Το συγκεκριμένο σεμινάριο σας εισαγάγει στις βασικές έννοιες του Visual Merchandising, προσφέροντάς σας τις απαραίτητες γνώσεις και τις βασικές τεχνικές πάνω στις οποίες στηρίζεται ολόκληρη η φιλοσοφία της αποτελεσματικής προβολής των προϊόντων καθώς και του καταστήματος Λιανικής Πώλησης.
Μέσα από το πρόγραμμα, θα κατανοήσετε το σχεδιασμό της εικόνας αλλά και της διαρρύθμισης ενός καταστήματος, και όλα τα αντίστοιχα exterior αλλά και interior στοιχεία που το ορίζουν: το φωτισμό, την ατμόσφαιρα, τα θέματα, τα υλικά & μεθόδους κατασκευής και τη χρήση in-store συστημάτων προβολής.
Θα εξοικειωθείτε με την ανάλυση της Αγοραστικής Συμπεριφοράς του Καταναλωτή & τη σημασία του Visual Merchandising και θα εξετάσετε τις σημαντικότερες τάσεις σχετικά με το retail marketing.
Θα μάθετε τις Αρχές του Σχεδιασμού και την θεωρία της Χρωματολογίας, θέτοντας έτσι τις κατάλληλες βάσεις για τη βέλτιστη παρουσίαση εμπορευμάτων και προβολή βιτρίνας.
Τέλος, στην εποχή που οι νέες τεχνολογίες αλλάζουν ραγδαία τον τρόπο που αγοράζουμε, θα ασχοληθείτε και με το Online Visual Merchandising, μαθαίνοντας πως μεταφράζεται μια βιτρίνα διαδικτυακά & τα σημαντικά στοιχεία ενός e-shop.
Δομή Προγράμματος Σπουδών
-
1η Ενότητα: Εισαγωγή στο Visual Merchandising
-
2η Ενότητα: Σχεδιασμός Καταστήματος Λιανικής Πώλησης
-
3η Ενότητα: Τα Στοιχεία του Σχεδιασμού
-
4η Ενότητα: Σχεδιασμός Βιτρίνας & Προβολής Προϊόντων
-
5η Ενότητα: Παραδείγματα & Συμβουλές για VM