Οι Βασικές έννοιες εργαλείων επικοινωνίας ενός Project, και οι εφαρμοσμένες δημόσιες σχέσεις είναι ο κύριος άξονας του Μαθήματος αυτού Δημόσιες Σχέσεις και επικοινωνία.
Παρέχεται η κατάλληλη εκπαίδευση ώστε να φέρεις εις πέρας, είτε σε έναν οργανισμό, είτε σε μια εταιρία, ότι σου ανατεθεί. Είτε εργάζεσαι στον τομέα των Μέσων Ενημέρωσης ή σε ένα γραφείο ως υπεύθυνος επικοινωνίας.
Εκπαιδευτική ύλη (Δημόσιες Σχέσεις & Επικοινωνία 150 ωρών):
• Τι είναι και τι δεν είναι δημόσιες σχέσεις
• Εταιρίες δημοσίων σχέσεων
• Εργαλεία Δημοσίων σχέσεων
• Εμπορική επικοινωνία και διαπραγμάτευση.
• Προϊοντική και εταιρική επικοινωνία.
• Ο ρόλος των εμπλεκομένων εταιριών
• Τα Μέσα προβολής
• Ανάπτυξη προγράμματος Δημοσιότητας.
• Το προϊόν και η προβολή του
• Η εταιρία και η προβολή της
• Η φήμη και η προβολή της μάρκας
• Η έρευνα της μάρκας ποσοτική και ποιοτική
• Βασικές έννοιες εργαλείων επικοινωνίας ενός Project
• Δημόσιες σχέσεις κα Διαφήμιση
• Ασκήσεις κατάστρωσης προγράμματος δημοσιότητας
Επιλέξτε το πρόγραμμα που σας ενδιαφέρει και αποκτήστε και εσείς τις γνώσεις που απέκτησαν σε εμάς χιλιάδες άνθρωποι που μας εμπιστεύθηκαν από το 1992 έως σήμερα...