Βρείτε Σεμινάρια

Σεμινάριο εξ αποστάσεως

Διαχείριση Παραπόνων στα Ξενοδοχεία

Διοργανωτής Σεμιναρίου E-Learning:
Hotel Training
Το σεμινάριο έχει λήξει! Αναζητήστε παρόμοια σεμινάρια στην κατηγορία Τουρισμός / Εστίαση

Εισηγητής

Ιωάννης Πρωτοπαπαδάκης
O Ιωάννης Πρωτοπαπαδάκης είναι συγγραφέας, καθηγητής και εισηγητής σεμιναρίων σε θέματα μάρκετινγκ, ποιοτικής εξυπηρέτησης και διαχείρισης παραπόνων. Σπούδασε Διοίκηση Επιχειρήσεων στο Πανεπιστήμιο Πειραιά και κατέχει MBA (Master of Business Administration) από το Cleveland State University. Έχει εργαστεί στο τμήμα μάρκετινγκ της Misko-Barilla, καθώς και από το 2000 έως σήμερα, ως καθηγητής μάρκετινγκ και ποιοτικής εξυπηρέτησης, στην τουριστική σχολή Le Monde. Αρθρογραφεί στο epixeiro.gr. και σε ορισμένα έντυπα περιοδικά.

Περιγραφή σεμιναρίου

Στόχος του σεμιναρίου να αντιληφθούν, επιχειρηματίες και υπάλληλοι, ότι το παράπονο δεν αποτελεί «μπελά» για την επιχείρηση, αλλά ευπρόσδεκτο δώρο που, αν χρησιμοποιηθεί και αξιοποιηθεί σωστά, μπορεί να βελτιώσει τη συνολική εικόνα και φήμη της.

Θα μάθετε πόσο σημαντικός είναι ο πελάτης, τη φύση των παραπόνων, τα οφέλη από τη σωστή διαχείρισή τους, τις αντιδράσεις των δυσαρεστημένων πελατών, τους λόγους για τους οποίους οι περισσότεροι πελάτες δεν παραπονούνται, καθώς και τον ενδεδειγμένο τρόπο αντιμετώπισής τους.

Πληροφορίες συμμετοχής

Η επιτυχής ολοκλήρωση κάθε σεμιναρίου στην Hoteltraining οδηγεί στη λήψη της Βεβαίωσης Παρακολούθησης με την Πιστοποίηση του διεθνώς αναγνωρισμένου φορεα το The CPD Certification Service με εδρα το Ηνωμένο Βασίλειο και η οποια πιστοποιεί εκπαιδευτικές δραστηριότητες επαγγελματιών, με στόχο την ανάπτυξη και βελτίωση των ικανοτήτων τους, ώστε να τηρούνται όλα τα απαιτούμενα διεθνώς standards.

Κόστος Συμμετοχής

Για πληροφορίες σχετικά με το κόστος συμμετοχής επικοινωνήστε με το φορέα εκπαίδευσης

Εκδήλωση Ενδιαφέροντος

Για πληροφορίες σχετικά με το σεμινάριο και τη διαδικασία εγγραφής, πατήστε παρακάτω για να μεταφερθείτε στη σελίδα του διοργανωτή
Σελίδα Διοργανωτή