Η λογική του σεμιναρίου είναι απλή: οι παλαιότεροι επαγγελματίες αγνοούν βασικές εμπορικές ικανότητες και νομίζουν ότι είναι αρκετό να είναι «καλοί» στην δουλειά τους. Δεν είναι! Οι νεότεροι επαγγελματίες επειδή γνωρίζουν καλά την τεχνολογία νομίζουν ότι αυτό είναι αρκετό. Δεν είναι! Άλλο πράγμα να εκπαιδεύεσαι σε μια τέχνη (μηχανικός, αρχιτέκτονας, γραφίστας, agent, coach, γυμναστής, διατροφολόγος, κειμενογράφος κλπ) και άλλο να εκπαιδεύεσαι προκειμένου να εμπορευτείς αυτή την τέχνη!
Όσο ευνοϊκές κι αν είναι οι συνθήκες σήμερα για ελεύθερο επάγγελμα (τεχνολογία, remote work, niche αγορές, νέες ειδικότητες, πιστοποιήσεις) οι δυνάμεις της αγοράς παραμένουν αμείλικτες και απαιτούν επιχειρηματική και διαπραγματευτική ικανότητα. Όποιο digital εργαλείο έχει ο ένας, το έχει κι ο άλλος. Όπου έχει ζήτηση έχει και έντονο ανταγωνισμό, όπου δεν έχει ανταγωνισμό έχει χαμηλή ζήτηση. Πως θα τα λύσει αυτά ο ελεύθερος επαγγελματίας σήμερα που αγνοεί βασικές επιχειρηματικές αρχές;
-
Δεν αρκεί να πουλήσεις λίγο στην αρχή. Πρέπει να το κάνεις συστηματικά και μακροπρόθεσμα.
-
Δεν αρκεί να παίρνεις like για αυτά που ποστάρεις. Πρέπει να πάρεις λεφτά γι αυτά που πουλάς!
-
Δεν αρκεί να είσαι ευγενικός και εξυπηρετικός. Πρέπει να σαι κερδοφόρος και να προστατεύσεις την τσέπη σου.
-
Η τεχνολογία είναι απαραίτητη αλλά δεν αρκεί! Χρειάζεσαι επιχειρηματική ικανότητα! Να βρεις το κοινό σου, να προσφέρεις κάτι που χρειάζεται, να τιμολογήσεις σωστά, να πουλήσεις, να πληρωθείς και να το ξανακάνεις.
-
Το digital είναι απαραίτητο αλλά δεν αρκεί! Ό,τι έχεις στα χέρια σου εσύ το χουν και οι άλλοι. Χρειάζεσαι διαφοροποίηση!
-
Το να είσαι "καλός" σ' αυτό που κάνεις είναι απαραίτητο αλλά δεν αρκεί! Χρειάζεσαι ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.
-
Ο πελάτης σήμερα έχει πολλές επιλογές και μεγάλη δύναμη. Χρειάζεσαι διαπραγματευτική ικανότητα.
Το σεμινάριο αυτό είναι η πιο “value for money” εκπαίδευση για ελεύθερους επαγγελματίες κομμένη και ραμμένη στον χρόνο και το budget του καθενός.
Βασικές δεξιότητες που στηρίζουν την εμπορική δραστηριότητα ενός επαγγελματία μαζεμένα σε ένα πρακτικό ατομικό training (σε 3 διαφορετικές εκδοχές) είτε για να ξεκινήσει είτε για να αναπτυχθεί.
-
Πως να βρεις το κοινό σου
-
Πως να διαφοροποιηθείς από τον ανταγωνισμό
-
Πως να χτίσεις ένα συγκριτικό πλεονέκτημα
-
Πως να τιμολογείς, να προμοτάρεις, να πουλάς
-
Πως να κατανοείς την αγορά και τον πελάτη
-
Πως να φτιάξεις ένα πλαίσιο συνεργασίας με δικούς σου όρους
-
Πως να πληρώνεσαι στην ώρα σου
-
εχνικές αντιμετώπισης των επιχειρημάτων του πελάτη
-
Διαπραγμάτευση με προμηθευτές/συνεργάτες