ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΜΕ ΒΑΣΗ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΕΣ
Διαχείριση Stress - Βελτίωση Παραγωγικότητας
Το καινοτόμο αυτό Σεμινάριο παρουσιάζει με οργανωμένο τρόπο Σύγχρονες Πρακτικές, Εργαλεία και Διαδικασίες για τη Διαχείριση της συνεχούς ροής των εισερχομένων Πληροφοριών και των ποικίλων απαιτήσεων της Καθημερινότητας, του τρόπου Καθορισμού Προτεραιοτήτων, την αναβάθμιση της Εσωτερικής Επικοινωνίας και τη σωστή πρακτική εκχώρησης αρμοδιοτήτων.
Η καρδιά του σεμιναρίου είναι οι καλές πρακτικές για την ετοιμασία μιας ημερήσιας ρουτίνας και η Διαδικασία Προγραμματισμού. Ξεκαθαρίζεται ότι η Λίστα Εκκρεμοτήτων (To do List) δεν είναι Εργαλείo Προγραμματισμού, αλλά ένα από τα βήματα της Διαδικασίας Προγραμματισμού, σε συνδυασμό με το Σύστημα David Allen, το Time Matrix των τεσσάρων Τεταρτημορίων και την εφαρμογή του Νόμου των προτεραιοτήτων. Έτσι προκύπτει ένα Εβδομαδιαίο και Ημερήσιο Πρόγραμμα που απογειώνει την Παραγωγικότητα του Στελέχους.
Επιπλέον στο Σεμινάριο παρουσιάζονται οι τεχνικές απαλλαγής από το stress και η απόκτηση είκοσι νέων συνηθειών Νέων συνηθειών που αναβαθμίζουν την παραγωγικότητα και είκοσι συνηθειών που σπαταλούν τον χρόνο μας (Ληστές του χρόνου, που βασίζονται στη διεθνή εμπειρία. Μεταξύ των Τεχνικών αυτών περιλαμβάνονται: Η απομάκρυνση των στρεσογόνων παραγόντων, η καθιέρωση πρωινής και βραδινής ρουτίνας, η διαμόρφωση καλού Εργασιακού Κλίματος και η Παρακίνηση του Προσωπικού, που οδηγούν σε θεαματική αύξηση της Παραγωγικότητας και βοηθούν το Στέλεχος να αποκτήσει την εσωτερική ισορροπία και αρμονία, που είναι στοιχεία απαραίτητα για την Επαγγελματική Καταξίωση και την Ποιότητα της Προσωπικής του ζωής.
Όπως το θέτει ο D. Allen (συγγραφέας του Διεθνούς Best Seller "Get The Things Done (GTD)", είναι αδύνατον να διαχειριστείς Στόχους, Έργα και Δράσεις, εάν η Καθημερινότητα βρίσκεται εκτός Ελέγχου. Απαιτείται λοιπόν ένας απλός και αποδοτικός μηχανισμός που θα θέτει τα πάντα σε μια ελεγχόμενη ροή.
Οι Σύμβουλοι της Εταιρείας μας θα καλύπτουν επι 12 μήνες την υποστήριξη των Συμμετεχόντων, παρέχοντας απαντήσεις – διευκρινίσεις σε πιθανές ερωτήσεις τους.
Ενότητες
1. ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑ
-
Διάγνωση παρούσας κατάστασης – Ερωτηματολόγια αυτοαξιολόγησης
-
Απαιτούμενες Υποδομές: Εργαλεία Λήψης Αποφάσεων, Εργαλεία επίλυσης Προβλημάτων
2. ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΕΣ – ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ
-
Η Διευθέτηση όλων των Εισερχομένων Πληροφοριών (Fax, Τηλέφωνα, Εmail, Προφορικές Εντολές)
-
Τα τέσσερα τεταρτημόρια στο Matrix του Χρόνου
-
Ο Καθορισμός προτεραιοτήτων
-
Η Βέλτιστη Διαδικασία για τον Εβδομαδιαίο – Ημερήσιο Προγραμματισμό
-
Συστηματική Διαχείριση Συσκέψεων
3. ΤΡOΠΟΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΤΟΥ STRESS
-
Πρακτικές Ασκήσεις Απαλλαγής από το Stress
-
Η βελτίωση της Επικοινωνίας ως παράγοντας καλύτερης Διαχείρισης του Χρόνου. Τα κρίσιμα σημεία στην Επικοινωνία
-
Πώς αντιμετωπίζεται η Αναβλητικότητα
-
Τα μυστικά της Παρακίνησης και του καλού Εργασιακού Κλίματος
4. ΣΥΣΤΗΜΑ DAVID ALLEN
-
Πώς γίνεται η επεξεργασία κάθε εισερχόμενης Πληροφορίας: Αρχειοθέτηση, Ανάθεση – Υλοποίηση – Επανεξέταση στο μέλλον
-
Καθορισμός επόμενου βήματος κάθε προγραμματισμένης δραστηριότητας (Σύστημα David Allen GTD: Getting Things Done)
5. Η ΣΠΑΤΑΛΗ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ
-
Οι Είκοσι Συνήθειες που συντελούν στην Σπατάλη του Χρόνου (Ληστές του Χρόνου)
-
Πώς αντιμετωπίζονται οι «Ληστές» του Χρόνου
6. ΚΑΛΕΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ – ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ ΣΤΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ
-
Καλές Συνήθειες – Δεξιότητες που πρέπει να αποκτηθούν για την αύξηση της Παραγωγικότητας
-
Πως αποκτάται μια χρήσιμη Συνήθεια
-
Η σημαντικότητα Ποιοτικής Ρουτίνας για το Πρωί και το Βράδυ
-
Η Αξία της Εκχώρησης Αρμοδιοτήτων και πώς την ενισχύουμε
7. Η ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑΣ
-
Η Επικέντρωση σε ένα πράγμα κάθε φορά
-
Ο δομημένος τρόπος Επίλυσης Προβλημάτων
-
Η αναζήτηση του γενεσιουργού Αιτίου. Η Μέθοδος των 5 “Γιατί”
-
Εργαλεία Λήψης Αποφάσεων
8. ΤΟ PROJECT ΤΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗΣ ΒΕΛΤΙΩΣΗΣ
-
Πως χτίζεται ένα Πρόγραμμα για την Προσωπική Βελτίωση της Διαχείρισης του Χρόνου, σε επίπεδο Εβδομάδας, Μήνα, Τριμήνου, Εξαμήνου, Χρόνου
Παράλληλα, με μια σειρά Βιωματικών Ασκήσεων οι συμμετέχοντες θα συνειδητοποιήσουν την καταστροφική συνέπεια των συνηθειών που μειώνουν την Απόδοση μας (όπως π.χ. το να μην θέτουμε Προτεραιότητες ή το να διακόπτουμε μια εργασία και να αρχίζουμε κάποια άλλη ή το να δημιουργούμε σφήνες στους συνεργάτες μας) και θα ασκηθούν στην αλλαγή των συνηθειών αυτών με αυτές που αυξάνουν την αποτελεσματικότητά μας.