Σκοπός του σεμιναρίου είναι να εφοδιάσει τους καταρτιζόμενους με την θεωρία, την πρακτική και τις στρατηγικές που απαιτούνται για την καλύτερη συνεργασία μεταξύ των πελατών, των προμηθευτών και όλων των διαπραγματευόμενων με την επιχείρηση ή τον οργανισμό με απώτερο σκοπό την επίτευξη των επιδιωκόμενων κάθε φορά αποτελεσμάτων. Οι διαπραγματευτικές δεξιότητες είναι σημαντικές για την επιτυχία μιας επιχείρησης και ταυτόχρονα αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι των καθημερινών καθηκόντων ενός διευθυντού ή ενός στελέχους. Επίσης, έχει ως σκοπό να:
· Βοηθήσει τη δική μας πλευρά να επικοινωνεί αποτελεσματικά με τους ανθρώπους της άλλης πλευράς
· Αντιλαμβανόμαστε τις απαιτήσεις, τις ανάγκες, τις επιθυμίες και πιθανόν, τις βρώμικες τακτικές της άλλης πλευράς
· Γνωρίζουμε επαρκώς τους κανόνες και τις πρακτικές της διαπραγμάτευσης με αρχές και να τις εφαρμόζουμε
· Είμαστε κατάλληλα προετοιμασμένοι για κάθε διαπραγμάτευση
· Γνωρίσουμε το διαπραγματευτικό μας στυλ, κ.λπ.
Στόχος του μαθήματος είναι να βοηθήσει τους επιμορφούμενους να αποκτήσουν πλήρη κατανόηση της σημασίας της ευελιξίας στις διαπραγματεύσεις, τον εντοπισμό των εναλλακτικών λύσεων, την δύναμη της ψυχολογίας και τις άλλες παραμέτρους ώστε να καταλήγουν σε διαπραγματεύσεις win-win.
ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ/ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΑ
Με την παρακολούθηση του προγράμματος αυτού οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να μάθουν να βάζουν και να επιτυγχάνουν τους προσωπικούς τους στόχους σε προσωπικό και επαγγελματικό επίπεδο. Θα αναπτύξουν σε σημαντικό βαθμό τις επικοινωνιακές τους δεξιότητες και θα βελτιώσουν τις διαπραγματευτικές τους δεξιότητες ώστε να καταλήγουν σε win-win καταστάσεις.
Επίσης, θα αντιληφθούν την σημασία της κοινωνικής υπευθυνότητας και της ηθικής έναντι του εαυτού τους και των άλλων. Θα είναι σε θέση να ενταχθούν σε ομάδες ώστε να αναπτυχθεί η ομαδική εργασία και η συνεργασία στον εργασιακό τους χώρο. Θα κατανοήσουν τη σημασία της ευελιξίας, της αιτιολόγησης των ενεργειών τους και θα αξιοποιήσουν στο μέγιστο δυνατό βαθμό την κριτική τους σκέψη και τις δεξιότητες της επίλυσης προβλημάτων και της λήψης των αποφάσεων. Η αναλυτική τους σκέψη καθώς και η δημιουργικότητά τους αναμένεται να βελτιωθούν σημαντικά.
Τέλος, θα βελτιώσουν τη μνήμη τους, θα προσέρχονται οργανωμένοι από κάθε άποψη στις συσκέψεις που θα καλούνται να συμμετέχουν, θα κάνουν καλή διαχείριση του χρόνου τους, θα μάθουν να συνεργάζονται με το εργασιακό άγχος και το σημαντικότερο: θα κτίσουν την αυτοεκτίμησή τους και την αυτοπεποίθησή τους.