Το Σεμινάριο Digital Marketing In Hospitality έχει ως στόχο να παρουσιάσει και να αναλύσει τα βασικά συστατικά που συνθέτουν μια ολοκληρωμένη και επιτυχημένη digital marketing στρατηγική ξενοδοχείων.
Οι καταρτιζόμενοι θα γνωρίσουν τις πιο σύγχρονες μεθοδολογίες, πλατφόρμες και τακτικές που θα οδηγήσουν σε μια ξεχωριστή online παρουσία της επιχείρησης και την επίτευξη των στόχων προώθησης και αύξησης των απευθείας κρατήσεων.
Το σεμινάριο διαρκεί 45 ώρες και θα πραγματοποιηθεί εξ αποστάσεως, με μία εισήγηση την εβδομάδα.
Διδακτικές Ενότητες
Εισαγωγή στο digital marketing ξενοδοχείων
Σκοπός: Η γνωριμία με τα συστατικά που συνθέτουν μια ολοκληρωμένη digital marketing στρατηγική
Website ξενοδοχείων
Σκοπός: Παρουσίαση των στοιχείων για ένα επιτυχημένο website. Θα αναλυθούν τα στοιχεία που βοηθούν στο UX του website και την επίτευξη απευθείας κρατήσεων μέσω αυτού.
Social Media Marketing ξενοδοχείων
Σκοπός: Γνωριμία με τις τις διαθέσιμες πλατφόρμες social media
- Δημιουργία Social Media Strategy
Email Marketing
Σκοπός: Παρουσίαση των email στρατηγικών.
- Τρόπος απόκτησης email
- Segmentation τις βάσης email
- Πλατφόρμες email/newsletter
Content Marketing
Σκοπός: Παρουσίαση τις χρησιμότητας των blog articles στο digital marketing των ξενοδοχείων
SEO ξενοδοχειακών websites
Σκοπός: Παρουσίαση των on page και off page SEO τεχνικών για την βελτιστοποίηση τις σειράς κατάταξης τις μηχανές αναζήτησης
Photo & Video Περιεχομενο για ξενοδοχεία
Σκοπός: Παρουσίαση των κύριων στοιχείων για μια επιτυχημένη παρουσίαση του ξενοδοχείου μέσω φωτογραφίας και video περιεχομένου
Reputation Management
Σκοπός: Παρουσίαση των εργαλείων για την διατήρηση μιας σωστής εικόνας του ξενοδοχείου καθώς και τον τρόπο απάντησης σε διάφορες κριτικές
Online PR
Σκοπός: Παρουσίαση τακτικών για την επιτυχημένη προβολή του ξενοδοχείου μέσω travel bloggers και influencers. Κριτήρια επιλογής των σωστών συνεργατών
Analytics
Σκοπός: Εκμάθηση του Google Analytics και ανάλυση των στατιστικών δεδομένων
Google Ads για ξενοδοχεία
Σκοπός: Εκμάθηση των βασικών αρχών λειτουργείας των Google Ads Search
Display & Video για ξενοδοχεία
Σκοπός: Εκμάθηση των βασικών αρχών λειτουργείας των Google Video & Display Ads
Online Κανάλια Πωλήσεων
Σκοπός: Παρουσίαση των διάφορων πλατφορμών που αποτελούν το σύνολο των online καναλιών. Αναφορά τις ΟΤΑ και τις Metasearch πλατφόρμες
GDPR
Σκοπός: Ενημέρωση σχετικά με τις βασικές αρχές του GDPR και πως συμμορφώνονται οι digital marketing ενέργειες των ξενοδοχείων
Personal Project Presentation
Σκοπός: Παρουσίαση ατομικών εργασιών των συμμετεχόντων με σκοπό την τελική αξιολόγηση του σεμιναρίου.