Στόχος του μαθήματος είναι να βοηθήσει τους επιμορφούμενους να αποκτήσουν τις κατάλληλες δεξιότητες στην αξιολόγηση της απόδοσης των εργαζομένων. Όλοι όσοι εμπλέκονται στην διαδικασία της αξιολόγησης θα πρέπει να γνωρίζουν τις βασικές αρχές που την διέπουν και να αποφύγουν τον πειρασμό της υποκειμενικής αξιολόγησης.
Σκοπός του σεμιναρίου είναι η πλήρης ανάλυση και της πρακτικής σημασίας της αξιολόγησης των εργαζομένων. Μέσω της εφαρμογής της θεωρίας θα κατακτηθεί το έμπρακτο κομμάτι των αξιολογήσεων στη βελτίωση των αποτελεσμάτων της επιχείρησης ή του οργανισμού.
ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ/ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΑ
Μετά την ολοκλήρωση του προγράμματος αυτού οι συμμετέχοντες θα έχουν κατανοήσει τους ρόλους του Τμήματος Ανθρώπινου Δυναμικού και του Διευθυντή Ανθρώπινου Δυναμικού. Θα έχουν εξηγηθεί οι ιδέες και οι λειτουργίες του Τμήματος Ανθρώπινου Δυναμικού και θα είναι σε θέση να συμβάλλουν στη διαμόρφωση του στρατηγικού σχεδιασμού του τμήματος.
Θα έχουν γνώση της σπουδαιότητας του Σχεδιασμού του Ανθρώπινου Δυναμικού της οργάνωσης στην οποία εργάζονται και θα μπορούν να παρακολουθούν τις διαδικασίες της ανάλυσης της εργασίας, του σχεδιασμού της εργασίας, τις περιγραφές των θέσεων εργασίας, τα βήματα που απαιτούνται για το σχεδιασμό του αριθμού των εργαζομένων που απαιτούνται για την απρόσκοπτη λειτουργία της οργάνωσης.
Θα έχουν κατακτήσει τη διαδικασία της προσέλκυσης και της επιλογής εργαζομένων, θα γνωρίζουν τις πηγές από τις οποίες μπορούν να αντλήσουν βιογραφικά και να δημιουργούν τις απαραίτητες δεξαμενές ώστε να ανατρέχουν σ’ αυτές στην περίπτωση που θέλουν να κάνουν μία πρόσληψη. Η εξοικείωση τους με τη διαδικασία των συνεντεύξεων θα τους βοηθήσει να κάνουν καλές προσλήψεις.
Επίσης, θα είναι σε θέση να εντοπίζουν τις εκπαιδευτικές ανάγκες των εργαζομένων και να οργανώνουν τις κατάλληλες εκπαιδεύσεις. Θα σχεδιάζουν και θα αξιολογούν τα αποτελέσματα της παρεχόμενης εκπαίδευσης και συνεχώς θα βελτιώνουν τα εκπαιδευτικά προγράμματα.
Αν γίνονται αξιολογήσεις στην οργάνωση, θα είναι σε θέση να κάνουν προτάσεις για τα Έντυπα που θα χρησιμοποιηθούν και να κατευθύνουν τους αξιολογητές ώστε να γίνονται αντικειμενικές κρίσεις για την απόδοση του κάθε εργαζόμενου.
Τέλος, θα εμπλέκονται στα συστήματα αμοιβών και θα διορθώνουν τυχόν ανισότητες που μπορεί να υπάρχουν σ’ αυτά.