert .
SEO task niche web site– Τεστ πολλαπλών επιλογών – SEO Expert Certification.
- Τι είναι η μηχανική μάθηση; Τι είναι η τεχνητή νοημοσύνη;
- Αλγόριθμοι και ο τρόπος που το Google κατατάσσει τα αποτελέσματα αναζήτησης;
- Google Panda , Google Penguin , Google Hummingbird , Google Mobile , Google RankBrain , Google Medic , Google Bert , Google Core Updates
- Κίνδυνοι: Google Penalty και αρνητικό SEO
- Αποφύγετε το σπαμ και τη χειραγώγηση μηχανών αναζήτησης
- Σπαμ προερχόμενο από μεμονωμένες σελίδες. Σπαμ προερχόμενο από ολόκληρους ιστότοπους
- Πώς μπορούμε να καταλάβουμε ότι τιμωρηθήκαμε με Google penalty
- Αλγοριθμική Κύρωση. Κύρωση Χειρωνακτικής Εξέτασης
- Πώς να απαλλαγείτε από κακής ποιότητας συνδέσμους. Πώς να ανακάμψετε από την τιμωρία
- Αρνητική βελτιστοποίηση ιστοσελίδων για της μηχανές αναζήτησης (Negative Seo ) Τι είναι πραγματικά το negative SEO;
- Negative SEO μακριά από την σελίδα. Negative SEO στην σελίδα
- H εργαλειοθήκη του SEO Expert
- Τεχνολογίες που χρησιμοποιούνται από τις μηχανές αναζήτησης
- Δημιουργία χάρτη ιστοτόπου. Δημιουργία χάρτη ιστοτόπου με RSS . Δημιουργία χάρτη ιστοτόπου με αρχείο κειμένου
- Χρησιμοποιήστε το αρχείο robots.txt . Σωστές πρακτικές για το αρχείο robots.txt
- Η μετα-ετικέτα robots , η ετικέτα Rel = «Nofollow» , η ετικέτα Rel = «canonical»
- Αξιοποιήστε το Google Search Console – Δυνατότητες του Google Search ConsoleΠοια είναι η συνολική εικόνα του ιστοτόπου σας
- Τι ποσοστό της κίνησης προέρχεται από τις μηχανές αναζήτησης; Συνεισφορά των μηχανών αναζήτησης στην κίνηση
- Με ποιές λέξεις κλειδιά βρίσκουν την ιστοσελίδα σας οι επ ισκέπτες;
- Πόσοι επισκέπτες μετατρέπονται σε πελάτες;
- Πόσες σελίδες δέχονται επισκέψεις μέσω της μηχανής αναζήτησης;
- Θέση στα αποτελέσματα της κατάταξης
- Λογισμικό ανάλυσης στοιχείων .Τα κατάλληλα εργαλεία για τη δουλειά
- Συζήτηση και επιλογή SEO task για την προώθηση ενός niche web site το οποίο θα παραδοθεί έτοιμο στον σπουδαστή
- Online εξέταση με χρήση ερωτηματολογίου στην οποία απαιτείται ποσοστό επιτυχίας άνω του 50% για την απόκτηση του πιστοποιητικού επιμόρφωσης