Αυτή η Σειρά Μαθημάτων, θα μπορούσε να θεωρηθεί συνέχεια της Σειράς, Εμπορική Διαχείριση και Εργασίες Γραφείου.
Σ αυτή τη Σειρά, παρέχονται όλες οι γνώσεις που είναι απαραίτητες, για τη Διαχείριση Επιχειρήσεων, που έχουν διαφορετικό αντικείμενο δραστηριότητας.
Όπως είναι γνωστό, τα προγράμματα Enterprise Resource Planning (ERP), είναι μία κατηγορία προγραμμάτων, δηλαδή ολοκληρωμένες εφαρμογές, που χρησιμοποιούνται από επιχειρήσεις, με σκοπό τη συλλογή, αποθήκευση, διαχείριση και επεξεργασία πληροφοριών, που σχετίζονται με όλες τις δραστηριότητες της επιχείρησης, από το σχεδιασμό της παραγωγής, μέχρι τη προώθηση και παρακολούθηση των πωλήσεων.
Με το ξεκίνημα, κάνουμε μία υπενθύμιση, των στοιχείων που συνθέτουν, ένα πακέτο προγραμμάτων ERP, δηλαδή των προγραμμάτων Αποθήκη, Πελάτες, Προμηθευτές, Τιμολόγηση, Παραγγελίες, Παραγωγή κλπ.
Στη συνέχεια ασχολούμεθα αναλυτικά, με τον τρόπο αξιοποίησης κάθε προγράμματος, για να ικανοποιήσουμε τις ανάγκες που προκύπτουν, από τις ιδιαιτερότητες που δημιουργεί το είδος της δραστηριότητας, διαφόρων επιχειρήσεων.
Συγκεκριμένα, στο πρόγραμμα Αποθήκη ασχολούμεθα με τις Ζώνες Τιμών, με την Εξαγωγή οικονομικών Στοιχείων ανά Είδος και με τη παρακολούθηση και διαχείριση υλικών που παρουσιάζουν κάποιες ιδιαιτερότητες. Συγκεκριμένα, ασχολούμεθα με τη παρακολούθηση υλικών που έχουν Ημερομηνία Λήξης, υλικών που προσφέρονται σε διαφορετικές Συσκευασίες, υλικών που προσφέρονται σε διαφορετικά μεγέθη, υλικών που αναλύονται κατά Χρώμα και Μέγεθος, με τη παρακολούθηση και διαχείριση προιόντων τεχνολογίας κλπ.
Στο πρόγραμμα Πελάτες, ασχολούμεθα, με την εξαγωγή οικονομικών στοιχείων, που αφορούν, τους τζίρους των Πελατών , τη χρήση της Ζώνης Τιμών, για τη παροχή καλύτερων τιμών, σε πελάτες που κάνουν μεγάλους τζίρους και στοιχείων που αφορούν το CRM, το Customer Relationship Management, δηλαδή τη συλλογή στοιχείων ανά πελάτη, που επιτρέπουν στην επιχείρηση, να προσαρμόζει αυτά που παρέχει στις ανάγκες του, με σκοπό, να κερδίζει το πελάτη.
Στο πρόγραμμα Προμηθευτές, ασχολούμεθα με την εξαγωγή και καταγραφή, οικονομικών και άλλων στοιχείων, που επιτρέπουν την αξιολόγηση κάθε Προμηθευτή, από την επιχείρηση.
Στο Πρόγραμμα Παραγωγής, καταχωρούμε τη παραγωγή διαφόρων υλικών, που μετατρέπουν τις πρώτες ύλες, που είναι καταχωρημένες στην Αποθήκη, σε Τελικά προιόντα.
Στο πρόγραμμα Παραγγελίες, γίνεται η καταχώρηση των Παραγγελιών, των Πελατών, καθώς και των Παραγγελιών στους Προμηθευτές, καθώς και η Ανάλυση των Παραγγελιών. Από την Ανάλυση προκύπτουν χρήσιμα στοιχεία, που επιτρέπουν τη καλύτερη εξυπηρέτηση των Πελατών, όπως είναι ο Πίνακας MRP, Πίνακας Απαιτήσεων Υλικών, Material Requirements Planning κλπ
Στη Τιμολόγηση, ασχολούμεθα με διάφορους τρόπους επιλογής των Τιμών, των διαφόρων υλικών, τα πλεονεκτήματα και τις ευκολίες που παρέχουν.
Παράλληλα γίνεται και μία εισαγωγή, στο HRM Human Resource Management, που είναι μία κρίσιμη παράμετρος, για κάθε επιχείρηση.
Στη συνέχεια γίνεται μία Εισαγωγή στη Μισθοδοσία. Καταγράφουμε συνοπτικά, την ύλη της Μισθοδοσίας που αναπτύσσεται:
Νόμιμο και Συμβατικό Ωράριο, Νόμιμος και Συμβατικός Μισθός, Μικτός και Καθαρός Μισθός, Ασφαλιστικές Εισφορές, Φόρος Μισθωτών Υπηρεσιών
Τακτικές και Εκτακτες Αποδοχές, Οικιοθελείς Παροχές, Βασική Αμοιβή και Επιδόματα, Υπολογισμός Αμοιβής Εργαζομένου.
Εισαγωγή στα Δώρα Εορτών, Δώρο Πάσχα, Δώρο Χριστουγέννων.
Εισαγωγή στις Αδειες - Κανονική Αδεια, Υπολογισμός Ημερών Κανονικής Αδείας, Αποδοχές και Επίδομα Αδείας, Υπολογισμός Αποδοχών – Επιδόματος Υπαλλήλων και Εργατών
Λύση Σύμβασης Εργασίας – Περιπτώσεις – Προυποθέσεις, Παράγοντες που καθορίζουν την Αποζημίωση, Ποσά αποζημίωσης Υπαλλήλων και Εργατών.
Σε όλα αυτά τα θέματα γίνονται ασκήσεις και σε όλες τις Ασκήσεις παρέχονται οι απαντήσεις.
Η Σειρά αυτή, παρέχει μία πολύ καλή εκμάθηση του τρόπου αξιοποίησης ενός προγράμματος ERP και μια καλή Εισαγωγή στη Μισθοδοσία.
Η πραγματική Χρονική Διάρκεια των Μαθημάτων
Σε όλες τις Σειρές Μαθημάτων, αναφέρουμε, πόσο χρόνο θα διαρκέσει η παρακολούθηση της Σειράς. Σημειώνουμε όμως, πως η χρονική διάρκεια που αναφέρουμε είναι ενδεικτική.
Στις Σειρές Μαθημάτων, που προσφέρει η Euro Logic Studies, η πραγματική χρονική διάρκεια, είναι εντελώς διαφορετική και προσαρμόζεται στις ανάγκες και τις δυνατότητες, κάθε σπουδαστή.
Συγκεκριμένα:
Υπάρχουν σπουδαστές, που επείγονται να ολοκληρώσουν σύντομα, πχ για να διεκδικήσουν μία θέση εργασίας. Εχουν τη δυνατότητα να το κάνουν.
Σε αυτή τη περίπτωση, μετά την ολοκλήρωση της παρακολούθησης, αφήνουμε το σύστημα ανοιχτό, όσο χρειάζεται ο σπουδαστής, με σκοπό να κάνει επαναλήψεις. Αυτό συμβαίνει, διότι θεωρούμε, πως υπάρχει κίνδυνος, επειδή ο σπουδαστής επείγεται να ολοκληρώσει σύντομα, να περάσει κάποια ύλη στα γρήγορα, με αποτέλεσμα, να μη την αφομοιώσει, μέσα στο χρόνο που διαθέτει και τελικά να μη γνωρίζει σημαντικά στοιχεία.
Από την άλλη, υπάρχουν σπουδαστές, που έχουν πρόβλημα χρόνου, πχ άτομα που εργάζονται, έχουν οικογένεια και παιδιά, ελεύθεροι επαγγελματίες, στελέχη επιχειρήσεων κλπ.
Παράλληλα, υπάρχουν άτομα, που έχουν τελειώσει τα σχολεία, πριν πολλά χρόνια και χρειάζονται περισσότερο χρόνο να προσαρμοστούν στις απαιτήσεις μιας Σειράς Μαθημάτων.
Ολοι αυτοί, με την εγγραφή τους σε κάποια από τις Σειρές Μαθημάτων, που προσφέρει η Euro Logic Studies, θα παρακολουθούν όποτε μπορούν και πρέπει να γνωρίζουν, πως θα έχουν στη διάθεσή τους, όλο το χρόνο που χρειάζονται, για να πάρουν από τα Μαθήματα αυτό που θέλουν και να ολοκληρώσουν σωστά και με άνεση.
Μπορεί σε μια Σειρά Μαθημάτων, να αναφέρεται για παράδειγμα, πως η χρονική διάρκεια είναι ίση με τρεις μήνες, αλλά σε όλους αυτούς, δίνουμε πάντοτε παράταση. Σημειώνουμε, πως όλο το υλικό, όλων των Σειρών Μαθημάτων, είναι πάντοτε διαθέσιμο στο Server της Euro Logic Studies. Αυτό σημαίνει, πως κανείς δεν πρέπει να ανησυχεί, πως το υλικό δεν θα υπάρχει σε λίγο, οπότε πρέπει να βιαστεί, για να τελειώσει.
Το αποτέλεσμα από όλα αυτά, είναι πως η πραγματική χρονική διάρκεια των μαθημάτων που προσφέρουμε, προσαρμόζεται στις ανάγκες κάθε σπουδαστή.
Το μόνο που ζητάμε, είναι όλα αυτά, να γίνουν μέσα σε λογικά πλαίσια. Να μη βρεθεί σπουδαστής, που θέλει πέντε χρόνια !!! για να ολοκληρώσει.