Προσπαθείτε σκληρά, επενδύετε χρόνο, ξοδεύετε χρήμα, για να προσελκύσετε πελάτες στο ξενοδοχείο ή το εστιατόριό σας.
Οι περισσότεροι από αυτούς τους πελάτες θα γράψουν μια κριτική, θα κάνουν μια αξιολόγηση σε μια online πλατφόρμα ή σε ένα κοινωνικό δίκτυο (Trip Advisor, Booking, κλπ).
Ξέρετε πώς να εκμεταλλεύεστε προς όφελός σας τις κριτικές και τις αξιολογήσεις των πελατών;
Είτε είναι θετικές είτε αρνητικές!
Γιατί οι online κριτικές και αξιολογήσεις είναι πολύ σημαντικό στοιχείο για τον σύγχρονο ταξιδιώτη - πελάτη. Αλλά και για τον υποψήφιο πελάτη. Είναι μέρος του ταξιδιού!
Άρα, είναι πολύ σημαντικό στοιχείο και για εσάς και την επιχείρησή σας.
Προσέξτε:
To 81% των ανθρώπων που ταξιδεύουν θα διαβάσουν ‘συχνά’ ή ‘πάντα’ αξιολογήσεις και κριτικές πριν κάνουν κράτηση σε ξενοδοχείο. (Hotel Business)
Το 78% των πελατών θα διαβάσουν online αξιολογήσεις πριν κάνουν κράτηση σε εστιατόριο. (Online Reviews)
Το 79% των πελατών θα διαβάσουν 6-12 αξιολογήσεις και κριτικές πριν αποφασίσουν πού θα κάνουν κράτηση. (TripAdvisor)
Ενδεικτική Θεματολογία
• Γιατί οι πελάτες γράφουν και διαβάζουν κριτικές και αξιολογήσεις
• Πώς απαντάμε στις online κριτικές και αξιολογήσεις
• Απαραίτητα στοιχεία στις απαντήσεις σε θετικές κριτικές και αξιολογήσεις
• Απαραίτητα στοιχεία στις απαντήσεις σε αρνητικές κριτικές και αξιολογήσεις
• Παραδείγματα απαντήσεων
• Case studies - απαντήσεις σε πραγματικές, δημοσιευμένες κριτικές και αξιολογήσεις για τις επιχειρήσεις των συμμετεχόντων