Βρείτε Σεμινάρια

Σεμινάριο εξ αποστάσεως

ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΘΥΜΟΥ ΚΑΙ ΣΥΓΚΡΟΥΣΕΩΝ ΣΤΟΝ ΤΟΜΕΑ ΤΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ

Διοργανωτής Σεμιναρίου E-Learning:
TUV AUSTRIA ACADEMY
Το σεμινάριο έχει λήξει! Αναζητήστε παρόμοια σεμινάρια στην κατηγορία Τουρισμός / Εστίαση

Εισηγητής

Χατζηπαρές Πάρις
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ:

  • MSc Αρχιτέκτων Μηχανικός | Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο
  • Εκπαιδευτής Ενηλίκων | Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών
  • Personal and Executive Coach | International Coaching Federation Lexington, Kentucky United States of America

ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΕΣ ΘΕΣΕΙΣ:

  • Σύμβουλος Επικοινωνίας και Αυτοβελτίωσης | Charisma Academy
  • Καθηγητής – Εισηγητής | Business College of Athens
  • Σύμβουλος Επικοινωνίας και Αυτοβελτίωσης | TUV Austria Hellas

Ο Πάρις Χατζηπαρές είναι ιδρυτής και ιδιοκτήτης της Charisma Academy, η οποία δραστηριοποιείται στην Αθήνα, στο χώρο της εκπαίδευσης και της συμβουλευτικής επιχειρήσεων σε θέματα επικοινωνίας, εξυπηρέτησης πελατών, συμπεριφοριστικών μεθόδων, πωλήσεων και ανθρώπινου δυναμικού.

Οι συνεργασίες του περιλαμβάνουν Δήμους της περιφέρειας Αττικής, βραβευμένους, με αστέρια Michelin και Χρυσό Σκούφο, χώρους εστίασης, φημισμένα κέντρα διασκέδασης, τουριστικά θέρετρα και τμήματα πωλήσεων και ανθρώπινου δυναμικού ιδιωτικών οργανισμών και επιχειρήσεων.

Από το φθινόπωρο του 2020 τελεί χρέη εκπαιδευτή στο κολλέγιο του Business College of Athens σε θέματα επικοινωνίας, συμπεριφορών, ηγεσίας, ψυχολογίας καταναλωτή, δημοσίων σχέσεων και αυτοβελτίωσης, καθώς και καθηγητή στον Τουριστικό και Ξενοδοχειακό τομέα, όπου παραδίδει μαθήματα επικοινωνίας και κοινωνικών δυναμικών.

Ο ίδιος είναι πτυχιούχος του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου και κάτοχος τίτλου MSc Architect Engineer, έχει μετεκπαιδευτεί στο Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών στον τομέα της Εκπαίδευσης Ενηλίκων, στο International Coach Federation στους τομείς του Personal & Executive Coaching και στο Alba Graduate School Business School σε θέματα επιχειρηματικότητας.

Σε ποιους απευθύνεται

Το πρόγραμμα αυτό απευθύνεται σε επιχειρήσεις που ασχολούνται με τον τομέα του τουρισμού και της φιλοξενίας, ξενοδοχειακά συγκροτήματα, εταιρείες εστίασης, καθώς και σε απόφοιτους ΑΕΙ/ΤΕΙ των τμημάτων Τουριστικών Σχολών, Οικονομίας Διοίκησης, Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων, Οικονομικών Τμημάτων, καθώς επίσης και σε απόφοιτους Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης με και χωρίς επαγγελματική Εμπειρία στον χώρο των Επιχειρήσεων, ήδη εργαζόμενους σε Επιχειρήσεις που επιθυμούν να εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους σε μια σειρά ιδιαίτερων θεματικών ενοτήτων, που άπτονται του χώρου του τουρισμού και της φιλοξενίας επισκεπτών από την Ελλάδα και το εξωτερικό.

Σκοπός

Μετά το τέλος του εκπαιδευτικού προγράμματος, οι συμμετέχοντες θα κατέχουν τις απαραίτητες γνώσεις και τα εργαλεία στο πώς να κατανοούν τα κίνητρα και τις ανάγκες που βρίσκονται πίσω από ένα δύσκολο πελάτη και να γνωρίζουν τους διαφορετικούς τρόπους της επικοινωνίας και της συμπεριφοράς, που εάν χρησιμοποιηθούν σωστά, μπορούν να κατευνάσουν και τους πιο δύσκολους επισκέπτες.

Επιπροσθέτως, θα είναι πλέον σε θέση να αντιλαμβάνονται την πραγματικότητα και τις ιδιαιτερότητες των ανθρώπων με τους οποίους έρχονται αντιμέτωποι, να μπορούν να τους παρέχουν την απόλυτη εμπειρία φιλοξενίας και να κατέχουν όλα τα απαραίτητα εφόδια για να διαχειρίζονται επικοινωνιακά, ακόμα και τους πιο δύσκολους πελάτες, με τρόπο που θα μεταλλάσσει μία αρνητική κατάσταση σύγκρουσης, σε μία ευκαιρία για περαιτέρω σύσφιξη των σχέσεων του επισκέπτη με το χώρο της φιλοξενίας.

Περιγραφή σεμιναρίου

H TÜV AUSTRIA Academy σε συνεργασία με τη Charisma Academy παρουσιάζει το ευρέως γνωστό εκπαιδευτικό πρόγραμμα «ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΘΥΜΟΥ ΚΑΙ ΣΥΓΚΡΟΥΣΕΩΝ ΣΤΟΝ ΤΟΜΕΑ ΤΗΣ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ». Το πρόγραμμα αυτό έρχεται να προσφέρει μία ολοκληρωμένη εκπαίδευση, σε επιχειρήσεις και ιδιώτες που δραστηριοποιούνται στον τομέα του τουρισμού και της φιλοξενίας, πάνω στους τρόπους αντιμετώπισης των δύσκολων πελατών, στην αποφυγή συγκρούσεων και στην εκμετάλλευση αυτών των αντίξοων καταστάσεων για τη δημιουργία ευκαιριών και την προσφορά της απόλυτης εξυπηρέτησης στον επισκέπτη.

Εισαγωγή στο πρόγραμμα:

Η Ελλάδα ήταν και είναι κατεξοχήν η χώρα της φιλοξενίας και του τουρισμού, όμως τα τελευταία χρόνια και ιδιαίτερα μετά τη χρονιά της πανδημίας, η παγκόσμια οικονομία μας έχει δείξει πως οι επιχειρήσεις που θα συνεχίσουν να ευδοκιμούν στο μέλλον, θα είναι αποκλειστικά εκείνες που παρέχουν στον επισκέπτη το 110% των προσδοκιών του. Η διαφορά της απλής εξυπηρέτησης, με την παροχή της απόλυτης εμπειρίας του πελάτη, έρχεται τις περισσότερες φορές να φανεί τη στιγμή των έντονων καταστάσεων και αυτό συμβαίνει όταν το προσωπικό της επιχείρησης έρχεται αντιμέτωπο με αυτούς που όλοι γνωρίζουμε ως «δύσκολους πελάτες».

Η διαχείριση ενός δύσκολου πελάτη, ειδικά στο χώρο του τουρισμού, αποτελεί την αιχμή του δόρατος της φιλοξενίας και της εξυπηρέτησης, αφού οι εργαζόμενοι έρχονται αντιμέτωποι, όχι μόνο με μία  δύσκολη διαδικασία επικοινωνίας, αλλά και με τα αρνητικά συναισθήματα που μπορεί να προκαλούνται σε αυτούς. Οι τρόποι ωστόσο, που διαχειριζόμαστε αυτές τις καταστάσεις, μπορεί να οδηγήσουν είτε σε μία κρίση, είτε σε μία ευκαιρία για να προσφέρουμε την απόλυτη εμπειρία στον επισκέπτη μας και να δημιουργήσουμε ανθρώπινες σχέσεις που θα κρατήσουν χρόνια. Για να επιτευχθεί κάτι τέτοιο, το προσωπικό της επιχείρησης πρέπει να είναι σε θέση να διακρίνει το πρόβλημα που κρύβεται πίσω από τη συμπεριφορά και τα λεγόμενα του δύσκολου πελάτη και να βρίσκει άμεσα λύσεις, τις οποίες οφείλει να παρέχει, χρησιμοποιώντας τις κατάλληλες μεθόδους επικοινωνίας, χωρίς κρίση και χωρίς να παρουσιάζει αρνητικά συναισθήματα προς το πρόσωπο του πελάτη. Άλλωστε, αυτό που ο τομέας της φιλοξενίας πάντα προσέφερε, δεν ήταν ποτέ ένα προϊόν, αλλά μία διαδικασία προσφοράς ευχάριστων συναισθημάτων.

Πληροφορίες συμμετοχής

ΔΙΑΡΚΕΙΑ
Η διάρκεια του εκπαιδευτικού προγράμματος είναι 4 ώρες.

* Το πρόγραμμα παρέχεται με τη μορφή σύγχρονης τηλεκπαίδευσης, μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας της TÜV AUSTRIA ACADEMY.

Μετά την ολοκλήρωση του προράμματος, χορηγείται Βεβαίωση Παρακολούθησης της TÜV AUSTRIA Academy και της Charisma Academy.

ΕΠΙΔΟΤΗΣΗ ΛΑΕΚ 0,06% (αφορά μόνο συμμετοχές από εταιρείες)

Το κόστος όλων των εκπαιδευτικών προγραμμάτων μπορεί να επιδοτηθεί πλήρως από το πρόγραμμα ΛΑΕΚ 0,06% του ΟΑΕΔ με ευθύνη των συμμετεχόντων. 

Κόστος Συμμετοχής

Για πληροφορίες σχετικά με το κόστος συμμετοχής επικοινωνήστε με το φορέα εκπαίδευσης

Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος

Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στην εταιρεία που διοργανώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης.