Μάθε την ανάπτυξη σχέσεων με τα ΜΜΕ και γίνε περιζήτητος, θα είσαι εκείνος που θα χειριστεί ένα project, ένα προϊόν ή μια εταιρική επικοινωνία είτε μέσα σε έναν δημοσιογραφικό οργανισμό είτε σε μια πολυεθνική εταιρία.
Η επικοινωνία έχει μεγάλους ορίζοντες και ανοίγονται μπροστά σου!
Το σεμινάριο έχει σκοπό με την εργαστηριακή εξάσκηση να μάθεις να γράφεις δελτία τύπου και να γνωρίζεις ποιοι είναι οι αποδέκτες τους. Πώς θα τα γράψεις και με ποιους θα επικοινωνήσεις.
Να καταστρώσεις ένα πρόγραμμα επικοινωνίας που θα ορίσεις την ημερομηνία αρχής και λήξης του. Να γίνεις εσύ εκείνο το στέλεχος που με τις γνώσεις σου τις δημοσιογραφικές και τις επικοινωνιακές θα πετύχεις. Οργάνωσε το γραφείο τύπου και επικοινωνίας με τα παρακάτω μαθήματα γιατί αυτό στην αγορά εργασίας είναι το ανταγωνιστικό σου πλεονέκτημα.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΥΛΗ Δημοσιογραφία, Media Relations & Γραφείο Τύπου (30 ώρες):
- Δελτία τύπου
- Το φωτογραφικό υλικό
- Επεξεργασία δελτίων τύπου
- Αποστολή και στόχευση
- Επικοινωνία με τα ΜΜΕ
- Το concept η ιδέα της επικοινωνίας του προϊόντος
- Η περιγραφή
- Η επικοινωνία και η συνέχεια της προβολής
- Πρόγραμμα επικοινωνίας
- Οργάνωση γραφείου τύπου
- Δελτία και αποδελτίωση
- Ασκήσεις δελτίων τύπου γραφής και ιδέας
- Ασκήσεις κατάστρωσης προγράμματος επικοινωνίας
Επιλέξτε το πρόγραμμα που σας ενδιαφέρει και αποκτήστε και εσείς τις γνώσεις που απέκτησαν σε εμάς χιλιάδες άνθρωποι που μας εμπιστεύθηκαν από το 1992 έως σήμερα...