Βρείτε Σεμινάρια

Σεμινάριο εξ αποστάσεως

Καθημερινό marketing για προϊόντα

Διοργανωτής Σεμιναρίου E-Learning:
Mindbooster.gr
Το σεμινάριο έχει λήξει! Αναζητήστε παρόμοια σεμινάρια στην κατηγορία Πωλήσεις & Marketing

Εισηγητής

Οδυσσεύς Κόλλιας
Οικονομολόγος - Σύμβουλος Επιχειρήσεων -  Εκπαιδευτής στη Δια Βίου Μάθηση -
Συγγραφέας
 
Λίγα λόγια για τον Οδυσσέα.
Είναι Σύμβουλος Επιχειρήσεων, Μέντορας και Πιστοποιημένος Εκπαιδευτής ενηλίκων με μεγάλη ειδίκευση στην «Εξυπηρέτηση του Πελάτη», το «Marketing» και τις «Πωλήσεις». Διδάσκει σε πτυχιακά, μεταπτυχιακά και επιχειρησιακά προγράμματα, συνεργαζόμενος με τον δημόσιο τομέα και φορείς της Δια Βίου Εκπαίδευσης.

Σε ποιους απευθύνεται

Απευθύνεται σε μικρές και μικρομεσαίες επιχειρήσεις, ελεύθερους επαγγελματίες, καταστήματα, χώρους εστίασης, γραφεία παροχής υπηρεσιών αλλά και σε κάθε εργαζόμενο και επαγγελματία που έρχεται σε επαφή με πελάτες και θέλει να κερδίσει την προτίμηση και πιστότητά τους.

Σκοπός

Τι θα μάθετε - Τι θα κερδίσετε

Σε αυτό το πρακτικό webinar θα μάθετε τις βασικές αρχές και κανόνες του marketing προϊόντων που μπορείτε να εφαρμόσετε κι εσείς έξυπνα και δημιουργικά στη δική σας δουλειά.
Μέσα από εμπειρικά παραδείγματα και πρακτικές εφαρμογές θα κατανοήσετε

  • τη σημασία του περιβάλλοντος, όπου λειτουργεί η σημερινή επιχείρηση
  • το ρόλο που παίζουν οι ανάγκες και οι επιθυμίες των πελατών
  •   την έννοια του συμπληρωμτικών και υποκατάστατων προϊόντων και
  • τις διαφορές των προϊόντων που απευθύνονται σε καταναλωτικό και βιομηχανικό πελάτη αντίστοιχα.
  • Έτσι θα είστε σε θέση να σχεδιάσετε και να αναπτύξετε επιτυχημένες στρατηγικές για να κερδίσετε την καρδιά του πελάτη σας.

Περιγραφή σεμιναρίου

Κερδίστε τον πελάτη εφαρμόζοντας marketing για προϊόντα, έξυπνα και δημιουργικά.

Με μια ματιά
Στο σύγχρονο περιβάλλον της αγοράς, ο ανταγωνισμός είναι τεράστιος και αδυσώπητος. Όλοι προσπαθούν να κερδίσουν την προτίμηση και πιστότητα του πελάτη.

Τι πιθανότητες επιτυχίας έχει το προϊόν της μικρομεσαίας επιχείρησης;
Πώς θα πρέπει να προετοιμασθεί ο  επαγγελματίας που έχει ιδέες, όραμα και στόχους;
Τι εφόδια πρέπει να έχει και, τι βήματα θα έπρεπε να ακολουθήσει, προκειμένου να κερδίσει τον πελάτη;

Θεματολογία

01
Περιβάλλον και marketing.
Σε αυτή την εισαγωγική ενότητα θα εξοικειωθούμε με τις έννοιες μάκρο και μίκρο περιβάλλον της επιχείρησης καθώς και με τον ορισμό του marketing

02
To περιβάλλον της επιχείρησης .
Σε αυτή την ενότητα ο Εισηγητής θα μας εισαγάγει στο περιβάλλον της επιχείρησης. Θα αναλύσει τα επίπεδα των αναγκών του καταναλωτή και θα αναπτύξει τις δύο μεγάλες κατηγορίες marketing: το Βιομηχανικό και καταναλωτικό έτσι, ώστε ο εκπαιδευόμενος να αντιληφθεί πλήρως τις έννοιες και να κατανοήσει τις διαφορές τους.

03
Τα 4Ps του marketing .
Η ενότητα αυτή πραγματεύεται και αναλύει τον κύκλο ζωής του προϊόντος και αναπτύσσει τα 4Ps Προϊόν (product) - Τιμή (price) - Μέρος/ σημεία διάθεσης (place) και τέλος Προώθηση (promotion).

04
Τεστ αξιολόγησης
Αφού ολοκληρώσετε το μάθημα, μπορείτε να αξιολογήσετε το εαυτό σας και να διαπιστώσετε το επίπεδο που έχετε φτάσει ή να εστιάσετε στα σημεία που πρέπει να διορθώσετε ή να μελετήσετε περισσότερο. Αν απαντήσετε σωστά στο 80% των ερωτήσεων θα λάβετε ηλεκτρονικά το πιστοποιητικό επιμόρφωσης υπογεγραμμένο από τον εισηγητή. Σας δίνουμε 3 ευκαιρίες!

Πληροφορίες συμμετοχής

Διάρκεια: 43 λεπτά
3 Ενότητες - 5 Video - Τranscript κατά την παρακολούθηση.
Τεστ αξιολόγησης
Πιστοποιητικό Επιμόρφωσης

Εκδήλωση Ενδιαφέροντος

Για πληροφορίες σχετικά με το σεμινάριο και τη διαδικασία εγγραφής, πατήστε παρακάτω για να μεταφερθείτε στη σελίδα του διοργανωτή
Σελίδα Διοργανωτή