Εισηγητής
Νάσος Φωτόπουλος, ICF PCC, IAPC&M AMC, ICA CPC
Σε ποιους απευθύνεται
Το σεμινάριο απευθύνεται σε επιχειρήσεις που θέλουν το προσωπικό τους, κυρίως αυτό που ασχολείται με πωλήσεις, διαπραγματεύσεις, υποστήριξη πελατών και αντιρρήσεις πελατών, να γνωρίσει το NLP και τις τεχνικές του και πως μέσω των τεχνικών αυτών μπορούν να αυξήσουν τα αποτελέσματά τους.
Σκοπός
Στόχος του σεμιναρίου είναι οι συμμετέχοντες, να δημιουργήσουν άριστες σχέσεις με τον εξωτερικό πελάτη αναγνωρίζοντας τη διαφορετικότητά του, να παρουσιάζουν την υπηρεσία ή το προϊόν που αντιπροσωπεύουν όσο πιο κοντά στον τρόπο του, με αποτέλεσμα να έχουν μεγαλύτερη επιτυχία στην επικοινωνία, στις πωλήσεις, στις διαπραγματεύσεις, στην υποστήριξη, στις αντιρρήσεις και στα τυχόν παράπονα των πελατών. Το σεμινάριο είναι στηριγμένο στις αρχές της Εκπαίδευσης Ενηλίκων, του Management, του Coaching, του NLP, της Θετικής Ψυχολογίας και στην οποιαδήποτε προηγούμενη εμπειρία των συμμετεχόντων.
Περιγραφή σεμιναρίου
Περιεχόμενα σεμιναρίου Αυτοδιαχείριση (Self-Management)
Δεξιότητες Πωλήσεων
Εισαγωγή στο Νευρογλωσσικό Προγραμματισμό (NLP)
Rapport
Επαναπλαισιώσεις
Στρατηγική αγοράς του πελάτη
Άγκυρες
Μεθοδολογία εκπαίδευσης Η εκπαίδευση συμπεριλαμβάνει θεωρία και βιωματικές ασκήσεις.
Πληροφορίες συμμετοχής
Στην τιμή συμπεριλαμβάνεται: Βεβαίωση παρακολούθησης TÜV HELLAS (TÜV NORD).
Κόστος Συμμετοχής
Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος