Εισηγητής
Νικόλαος Ι. Μιχαλολιάκος Ιδρυτής (το 1993) και Διευθύνων Σύμβουλος της AQS, Χημικός Μηχανικός, επί 20 χρόνια διετέλεσε Ανώτερο και Ανώτατο Στέλεχος μεγάλων Διεθνών Επιχειρήσεων με μεγάλη εμπειρία στη Διεύθυνση Παραγωγής και με συμμετοχή σε περισσότερα από 300 ολοκληρωμένα Έργα Αναδιοργάνωσης σε πολλά εκ των οποίων συμπεριλαμβάνεται και ο τομέας των Logistics, των Προμηθειών και των Πωλήσεων, Έργα Σχεδιασμού πειραμάτων και SPC, Έργα Μείωσης Κόστους και Ανάλυσης Επιχειρηματικών Κινδύνων. Επίσης, διαθέτει μεγάλη συμβουλευτική εμπειρία σε πληθώρα Έργων Επιχειρηματικού Σχεδιασμού Ανάπτυξης Συστημάτων HRM. Έχει υλοποιήσει πλήθος σεμιναρίων στον τομέα της Ηγεσίας, της Διαχείρισης και Ανάπτυξης του Ανθρώπινου Δυναμικού ιδιαιτέρως στον Προγραμματισμό και Διαχείριση Χρόνου, του Επιχειρηματικού Σχεδιασμού, της Διαχείρισης Έργων, των Προμηθειών, του Budgeting, του Risk Management, του Management Reporting και της Οργάνωσης Εργοταξίου, τα οποία έχουν παρακολουθήσει πάνω από 1.000 στελέχη Επιχειρήσεων και Οργανισμών. Επιπλέον των μεγάλων Επιχειρήσεων έχει διδάξει την αποτελεσματική Ηγεσία και στα Πανεπιστήμια: Πατρών, Μεσογειακό, Αιγαίου, Δυτικής Αττικής, Διεθνές, Δημοκρίτειο Θράκης αλλά και στο Εθνικό Μετσόβειο Πολυτεχνείο (ΕΜΠ), στο Πολυτεχνείο Κρήτης και στην Ανωτάτη Σχολή Καλών Τεχνών (ΑΣΚΤ).
Managing Director & Strategy Consultant
Σκοπός
Το σεμινάριο θα βοηθήσει τους συμμετέχοντες ώστε να:
Περιγραφή σεμιναρίου
Η Διαμόρφωση του Αξιακού Συστήματος και της επιθυμητής κουλτούρας όπως εκφράζεται με τις συμπεριφορές των Στελεχών ενός Οργανισμού αποτελεί βασικό όρο στη Διαχείριση Αλλαγών, στην υλοποίηση του Επιχειρησιακού Σχεδιασμού και στην επίτευξη διακεκριμένης θέσης του Οργανισμού στην Αγορά. Όσο φιλότιμη προσπάθεια και αν καταβάλλει ένας Οργανισμός δεν δύναται να υλοποιήσει τα επιχειρησιακά του σχέδια και να αποκτήσει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, χωρίς τις κατάλληλες συμπεριφορές των Στελεχών του στις εσωτερικές σχέσεις και στη σχέση τους με τους Πελάτες.
Στο σεμινάριο παρουσιάζονται σενάρια βιωματικών ασκήσεων που αφορούν τις συμπεριφορές των προϊσταμένων και της διοίκησης σε σχέση με την επιδιωκόμενη κουλτούρα του Οργανισμού, που όπωσδήποτε πρέπει να περιλαμβάνει την πελατοκεντρική Κουλτούρα, την Κουλτούρα Ποιότητας και την Κουλτούρα Καλής Επικοινωνίας και Παρακίνησης των ανθρώπων.
Οι Σύμβουλοι της Εταιρείας μας θα καλύπτουν επί 12 μήνες την υποστήριξη των Συμμετεχόντων παρέχοντας απαντήσεις – διευκρινίσεις σε πιθανές ερωτήσεις τους.
Ενότητες
Πληροφορίες συμμετοχής
Το σεμινάριο υλοποιείται ηλεκτρονικά μέσω ειδικής web - πλατφόρμας, που έχει την δυνατότητα πλήρους Διαδραστικότητας (Interaction), πρόσωπο προς πρόσωπο επικοινωνίας, δημιουργίας virtual αιθουσών για ομαδικές ασκήσεις και αμφίδρομης υποβολής ερωτήσεων μεταξύ των συμμετεχόντων σαν να βρίσκονται σε εκπαιδευτική αίθουσα.
Στο υλικό του σεμιναρίου περιλαμβάνονται:
Κόστος Συμμετοχής
Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος