Το εμπορικό Κατάστημα της εποχής μας, απαιτεί ανθρώπινο δυναμικό εκπαιδευμένο και εφοδιασμένο με γνώσεις και δεξιότητες, προκειμένου να επιτύχουν τους στόχους της Επιχείρησης και τους προσωπικές τους επιδιώξεις. Ένα από τα Εργαλεία, που μπορούν να εφαρμόσουν προς τούτο, είναι το Merchandising, κλάδο του Marketing, που συμβάλλει στην προσέλκυση, την ενημέρωση και την εξυπηρέτηση των Πελατών.
Έμφαση δίδεται στο πώς το Visual Merchandising κτίζει την Ανταγωνιστική Εικόνα του Καταστήματος, δημιουργεί Ανταγωνιστική Εμπειρία Επίσκεψης, με αποτέλεσμα Πιστούς Πελάτες, και σημαντική αύξηση της μέσης Απόδειξης.
Στους συμμετέχοντες παρουσιάζονται παραδείγματα λανθασμένων εικόνων προϊόντων και καλούνται να προτείνουν βελτιώσεις. Ταυτόχρονα προβάλλονται επιτυχημένες παρουσιάσεις ποικίλων προϊόντων.
Οι Σύμβουλοι της Εταιρείας μας θα καλύπτουν επι 12 μήνες την υποστήριξη των Συμμετεχόντων, παρέχοντας απαντήσεις – διευκρινίσεις σε πιθανές ερωτήσεις τους.
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ
1. Εισαγωγή στο Merchandising
-
Το Marketing του Καταστήματος - Προώθηση (promotion) και Merchandising
-
Ωφέλειες του merchandising - Προϋποθέσεις - Οι 7 πυλώνες του merchandising
-
Σχέσεις του merchandiser με το ανθρώπινο δυναμικό: Γνώση - Συνεργασία - Εμπιστοσύνη - Πρόθεση
-
Η σημασία της Καθαριότητας στην εικόνα του Καταστήματος
-
Ο Φωτισμός ως Εργαλείο του Merchandising
-
Εστίαση Προσοχής Πελατών στα σημεία ενδιαφέροντος του Καταστήματος
-
Η σημαντικότητα των Συναισθημάτων και των πέντε Αισθήσεων στη δημιουργία Εικόνας και στην απόφαση Aγοράς
2. Πλανόγραμμα Προβολής και Τοποθέτηση Προϊόντων - Η χρήση και η ωφελιμότητα του
-
Ανάπτυξη και Παρακολούθηση Πλανογράμματος
-
Τοποθέτηση Προϊόντων στο ράφι σύμφωνα με το Πλανόγραμμα
-
Χτίσιμο Βιτρίνας και Χώρων Προώθησης
3. Στρατηγική Merchandising για Κτίσιμο Ανταγωνιστικής Εικόνας και Πιστότητας
-
Ευθυγράμμιση Στρατηγικής με Layout Καταστήματος και Merchandising
-
Σχεδιασμός Βιτρίνας, Ροής Πελατών, Κατηγορίες Μαγνήτες
-
Το ράφι που πουλάει
-
Εκμετάλλευση του χώρου που μας διατίθεται
-
Γειτνίαση Κατηγοριών
-
Merchandising Ραφιών και θέσεων Προβολών
4. Κτίσιμο Εικόνας / Τιμής μέσω Merchandising
-
Επιλογή Ανταγωνιστικών Προσφορών / Ενεργειών
-
Στήσιμο και Σηματοδότηση
-
Διαχείριση Φυλλαδίων
-
Κάθετη Διάταξη - Δυναμική προβολή των Προϊόντων και λοιπά πλεονεκτήματα
5. Αξιολόγηση του Merchandising
-
Αξιολόγηση Merchandising στη δημιουργία της Εικόνας και την Πιστότητα
-
Αξιολόγηση Απόδοσης και κατάταξη θέσεων Προβολών Καταστήματος, Απόδοση ανά μέτρο
-
Το αποτελεσματικό γύρισμα του αποθέματος