Σε ποιους απευθύνεται
Σε στελέχη επιχειρήσεων, υπεύθυνους πωλήσεων, οι οποίο θέλουν να γνωρίσουν αποτελεσματικούς τρόπους διαπραγματεύσεων.
Σκοπός
Περιγραφή σεμιναρίου
Περιεχόμενα Σεμιναρίου A. Ανάπτυξη θετικής στάσης και ενδυνάμωση των σχέσεων μας με τους πελάτες (πελάτες champions!!)
B. Αποτελεσματική επικοινωνία με τους πελάτες γλώσσα σώματος - τι θέλει ο πελάτης
C. Διαπραγματεύσεις-αποτελεσματική διαχείριση αντιρρήσεων ως μέρος της διαδικασίας
Κόστος Συμμετοχής
Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος