Διαμόρφωσε την δημόσια εικόνα σου και λάμψε σε όλους τους τομείς.
Λίγα λόγια για το μάθημα:
Σπάνια θα μπορούσε κάποιος να διαχωρίσει το δημιουργικό έργο από τον δημιουργό του. Είτε μιλάμε για ένα βιβλίο, ή ένα θεατρικό, ή για οποιοδήποτε άλλο έργο στον τομέα του πολιτισμού ο δημιουργός συνδέεται άρρηκτα με αυτό που δημιουργεί. Για αυτό τον λόγο, όταν μιλάμε αντίστοιχα για την επικοινωνία και την προβολή ενός έργου ή πολιτιστικού προϊόντος, έχει σημασία τόσο η προβολή του ίδιου του έργου αυτοτελώς όσο και του δημιουργού του ως προσωπικότητα. Προκειμένου λοιπόν να καλύψουμε αποτελεσματικά αυτή τη διττή φύση της επικοινωνίας των δημιουργικών έργων, ο συγκεκριμένος κύκλος μαθημάτων θα περιλαμβάνει δύο επιμέρους ενότητες που όμως στη πράξη εξυπηρετούν τον ίδιο σκοπό.
Στην πρώτη ενότητα θα εμβαθύνουμε στο personal branding, στην βελτίωση της προσωπικής εικόνας (image making) και στην ανάπτυξη κοινωνικών δεξιοτήτων στο φυσικό αλλά και στον ψηφιακό χώρο. Στη δεύτερη ενότητα θα εξετάσουμε πώς ένα δημιουργικό έργο ή μια επιχείρηση που λειτουργεί στον χώρο των δημιουργικών επαγγελμάτων και του πολιτισμού μπορεί να επιστρατεύει, να προσαρμόζει και να αξιοποιήσει τεχνικές δημόσιων σχέσεων, και marketing με τον βέλτιστο τρόπο προκειμένου να προβληθεί αποτελεσματικά.
Επιδίωξη μας θα είναι με την ολοκλήρωση του εκπαιδευτικού κύκλου, να έχουν αποκτήσει οι σπουδαστές μια σειρά πολύτιμων γνώσεων και εργαλείων προκειμένου να είναι σε θέση να προβάλλουν με το καλύτερο δυνατό το έργο τους ή την δημιουργική επιχείρηση στην οποία εργάζονται και γιατί όχι; Να φτάσουν στην επιτυχία!
Το μάθημα πέρα από θεωρητικά στοιχεία και πρακτικές τεχνικές θα εστιάζει και στη μελέτη επιτυχημένων παραδειγμάτων.
Βασικές ενότητες του σεμιναρίου:
-
Αρχές επικοινωνίας, Μοντέλα επικοινωνίας
-
Personal Branding τεχνικές και εργαλεία βελτίωσης
-
Αυτοαξιολόγηση
-
Δημιουργία της προσωπικής μας ιστορίας και του missions statement
-
Προσωπική εικόνα
-
Διαπροσωπικές σχέσεις, ενεργητική ακοή, δημιουργική περιέργεια
-
Κοινωνικές δεξιότητες (soft skills, ομαδικότητα, λύση προβλημάτων, προσαρμοστικότητα, κριτική σκέψη, διαχείριση χρόνου, πειθώ)
-
Γλώσσα του σώματος, αποκωδικοποίηση συμπεριφορών
-
Τεχνικές ηγεσίας – Λήψη αποφάσεων
-
Χρήση των κοινωνικών μέσων για την προσωπική προβολή – πρακτικά παραδείγματα
-
Δημόσια ομιλία, δυναμική ομιλία
-
Media training
-
Αναλύσεις περιπτώσεων
-
Η δημιουργική οικονομί
-
Ο ορισμός και τα χαρακτηριστικά της δημιουργικής επιχείρησης και η σχέση της με την τέχνη
-
Διαφορές μεταξύ δημιουργικών και συμβατικών «προϊόντων»
-
Η «κατανάλωση» της τέχνης και του πολιτισμού
-
Οι προκλήσεις των δημιουργικών οργανισμών και επιχειρήσεων
-
Η δημιουργία αξίας στον δημιουργικό κλάδο
-
Η αλυσίδα αξίας του δημιουργικού κλάδου
-
Ανάλυση των κοινών στη τέχνη
-
Διαχείριση και οργάνωση επιχειρήσεων του πολιτισμού και της τέχνης
-
Η αξιοποίηση του ανθρωποκεντρικού marketing στις δημιουργικές βιομηχανίες
-
Η χρήση της αφηγηματικής στη προβολή της τέχνης
-
Η διαφήμιση της τέχνης και του δημιουργικού προϊόντος
-
Εκδοτικοί οίκοι / Εκδόσεις . Τεχνικές marketing
-
Δημιουργία ενός πλάνου για την προβολή ενός έργου
-
Η σχέση δημιουργού – έργου και η σωστή διαχείριση του personal branding στην προβολή των παραγόμενων έργων.
-
Μελέτες περιπτώσεων