Σκοπός του προγράμματος είναι η κατανόηση των τεχνικών, οι οποίες θα βοηθήσουν τον νέο αλλά και τον έμπειρο πωλητή Β2Β ή/και B2C πώλησης να:
- Κατανοήσει την σημασία της συνεργασίας στην ομάδα των πωλητών
- Επιτυγχάνει με ευκολία τους στόχους και τα επιθυμητά για την επιχείρηση αποτελέσματα.
- Κάνει ικανοποιητικές πωλήσεις στους πελάτες του είτε πηγαίνει στο χώρο τους ή έρχονται
στην επιχείρηση
- Αξιολογήσει τη διαδικασία της πώλησης που ακολουθεί σύμφωνα με όσα διαμείβονται στο
πρόγραμμα και να συγκρίνει τους στόχους του με τα αποτελέσματα που επιτυγχάνει
- Εντοπίσει τα δυνατά του σημεία και να βελτιώνει συνεχώς τις αδυναμίες του
- Οικοδομήσει ισχυρές και μόνιμες σχέσεις εμπιστοσύνης με τους μόνιμους και τακτικούς πελάτες
της επιχείρησης
- Βελτιώσει την προσωπική του εικόνα και τις προσωπικές του αδυναμίες
- Διατηρεί έντονο το ενδιαφέρον του πελάτη καθ’ όλη τη διάρκεια της πώλησης και σύντομα να
κερδίζει την εμπιστοσύνη του.
Στόχος του σεμιναρίου είναι να περιγράψει μια άλλη, πιο σύγχρονη διάσταση της τακτικής των πωλήσεων, η οποία καθιστά τον πωλητή σύμβουλο του πελάτη. Μια διάσταση η οποία δεν περιορίζεται πλέον στις έμφυτες ικανότητες του πωλητή, αλλά στον εφοδιασμό του με τις απαραίτητες δεξιότητες και γνώσεις, οι οποίες θα του δώσουν την δυνατότητα να πουλά δημιουργώντας ένα διάλογο βασισμένο και επικεντρωμένο πάντοτε στις ανάγκες του πελάτη.
ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ/ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΑ
Τα μαθησιακά αποτελέσματα από την παρακολούθηση του προγράμματος μπορεί να αποτελέσουν το εφαλτήριο για περισσότερες και ποιοτικότερες πωλήσεις για την επιχείρηση. Οι συμμετέχοντες θα κατανοήσουν πλήρως το στόχο της εκπαίδευσης που είναι: η αύξηση των εσόδων της οργάνωσης και η βελτίωση των περιθωρίων κέρδους της.
Είναι εφικτό, μέσα απ’ αυτό το πρόγραμμα να πουλάνε οι πωλητές περισσότερα στους υπάρχοντες πελάτες, να αυξήσουν τον μέσο όρο των πωλήσεών τους, να προσελκύσουν και νέους πελάτες ή/και επιχειρήσεις, να μειώσουν τον κύκλο της πώλησης και να την κλείνουν με λιγότερες επισκέψεις στον πελάτη. Επίσης, θα είναι σε θέση να διαπραγματεύονται καλύτερα και να κλείνουν συμφωνίες win–win. Τέλος, θα βελτιώσουν το προσωπικό τους στυλ και από πωλητές προϊόντος θα γίνουν πωλητές σύμβουλοι του πελάτη.