Αρχίζουμε αναπτύσσοντας την απαραίτητη θεωρία. Ασχολούμεθα με Λογαριασμούς της Λογιστικής, το Λογιστικό Σχέδιο κλπ. Μαθαίνουμε το Μηχανισμό του ΦΠΑ και τη Δημιουργία των βασικών καταχωρήσεων της Λογιστικής. Μαθαίνουμε να δημιουργούμε Λογιστικά Άρθρα Αγορών, Πωλήσεων, Εισπράξεων, Πληρωμών, Γενικών Εξόδων και Παγίων. Κάνουμε μερικές ασκήσεις δημιουργίας Λογιστικών Άρθρων και τα καταχωρούμε στο πρόγραμμα, με σκοπό την εξοικείωση.
Ασχολούμεθα με τα είδη των Παραστατικών, τη χρήση τους και τα χαρακτηριστικά τους.
Τέλος ασχολούμεθα με τους τύπους, που δίνουν τα Οικονομικά αποτελέσματα μιας επιχείρησης. Οι τύποι χρησιμοποιούνται, για το κλείσιμο του ισολογισμού.
Γίνονται αρκετές ασκήσεις, σε ένα πρόγραμμα Μηχ/νης Λογιστικής, που παρέχεται μαζί με όλο το υλικό του Σεμιναρίου. Ο σκοπός ΔΕΝ είναι να μάθουμε να χειριζόμαστε το πρόγραμμα. Απλά, χρησιμοποιούμε το πρόγραμμα σαν εργαλείο, για να μάθουμε να δημιουργούμε το Λογιστικό περιεχόμενο, τα Λογιστικά Άρθρα.
Τα διάφορα λογιστικά γεγονότα, Αγορές, Πωλήσεις κλπ, απεικονίζονται με τον ίδιο τρόπο, ανεξαρτήτως προγράμματος. Οι διαφορές είναι ελάχιστες και προκύπτουν από μικρές διαφορές, στο Λογιστικό Σχέδιο, που είναι κοινό και υποχρεωτικό για όλους.
Επιπλέον, όλα τα προγράμματα που υπάρχουν στη χώρα μας και είναι εκατοντάδες αν όχι χιλιάδες, βρίσκονται στην ίδια λογική. Έχουν για παράδειγμα όλα, τις Προσωρινές και τις Οριστικοποιημένες Κινήσεις, ή όπως τις ονομάζει το κάθε πρόγραμμα, κρατάνε παρόμοια στοιχεία στους λογαριασμούς κλπ.
Με τον τρόπο αυτό, αποκτάμε μία πρώτη μικρή εμπειρία, σχετικά με το τι περιμένουμε να δούμε, σε οποιοδήποτε πρόγραμμα αντιμετωπίσουμε στη πορεία.
Στη συνέχεια γίνεται μία Εισαγωγή στη Μισθοδοσία. Καταγράφουμε συνοπτικά, την ύλη της Μισθοδοσίας που αναπτύσσεται:
-
Νόμιμο και Συμβατικό Ωράριο, Νόμιμος και Συμβατικός Μισθός, Μικτός και Καθαρός Μισθός, Ασφαλιστικές Εισφορές, Φόρος Μισθωτών Υπηρεσιών
-
Τακτικές και Εκτακτες Αποδοχές, Οικιοθελείς Παροχές, Βασική Αμοιβή και Επιδόματα, Υπολογισμός Αμοιβής Εργαζομένου.
-
Εισαγωγή στα Δώρα Εορτών, Δώρο Πάσχα, Δώρο Χριστουγέννων.
-
Εισαγωγή στις Αδειες - Κανονική Αδεια, Υπολογισμός Ημερών Κανονικής Αδείας, Αποδοχές και Επίδομα Αδείας, Υπολογισμός Αποδοχών – Επιδόματος Υπαλλήλων και Εργατών
-
Λύση Σύμβασης Εργασίας – Περιπτώσεις – Προυποθέσεις, Παράγοντες που καθορίζουν την Αποζημίωση, Ποσά αποζημίωσης Υπαλλήλων και Εργατών.
Σε όλα αυτά τα θέματα γίνονται ασκήσεις και σε όλες τις Ασκήσεις παρέχονται οι απαντήσεις.
Η Σειρά αυτή, είναι μία πολύ καλή Εισαγωγή στη Λογιστική, Διπλογραφικό και τη Μισθοδοσία.
Τι είναι και τι προσφέρει η Τεχνητή Νοημοσύνη στο Σπουδαστή
Πρώτα θα εξηγήσουμε τι είναι η Τεχνητή Νοημοσύνη και στη συνέχεια, τι προσφέρει στο σπουδαστή.
Τεχνητή Νοημοσύνη (AI=Artificial Intelligence), είναι η ικανότητα ενός ψηφιακού υπολογιστή ή ενός ρομπότ που ελέγχεται από υπολογιστή να εκτελεί εργασίες που συνήθως συνδέονται με όντα που έχουν ευφυία.
Με αυτό τον όρο, χαρακτηρίζουμε συχνά, συστήματα που είναι προικισμένα, με διανοητικές διαδικασίες, που χαρακτηρίζουν τους ανθρώπους, όπως είναι η ικανότητα να σκέφτονται και να παίρνουν αποφάσεις, να ανακαλύπτουν κάποια νοήματα, να μαθαίνουν από την εμπειρία του παρελθόντος κλπ.
Προφανώς, αυτές οι δυνατότητες, είναι πολύ χρήσιμες, στο χώρο της εκπαίδευσης.
Για το λόγο αυτό, η Euro Logic Studies, πάντοτε πρωτοπόρος, ανέπτυξε τις πρώτες Σειρές Μαθημάτων, που έχουν αυτές τις ικανότητες. Είναι Μαθήματα e Learning που υποστηρίζονται από Τεχνητή Νοημοσύνη.
Τώρα θα δούμε,, σε ποιο σημείο της εκπαιδευτικής διαδικασίας, εφαρμόζουμε τη Τεχνητή Νοημοσύνη και ποιο είναι το αποτέλεσμα, για το σπουδαστή.
Όπως είναι γνωστό, σε όλα σχεδόν τα Συστήματα εκπαίδευσης, ο σπουδαστής παίρνει πρώτα με κάποιο τρόπο τη πληροφορία και στη συνέχεια, προσπαθεί να αφομοιώσει, μέσα από μελέτη και ασκήσεις. Για παράδειγμα, στο Κλασσικό Σύστημα, ο σπουδαστής παρακολουθεί Μαθήματα σε τάξη και στη συνέχεια μελετάει και λύνει ασκήσεις, μόνος στο σπίτι.
Αυτό, με κάποιες διαφοροποιήσεις, συμβαίνει και στο Σύστημα της Euro Logic Studies. Ο σπουδαστής παρακολουθεί μικρά Videos, που περιέχουν θεωρία και κάποια παραδείγματα και αμέσως μετά, κάνει ασκήσεις.
Στα Λογιστικά, οι Ασκήσεις είναι συνήθως δημιουργία Λογιστικών εγγραφών.
Ο Σπουδαστής, διαβάζει το κείμενο με την εκφώνηση της Ασκησης, που βρίσκεται στην οθόνη, δημιουργεί την εγγραφή, που θεωρεί πως είναι η λύση της άσκησης και προσπαθεί να τη καταχωρήσει, στο πρόγραμμα που εργάζεται.
Σ αυτό το σημείο, επεμβαίνουν οι ρουτίνες της Τεχνητής Νοημοσύνης. Διαβάζουν και αυτές την εκφώνηση, προσπαθούν να κατανοήσουν τι ζητάει η Ασκηση και στη συνέχεια εξετάζουν την εγγραφή που δημιούργησε ο Σπουδαστής.
Αν η εγγραφή είναι σωστή, αφήνουν τη καταχώρηση να ολοκληρωθεί και βγάζουν ένα σχετικό μήνυμα.
Αν όμως η εγγραφή έχει κάποιο λάθος, βγάζουν ένα μήνυμα, που αναφέρει πως υπάρχει λάθος, εξηγούν το είδος του λάθους, σημειώνουν στην οθόνη, το σημείο που βρίσκεται το λάθος και δεν επιτρέπουν τη καταχώρηση της εγγραφής..
Παράλληλα, προβάλουν μία μπάρα με πλήκτρα, που επιτρέπει στο σπουδαστή, να επεξεργαστεί ξανά την εγγραφή που δημιούργησε, με σκοπό να τη διορθώσει ή εναλλακτικά, να παρακολουθήσει Video Clips, που εξηγούν συνοπτικά, το τρόπο δημιουργίας μιας εγγραφής, σαν αυτή που ζητάει η άσκηση. Είναι ύλη, που παρέχεται στο σπουδαστή, σαν υπενθύμιση.
Η δυνατότητα υπενθύμισης, την ώρα που ο σπουδαστής κάνει άσκηση, είναι μία προσαρμογή της ύλης, στις ανάγκες του συγκεκριμένου σπουδαστή. Θυμίζουμε, πως δεν έχουν όλοι οι σπουδαστές, τις ίδιες ανάγκες, τα ίδια κενά ύλης.
Είναι προφανές, πως αυτή συμπεριφορά του Συστήματος, βοηθάει αφάνταστα το σπουδαστή. Τον βοηθάει τη στιγμή που πρέπει να αυτενεργήσει, τη στιγμή της άσκησης, τη στιγμή που κανένα άλλο, ανταγωνιστικό σύστημα εκπαίδευσης, δεν προσφέρει καμία βοήθεια στο σπουδαστή. Θυμίζουμε ξανά, πως στο κλασικό σύστημα εκπαίδευσης, την ώρα της μελέτης και άσκησης, ο σπουδαστής είναι μόνος στο σπίτι.
Με αυτό το τρόπο, δημιουργούνται Σειρές Μαθημάτων, που λειτουργούν σαν ιδιαίτερο Μάθημα. Μετά τη παρακολούθηση της θεωρίας και σε όλη τη διάρκεια των Ασκήσεων, δίπλα στο σπουδαστή, υπάρχει ένας μηχανισμός, που συμπεριφέρεται σαν ένα καλός καθηγητής. Εντοπίζει τα λάθη του σπουδαστή, τον καθοδηγεί να τα διορθώσει και αν χρειαστεί, του αναπτύσσει συνοπτικά μία μικρή θεωρία, που ίσως έχει ξεχάσει ή εναλλακτικά, δεν γνωρίζει. Αυτό θα έκανε, ένας κανονικός καθηγητής, που κάθεται δίπλα στο σπουδαστή και κάνει ιδιαίτερο μάθημα.
Ολο αυτό, είναι μία καινοτομία, που σχεδιάστηκε από τη Euro Logic Studies και δείχνει από μόνη της, το επίπεδο των υπηρεσιών που παρέχει.
Είναι ξεκάθαρο, πως στη Euro Logic Studies, γίνεται επιμελημένη και επιστημονική εργασία.
Η πραγματική Χρονική Διάρκεια των Μαθημάτων
Σε όλες τις Σειρές Μαθημάτων, αναφέρουμε, πόσο χρόνο θα διαρκέσει η παρακολούθηση της Σειράς. Σημειώνουμε όμως, πως η χρονική διάρκεια που αναφέρουμε είναι ενδεικτική.
Στις Σειρές Μαθημάτων, που προσφέρει η Euro Logic Studies, η πραγματική χρονική διάρκεια, είναι εντελώς διαφορετική και προσαρμόζεται στις ανάγκες και τις δυνατότητες, κάθε σπουδαστή.
Συγκεκριμένα:
Υπάρχουν σπουδαστές, που επείγονται να ολοκληρώσουν σύντομα, πχ για να διεκδικήσουν μία θέση εργασίας. Εχουν τη δυνατότητα να το κάνουν.
Σε αυτή τη περίπτωση, μετά την ολοκλήρωση της παρακολούθησης, αφήνουμε το σύστημα ανοιχτό, όσο χρειάζεται ο σπουδαστής, με σκοπό να κάνει επαναλήψεις. Αυτό συμβαίνει, διότι θεωρούμε, πως υπάρχει κίνδυνος, επειδή ο σπουδαστής επείγεται να ολοκληρώσει σύντομα, να περάσει κάποια ύλη στα γρήγορα, με αποτέλεσμα, να μη την αφομοιώσει, μέσα στο χρόνο που διαθέτει και τελικά να μη γνωρίζει σημαντικά στοιχεία.
Από την άλλη, υπάρχουν σπουδαστές, που έχουν πρόβλημα χρόνου, πχ άτομα που εργάζονται, έχουν οικογένεια και παιδιά, ελεύθεροι επαγγελματίες, στελέχη επιχειρήσεων κλπ.
Παράλληλα, υπάρχουν άτομα, που έχουν τελειώσει τα σχολεία, πριν πολλά χρόνια και χρειάζονται περισσότερο χρόνο να προσαρμοστούν στις απαιτήσεις μιας Σειράς Μαθημάτων.
Ολοι αυτοί, με την εγγραφή τους σε κάποια από τις Σειρές Μαθημάτων, που προσφέρει η Euro Logic Studies, θα παρακολουθούν όποτε μπορούν και πρέπει να γνωρίζουν, πως θα έχουν στη διάθεσή τους, όλο το χρόνο που χρειάζονται, για να πάρουν από τα Μαθήματα αυτό που θέλουν και να ολοκληρώσουν σωστά και με άνεση.
Μπορεί σε μια Σειρά Μαθημάτων, να αναφέρεται για παράδειγμα, πως η χρονική διάρκεια είναι ίση με τρεις μήνες, αλλά σε όλους αυτούς, δίνουμε πάντοτε παράταση. Σημειώνουμε, πως όλο το υλικό, όλων των Σειρών Μαθημάτων, είναι πάντοτε διαθέσιμο στο Server της Euro Logic Studies. Αυτό σημαίνει, πως κανείς δεν πρέπει να ανησυχεί, πως το υλικό δεν θα υπάρχει σε λίγο, οπότε πρέπει να βιαστεί, για να τελειώσει.
Το αποτέλεσμα από όλα αυτά, είναι πως η πραγματική χρονική διάρκεια των μαθημάτων που προσφέρουμε, προσαρμόζεται στις ανάγκες κάθε σπουδαστή.
Το μόνο που ζητάμε, είναι όλα αυτά, να γίνουν μέσα σε λογικά πλαίσια. Να μη βρεθεί σπουδαστής, που θέλει πέντε χρόνια !!! για να ολοκληρώσει.