Το προϊόν η προώθηση, η διαφήμιση, το μάρκετινγκ, οι δημόσιες σχέσεις είναι οι τομείς που σχετίζονται μεταξύ τους στην εμπορική επικοινωνία.
Η εκπαίδευση στην εμπορική επικοινωνία σε καθιστά ένα στέλεχος με πολλές γνώσεις που θα εφαρμόσεις ώστε οργανώσεις ένα γραφείο τύπου και να ασκήσεις καθήκοντα υπεύθυνου επικοινωνίας και δημοσίων σχέσεων.
Η επικοινωνία είναι το Α και το Ω στην επιχείρηση.
Εκπαιδευτική ύλη (Εμπορική Επικοινωνία & Γραφείο Τύπου 30 ωρών):
- Προώθηση προϊόντος
- Η μάρκα και η επικοινωνία της
- Πρόγραμμα επικοινωνίας
- Περιπτώσεις προϊόντων προβολής
- Δελτία τύπου
- Είδη δελτίων τύπου
- Φωτογραφικό υλικό
- Εκδηλώσεις και δελτία τύπου
- Τι είναι το Γραφείο τύπου
- Οργάνωση γραφείου τύπου
- Τα προϊοντικά δελτία τύπου
- Τα διαφημιστικά δελτία τύπου
- Ασκήσεις τρόπων επικοινωνίας προϊόντων
Επιλέξτε το πρόγραμμα που σας ενδιαφέρει και αποκτήστε και εσείς τις γνώσεις που απέκτησαν σε εμάς χιλιάδες άνθρωποι που μας εμπιστεύθηκαν από το 1992 έως σήμερα...