Βρείτε Σεμινάρια

Σεμινάριο εξ αποστάσεως

Visual Merchandising

Διοργανωτής Σεμιναρίου E-Learning:
IST College ΚΔΒΜ2
Εξ Αποστάσεως
E-Learning
καθημερινές ενάρξεις

Εισηγητής

Αποστολίδου Αναστασία

Σε ποιους απευθύνεται

Το σεμινάριο απευθύνεται σε όλους τους επαγγελματίες οι οποίοι δραστηριοποιούνται στο χώρο της λιανικής πώλησης, όπως ιδιοκτήτες καταστημάτων, εργαζόμενους σε καταστήματα λιανικής πώλησης, επαγγελματίες του ευρύτερου χώρου της Μόδας, όπως στυλίστες μόδας, οι οποίοι επιθυμούν να διευρύνουν το πελατολόγιό τους, παρέχοντας πρόσθετες υπηρεσίες Visual Merchandising.

Σκοπός

Οφέλη Παρακολούθησης
Η παρακολούθηση του προγράμματος Visual Merchandising προσφέρει πολλαπλά οφέλη για τους συμμετέχοντες:

  • Επαγγελματική Ανάπτυξη: Η κατανόηση των βασικών αρχών του Visual Merchandising σας παρέχει τη δυνατότητα να αναπτύξετε μια ανταγωνιστική προσέγγιση για τη διακόσμηση των καταστημάτων και την προβολή των προϊόντων.
  • Βελτίωση της Εμπειρίας Πελάτη: Μάθετε πώς να δημιουργείτε ένα ελκυστικό και λειτουργικό περιβάλλον στο κατάστημα, το οποίο βελτιώνει την εμπειρία των πελατών και αυξάνει τις πιθανότητες πώλησης.
  • Δημιουργία Εντυπωσιακών Προβολών: Κατανοήστε πώς να δημιουργείτε εντυπωσιακές προβολές προϊόντων που τραβούν την προσοχή των πελατών.
  • Κατανόηση Συναισθηματικής Σύνδεσης: Μάθετε πώς να δημιουργείτε μια συναισθηματική σύνδεση με τους πελάτες μέσω του περιβάλλοντος του καταστήματος και της παρουσίασης των προϊόντων.

Περιγραφή σεμιναρίου

Το συγκεκριμένο σεμινάριο σας εισαγάγει στις βασικές έννοιες του Visual Merchandising, προσφέροντάς σας τις απαραίτητες γνώσεις και τις βασικές τεχνικές πάνω στις οποίες στηρίζεται ολόκληρη η φιλοσοφία της αποτελεσματικής προβολής των προϊόντων καθώς και του καταστήματος Λιανικής Πώλησης.

Μέσα από το πρόγραμμα, θα κατανοήσετε το σχεδιασμό της εικόνας αλλά και της διαρρύθμισης ενός καταστήματος, και όλα τα αντίστοιχα exterior αλλά και interior στοιχεία που το ορίζουν: το φωτισμό, την ατμόσφαιρα, τα θέματα, τα υλικά & μεθόδους κατασκευής και τη χρήση in-store συστημάτων προβολής.

Θα εξοικειωθείτε με την ανάλυση της Αγοραστικής Συμπεριφοράς του Καταναλωτή & τη σημασία του Visual Merchandising και θα εξετάσετε τις σημαντικότερες τάσεις σχετικά με το retail marketing.

Θα μάθετε τις Αρχές του Σχεδιασμού και την θεωρία της Χρωματολογίας, θέτοντας έτσι τις κατάλληλες βάσεις για τη βέλτιστη παρουσίαση εμπορευμάτων και προβολή βιτρίνας.

Τέλος, στην εποχή που οι νέες τεχνολογίες αλλάζουν ραγδαία τον τρόπο που αγοράζουμε, θα ασχοληθείτε και με το Online Visual Merchandising, μαθαίνοντας πως μεταφράζεται μια βιτρίνα διαδικτυακά & τα σημαντικά στοιχεία ενός e-shop.

Δομή Προγράμματος Σπουδών

  • 1η Ενότητα: Εισαγωγή στο Visual Merchandising
  • 2η Ενότητα: Σχεδιασμός Καταστήματος Λιανικής Πώλησης
  • 3η Ενότητα: Τα Στοιχεία του Σχεδιασμού
  • 4η Ενότητα: Σχεδιασμός Βιτρίνας & Προβολής Προϊόντων
  • 5η Ενότητα: Παραδείγματα & Συμβουλές για VM

Πληροφορίες συμμετοχής

Διάρκεια Σπουδών
40 ώρες

Πιστοποίηση
Το σεμινάριο είναι πιστοποιημένο για την ποιότητα της θεματολογίας του, τους εισηγητές του, τον τρόπο αξιολόγησης των σπουδαστών, αλλά και την ποιότητα του υλικού του, με το σχήμα Quality Training Label επιπέδου Advanced από την ACTA – Τεχνοβλαστό του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου της Θεσσαλονίκης.

Κόστος Συμμετοχής

Για πληροφορίες σχετικά με το κόστος συμμετοχής επικοινωνήστε με το φορέα εκπαίδευσης

Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος

Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στην εταιρεία που διοργανώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης.