Βρείτε Σεμινάρια

Σεμινάριο εξ αποστάσεως

Λογιστικό Γραφείο - Πρακτική Οργάνωσης και Ίδρυσης Λογιστικού Γραφείου. Απλογραφικής Μεθόδου (Β΄ Κατηγορίας) - MyDATA - Φορολογικές Δηλώσεις

Διοργανωτής Σεμιναρίου E-Learning:
Protax Seminars
Εξ Αποστάσεως
Live E-Learning
20/1/2025
80 ώρες

Σε ποιους απευθύνεται

Το σεμινάριο απευθύνεται σε :

  • Πτυχιούχους και Φοιτητές Οικονομικών Σχολών ΑΕΙ, ΑΤΕΙ, ΙΕΚ , Κολεγίων που εισέρχονται πρώτη φορά σε εργασίες Λογιστηρίου
  • Αποφοίτους Λυκείου, Τ.Ε.Ε., Τ.Ε.Λ.
  • Εργαζόμενους σε Λογιστήρια με μικρή εμπειρία

Σκοπός

Παρακολουθώντας το σεμινάριο εκπαιδεύεσαι:

  1. Στην λειτουργία ενός Λογιστικού γραφείου για άμεση εργασία
  2. Στα Λογιστικά Αρχεία – Βιβλία και Στοιχεία με πραγματικά παραστατικά που δουλεύουν τα λογιστικά γραφεία
  3. Στην Βασική Πρακτική Εφαρμογή των Υποχρεώσεων ενός Λογιστή στα Σύγχρονα Λογιστήρια
  4. Στα Φορολογικά – Φοροτεχνικά Θέματα & τις Φορολογικές Δηλώσεις
  5. Στο MyDATA

Πλεονεκτήματα με την ολοκλήρωση του σεμιναρίου :

  • Θα μπορείς να εργαστείς ως Βοηθός Λογιστή
  • Nα ανοίξεις το δικό σου Λογιστικό Γραφείο.
  • Θα λάβεις πιστοποίηση γνώσεων Global Cert. 

Περιγραφή σεμιναρίου

Λογιστικό Γραφείο Απλογραφικής Μεθόδου (Β' κατηγορίας βιβλίων):

Συνοπτικά η διαδικασία εκμάθησης είναι η εξής:

  1. Έναρξη εταιριών σε ΔΟΥ & ΓΕΜΗ - Άνοιγμα εταιρίας μέσω του προγράμματος Epsilonnet / Union .
  2. Τήρηση Βιβλίων με Πραγματικά Παραστατικά και διαχείριση καθημερινών εργασιών με Λογιστικά γεγονότα  εξετάζοντας την νομοθεσία που ισχύει όσον αφορά τα παραστατικά  και που δικαιολογεί την αντίστοιχη εγγραφή τους στα βιβλία μας.  Για κάθε παραστατικό γίνεται εγγραφή στο πρόγραμμα της Epsilonnet / Union και αποστολή στο mydata.
  3. Διαχείριση εργασιών τέλος του μήνα και του τριμήνου. Με την ολοκλήρωση των εγγραφών του κάθε μήνα, γίνεται η έκδοση ΦΠΑ και η εκκαθάριση του. Μισθοδοσία, εγγραφή της μισθοδοσίας / ΦΜΥ/ ΑΠΔ κλπ.
  4. Επεξήγηση του εντύπου ΦΠΑ καθώς και τους κωδικούς του και τα αντίστοιχα έσοδα και έξοδα κλπ.
  5. Εκτύπωση των απλογραφικών βιβλίων, το Ε3 και εξήγηση πως λειτουργούν καθώς και συσχέτιση αυτών με το mydata.
  6. Διαχείριση εργασιών τέλος του έτους (Κέρδη με βάση τα απλογραφικά βιβλία των Ε.Λ.Π).
  7. Δηλώσεις Φορολογίας Εισοδήματος (ατομικές, Ο.Ε, Ε.Ε).
  8. Συμπλήρωσή εντύπων Ε1, Ε2, Ε3, Ε9.

Ποιο αναλυτικά θα μάθουμε τα παρακάτω:

Διαχείριση Εργασιών Μηχανογραφημένου Γραφείου Απλογραφικής Μεθόδου με Πραγματικά Παραστατικά και Χειρισμός Μηχανογραφημένου Προγράμματος:

Ν. 4308/14 Ελληνικά Λογιστικά Πρότυπα

  • Βασικές έννοιες και επισημάνσεις Νόμου 4308/14
  • Ποιοι υπάγονται στα Ε.Λ.Π. και τηρούν λογιστικά αρχεία (βιβλία)
  • Μέγεθος οντοτήτων και Λογιστικά Αρχεία (Άρθρα 1 – 7)
  • Απλογραφικά Βιβλία (Β΄ κατηγορίας) – Τήρηση Βιβλίων Εσόδων - Εξόδων
  • Διακίνηση -  Παραστατικά Πωλήσεων (τιμολόγηση συναλλαγών)  - Αποδείξεις σύμφωνα με Ε.Λ.Π
  • Φορολογικοί Μηχανισμοί ΦΗΜ

Εργασίες Λογιστικού Γραφείου στην Έναρξη Εταιρειών 

ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΕΝΑΡΞΗΣ - ΜΕΤΑΒΟΛΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΚΟΠΗΣ ΕΡΓΑΣΙΩΝ

  • Έναρξη ή μεταβολή εργασιών για φυσικά πρόσωπα
  • Έναρξη ή μεταβολή εργασιών για εταιρίες – νομικά πρόσωπα
  • Διακοπή εργασιών

ΑΤΟΜΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ

  • Σύσταση ατομικής επιχείρησης
  • Παράδειγμα ίδρυσης ατομικής επιχείρησης

ΟΜΟΡΡΥΘΜΗ ΕΤΑΙΡΙΑ (Ο.Ε.) & ΕΤΕΡΟΡΡΥΘΜΗ ΕΤΑΙΡΙΑ (Ε.Ε.)

  • Σύσταση Ο.Ε. (ή Ε.Ε.)
  • Παράδειγμα ίδρυσης (σύστασης) Ο.Ε. (ή Ε.Ε.)

Εργασίες Λογιστικού Γραφείου στην  Τήρηση Βιβλίων με Πραγματικά Παραστατικά

  1.  Άνοιγμα εταιρίας μέσω του προγράμματος Epsilonnet / Union
  2.  Ανάλυση Λογαριασμών και Στηλών του βιβλίου Εσόδων – Εξόδων
  3.  Παράδειγμα Εμπορικής Ατομικής επιχείρησης με απλογραφικά βιβλία
  4.  Παράδειγμα τήρησης Βιβλίων Ελεύθερων Επαγγελματιών  Πολ. 1120/14
  5.  Παράδειγμα τήρησης Βιβλίων Βιοτεχνικής Επιχείρησης
  6.  Παράδειγμα τήρησης Βιβλίων Εστιατορίων
  7.  Παράδειγμα τήρησης Βιβλίων Δικηγόρων, Ιατρών κλπ.
  8.  Ειδικά καθεστώτα ΦΠΑ άρθρου 39
  9.  ΦΠΑ αγροτών
  10.  Ενδοκοινοτικές Συναλλαγές
  11.  Συναλλαγές με Τρίτες Χώρες 
  12.  Βιβλίο Απογραφών με απλογραφικά Βιβλία
  13. Απαλλαγές από βιβλίο απογραφών

Εργασίες Λογιστικού Γραφείου τέλος κάθε μήνα και τέλος κάθε τριμήνου

  • Υπολογισμός και απόδοση του ΦΠΑ και του ΦΜΥ.
  • Εκτύπωση βιβλίων Εσόδων -  Εξόδων και έλεγχος με περιοδική ΦΠΑ.
  • Απόδοση παρακρατημένου ΦΜΥ.
  • Συμπλήρωση δηλώσεων INTRASTAT – Πίνακας LISTING
  • Εργασίες MyDATA

Εργασίες Λογιστικού Γραφείου στο τέλος  της Χρήσης

  1.  Προσδιορισμός των ακαθάριστων εσόδων
  2.  Ενημέρωση του Βιβλίου Απογραφών
  3.  Βιβλίο Απογραφών με απλογραφικά Βιβλία.
  4.  Απαλλαγές από βιβλίο απογραφών.
  5.  Προσδιορισμός των καθαρών κερδών (Λογιστικός τρόπος προσδιορισμού των κερδών)
  6.  Φορολογικές Αποσβέσεις – Μητρώο Παγίων
  7.  Αναμόρφωση Εξόδων
  8.  Κατάσταση Αποτελεσμάτων (Β.6)
  9.  Σύνταξη Εντύπου Ε3.
  10.  Σύνταξη Φορολογικών Δηλώσεων.

Φορολογικές – Φοροτεχνικές Εργασίες Λογιστικού Γραφείου (Ε1,Ε2,Ε3,Ν, Ε9)

Πρακτικά παραδείγματα Υπολογισμού του Φόρου για Φυσικά & Νομικά Πρόσωπα

  • Δήλωση Φορολογίας Εισοδήματος Φυσικών Προσώπων (Ε1)
  • Δήλωση για εισοδήματα από μισθωτή εργασία και συντάξεις
  • Δήλωση για εισοδήματα από Ατομική Επιχείρηση
  • Αναλυτικά Πρακτικά παραδείγματα Υπολογισμού του Φόρου για Νομικά Πρόσωπα

MyDATA

  • Πλατφόρμα myDATA – Ηλεκτρονική Τιμολόγηση
  • Υποχρεώσεις των Επιχειρήσεων για myDATA
  • Κανάλια Διαβίβασης myDATA
  • Παραστατικά myDATA
  • Χαρακτηρισμοί και ΦΠΑ myDATA
  • Προθεσμίες Διαβίβασης
  • Τα Ηλεκτρονικά Βιβλία (Αναλυτικό – Συνοπτικό)
  • Συμφωνία Λογιστικών Βιβλίων με myDATA

Πληροφορίες συμμετοχής

Δυνατότητα παρακολούθησης Σεμιναρίου:

  • Live Webinar (Ζωντανό μάθημα)
  • Ασύγχρονη εκπαίδευση (e-learning) βλέποντάς το στον χρόνο που επιθυμείτε εσείς  με απεριόριστη πρόσβαση στα βίντεο και στο υλικό του σεμινάριο.

Διάρκεια σεμιναρίου: 80 διδακτικές ώρες (2 μήνες)

Ημέρες & ώρες παρακολούθησης Live Webinar: Δευτέρα & Τετάρτη 18:00 - 21:00

Παροχές Σεμιναρίου στους σπουδαστές

  • Παρέχονται  προγράμματα των εταιρειών:
    • EPSILON
    • UNION
  • Εκπαίδευση στο χώρο σας, δουλεύοντας μηχανογραφημένα στα  Demo των προγραμμάτων
  • Πιστοποίηση γνώσεων Global Cert (κατόπιν εξετάσεων)

Φορέας Πιστοποίησης: GlobalCert
H GlobalCert είναι ένας Διεθνής Φορέας Πιστοποίησης Ανθρώπινου Δυναμικού και Συστημάτων Διαχείρισης, αναγνωρισμένος από τον Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π. – Εθνικός Οργανισμός Πιστοποίησης Προσόντων και Επαγγελματικού Προσανατολισμού, εποπτευόμενος από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων και διαπιστευμένος από το Ε.ΣΥ.Δ. - Εθνικό Σύστημα Διαπίστευσης. 

Κόστος Συμμετοχής

Live Webinar: 500€ για εργαζόμενους & επιχειρήσεις | 450€ για φοιτητές & ανέργους με δυνατότητα δόσεων

Ασύγχρονη εκπαίδευση (e-learning): 350 ευρώ με δυνατότητα   δόσεων

Κόστος Πιστοποίησης: 80€ (από 110€)

Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος

Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στην εταιρεία που διοργανώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης.