Βρείτε Σεμινάρια

Σεμινάριο εξ αποστάσεως

Επιτέλους Πουλάω! Τα πάντα για τις Πωλήσεις

Διοργανωτής Σεμιναρίου E-Learning:
E-learning Χρηματοοικονομικής Διοικητικής και Διοίκησης Έργων – ΚΕΔΙΒΙΜ Πανεπιστημίου Πειραιώς
Εξ Αποστάσεως
E-Learning
27/01/2025
2 μήνες

Εισηγητής

Α. Βαρελάς, Οικονομολόγος

Σκοπός

Σκοπός του προγράμματος είναι η κατανόηση των τεχνικών, οι οποίες θα βοηθήσουν τον νέο αλλά και τον έμπειρο πωλητή Β2Β ή/και B2C πώλησης να:

- Κατανοήσει την σημασία της συνεργασίας στην ομάδα των πωλητών

- Επιτυγχάνει με ευκολία τους στόχους και τα επιθυμητά για την επιχείρηση αποτελέσματα.

- Κάνει ικανοποιητικές πωλήσεις στους πελάτες του είτε πηγαίνει στο χώρο τους ή έρχονται
στην επιχείρηση

- Αξιολογήσει τη διαδικασία της πώλησης που ακολουθεί σύμφωνα με όσα διαμείβονται στο
πρόγραμμα και να συγκρίνει τους στόχους του με τα αποτελέσματα που επιτυγχάνει

- Εντοπίσει τα δυνατά του σημεία και να βελτιώνει συνεχώς τις αδυναμίες του

- Οικοδομήσει ισχυρές και μόνιμες σχέσεις εμπιστοσύνης με τους μόνιμους και τακτικούς πελάτες
της επιχείρησης

- Βελτιώσει την προσωπική του εικόνα και τις προσωπικές του αδυναμίες

- Διατηρεί έντονο το ενδιαφέρον του πελάτη καθ’ όλη τη διάρκεια της πώλησης και σύντομα να
κερδίζει την εμπιστοσύνη του.

Στόχος του σεμιναρίου είναι να περιγράψει μια άλλη, πιο σύγχρονη διάσταση της τακτικής των πωλήσεων, η οποία καθιστά τον πωλητή σύμβουλο του πελάτη. Μια διάσταση η οποία δεν περιορίζεται πλέον στις έμφυτες ικανότητες του πωλητή, αλλά στον εφοδιασμό του με τις απαραίτητες δεξιότητες και γνώσεις, οι οποίες θα του δώσουν την δυνατότητα να πουλά δημιουργώντας ένα διάλογο βασισμένο και επικεντρωμένο πάντοτε στις ανάγκες του πελάτη.

ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ/ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΑ

Τα μαθησιακά αποτελέσματα από την παρακολούθηση του προγράμματος μπορεί να αποτελέσουν το εφαλτήριο για περισσότερες και ποιοτικότερες πωλήσεις για την επιχείρηση. Οι συμμετέχοντες θα κατανοήσουν πλήρως το στόχο της εκπαίδευσης που είναι: η αύξηση των εσόδων της οργάνωσης και η βελτίωση των περιθωρίων κέρδους της.

Είναι εφικτό, μέσα απ’ αυτό το πρόγραμμα να πουλάνε οι πωλητές περισσότερα στους υπάρχοντες πελάτες, να αυξήσουν τον μέσο όρο των πωλήσεών τους, να προσελκύσουν και νέους πελάτες ή/και επιχειρήσεις, να μειώσουν τον κύκλο της πώλησης και να την κλείνουν με λιγότερες επισκέψεις στον πελάτη. Επίσης, θα είναι σε θέση να διαπραγματεύονται καλύτερα και να κλείνουν συμφωνίες win–win. Τέλος, θα βελτιώσουν το προσωπικό τους στυλ και από πωλητές προϊόντος θα γίνουν πωλητές σύμβουλοι του πελάτη.

Περιγραφή σεμιναρίου

  • Εισαγωγή στην πώληση. Οι κανόνες και τα μυστικά των πωλήσεων. Οι στόχοι στις πωλήσεις και η σημαντικότητά τους. 40
  • Κανόνες για την επιτυχία σ τις πωλήσεις. Γιατί αποτυγχάνουν οι πωλητές;
  • Είσαι γεννημένος για πωλήσεις; 7 Σημεία για να εστιάσει ο πωλητής την προσοχή του. Πως θέλει ο πελάτης να τον χειριστούμε; Οι καλύτεροι υποψήφιοι πελάτες είναι οι παρόντες πελάτες. Οι 11 βασικές αρχές του Networking στις πωλήσεις.
  • Η δύναμη των ερωτήσεων στις πωλήσεις. Το κλείσιμο της πώλησης με πέντε ερωτήσεις. Η δυναμική δήλωση στις πωλήσεις. The MacKay 66 για τον εντοπισμό του προφίλ του πελάτη. 13 Κανόνες για να κερδίσει ο πωλητής την εμπιστοσύνη του πελάτη.
  • Το άνοιγμα της πώλησης. Το προσωπικό φύλλο προετοιμασίας του πωλητή. Γιατί αγοράζουν οι άνθρωποι; 51 Λόγοι. Οι πραγματικές αντιρρήσεις των πελατών. Τα 19 αγοραστικά σήματα που εκπέμπει ο πελάτης.
  • Η παρουσίαση από την πλευρά του πωλητή. 16 ερωτήσεις που πρέπει να κάνει στον εαυτό του ο πωλητής. 13 τρόποι για να πείσω τον υποψήφιο πελάτη μου να αγοράσει. Λέξεις και φράσεις που πρέπει να αποφύγει ο πωλητής. Οι αντιρρήσεις του πελάτη, το κλείσιμο και το follow up (παρακολούθηση) της πώλησης. Γιατί έχουν αντιρρήσεις οι πελάτες. Η παρεμπόδιση των αντιρρήσεων από την πλευρά του πωλητή. Η επίλυση των αντιρρήσεων. Η αντίρρηση για την τιμή!
  • Το κλείσιμο της πώλησης. Πώς να κάνετε ερωτήσεις κλεισίματος. Η σημασία της επιμονής στις πωλήσεις. Κλείνω τη συνάντηση με τον πελάτη. Άσκηση.
  • Τα βάσανα και οι εχθροί του πωλητή. Τα 10 κοινά λάθη των πωλητών. 20 λόγοι που οδηγούν τον πωλητή στην αποτυχία. Η γνώση του ανταγωνισμού. Πως χάνουμε πελάτες; Η εξυπηρέτηση του πελάτη. 12 κλειδιά στην εξυπηρέτηση του πελάτη. Τα παράπονα των πελατών και ο χειρισμός τους. Πως θέλει να του φέρεσαι ο πελάτης; Η σημασία της ακρόασης στις πωλήσεις. Τεχνικές για να απαντούν στα μηνύματά σας.
  • Η επικοινωνία στις πωλήσεις. Οι συναντήσεις των πωλητών στους χώρους της επιχείρησης. Θέλετε περισσότερες πωλήσεις; Ακούστε περισσότερο! Μη μιλάτε πολύ όταν κάνετε παρουσιάσεις! Δώστε έμφαση στο διάλογο και στη συμμετοχή του πελάτη (τεστ). Γνώρισε τον πελάτη σου και τα χαρακτηριστικά του. Ο ηγέτης πωλητής. Μελέτη περίπτωσης.

Πληροφορίες συμμετοχής

Μονάδες ECVET: 0.8
Η εκπαιδευτική ενότητα οδηγεί σε Πιστοποιητικό Επιμόρφωσης.

Κόστος Συμμετοχής

Για πληροφορίες σχετικά με το κόστος συμμετοχής επικοινωνήστε με το φορέα εκπαίδευσης

Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος

Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στην εταιρεία που διοργανώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης.