Σε ποιους απευθύνεται
Το σεμινάριο απευθύνεται σε οποιονδήποτε επιθυμεί να ξεκινήσει την καριέρα του στον εν λόγω κλάδο, καλύπτοντας όλες τις απαιτούμενες γνώσεις και πρακτικές δεξιότητες που είναι απαραίτητες για τη επιτυχή λειτουργία του τμήματος πωλήσεων, εξυπηρέτησης πελατών και επικοινωνίας. Επιπλέον, με το πρόγραμμα αυτό έμπειροι εργαζόμενοι του κλάδου μπορούν να πιστοποιήσουν τις γνώσεις που έχουν αποκτήσει με την πάροδο του χρόνου στο συγκεκριμένο χώρο, επενδύοντας στην ανάπτυξη της καριέρας τους.
Σκοπός
Σκοπός του σεμιναρίου είναι να μυήσει τους συμμετέχοντες σε σύγχρονες τεχνικές πωλήσεων & επικοινωνίας σε στόχο την αύξηση των πωλήσεων μέσω της διερεύνησης του πελατολογίου και της διατήρησης ικανοποιημένων πελατών.
Περιγραφή σεμιναρίου
Θεματικές Ενότητες
1. Εισαγωγή στις Τεχνικές Πωλήσεων 2. Το στάδιο προετοιμασίας της πώλησης. Εντοπισμός υποψήφιου πελάτη και προσέγγιση 3. Το στάδιο κατά τη διαδικασία πώλησης, συμβουλές, βήματα στη παρουσίαση πωλήσεων 4. Τεχνική επίδειξης προϊόντος 5. Αντιρρήσεις κατά τη διαδικασία της πώλησης 6. Αντιμετώπιση αντιρρήσεων στη διαδικασία της πώλησης 7. Ερωτήσεις για τη διαδικασία αντιμετώπισης αντιρρήσεων 8. Τεχνικές χειρισμού αντιρρήσεων 9. Το κλείσιμο της πώλησης 10. Ανάλυση της Τεχνικής των πωλήσεων 11. Έννοια του «συνεργάτη». Υπηρεσίες μετά την πώληση 12. Η έννοια της «ανάγκης». Ανίχνευση πελατών και προσέγγιση. Ο πελάτης 13. Παροχή υπηρεσιών. Ποιοτικό επίπεδο. Καινοτομίες 14. Εξατομίκευση. Εμμονή στην ποιότητα 15. Πράττω ανάλογα με τις συνθήκες. Μετατροπή των πωλητών σε «ηρωικές» φυσιογνωμίες 16. Δοκιμές και πειραματισμός. Προώθηση και διαφήμιση νέων προϊόντων 17. Ομαδικότητα - Προσεκτική ακρόαση – Αναγνώριση 18. Κατάρτιση και εξειδίκευση . Υλικές παροχές και ερεθίσματα 19. Τα παράδοξα των πωλήσεων 20. Συστήματα ελέγχου λόγω των μεταβαλλόμενων συνθηκώ 21. Αναδόμηση & ηλεκτρονικός συντονισμός 22. Αλλαγή στο μοντέλο των επιχειρήσεων 23. Το κέρδος του καταναλωτή – πελάτη 24. Ο ρόλος του ηλεκτρονικού εμπορίου 25. Ο ρόλος του Διαδικτύου 26. Παγκοσμιοποιημένες κοινωνίες 27. Ο ανταγωνισμός στο ηλεκτρονικό εμπόριο & οι απάτες 28. Το Internet είναι απαραίτητος βοηθός των εταιρειών & όχι εχθρός τους 29. Η οικονομία της αγοράς 30. Διαβουλεύσεις υπό νέα δεδομένα 31. Προώθηση προϊόντων στον τομέα των πωλήσεων 32. Απαιτητικοί πελάτες 33. Η πρόοδος της τεχνολογίας & οι επακόλουθες αλλαγές 34. Τελικό ζητούμενο η εξυπηρέτηση των πελατών 35. Τα 4 στάδια προηγμένης παροχής υπηρεσιών 36. Ανάλυση των 4 σταδίων για παροχή ποιοτικών υπηρεσιών. 37. Οδηγός για καλύτερη επικοινωνία 38. Υποδείξεις για βελτίωση της επικοινωνίας 39. Κανόνες για επιτυχημένη επικοινωνία 40. Η πώληση ως επιστήμη 41. Τι προηγείται της πώλησης, προπαρασκευή 42. «Ανίχνευση» υποψήφιου πελάτη 43. Τα δύο βασικά στάδια παρουσίασης πώλησης 44. Ιδιότητες προϊόντων 45. Ιδιότητες προϊόντων και Συστήματα αντικλεπτικής προστασίας 46. Οι 3 φάσεις της πώλησης 47. Παρουσίαση προϊόντων και υποψήφιος αγοραστής 48. Ο πωλητής οφείλει να ακολουθεί τις τεχνικές πωλήσεων 49. Συμμετοχική διαδικασία πώλησης 50. Αντίλογος αγοραστή & Επιχειρηματολογία του πωλητή 51. Ερωτήσεις ανοιχτού και κλειστού τύπου 52. Μέθοδοι διαχείρισης αντιρρήσεων 53. Βασικοί συντελεστές για την επίτευξη της πώλησης 54. Συγκεκριμένες μέθοδοι για το κλείσιμο μιας πώλησης 55. Για ποιους λόγους μπορεί να αποτύχει μια πώληση 56. Μοντέλο «ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΕΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ 57. Τυπικά χαρακτηριστικά πελατών & μέθοδοι προσέγγισης τους 58. Η τεχνική A.I.D.A. (Attention – Interest – Desire – Action) 59. Ο σχεδιασμός στις επιχειρήσεις & οι στόχοι στις πωλήσεις 60. Κατάρτιση προγράμματος πωλήσεων 61. Αποσαφήνιση των στόχων 62. Η αρχή του Pareto 63. Δημιουργική σκέψη 64. Στάδια διαβούλευσης 65. Τα βήματα προς την επιτυχία 66. Επίτευξη πωλήσεων 67. Πότε η διαπραγμάτευση γίνεται ευχάριστη 68. Η πηγή της δύναμης και η «δύναμη» αυτή καθαυτή του διαπραγματευτή 69. Η τεχνική της πειθούς 70. Οι χρυσοί κανόνες για επιτυχία στις διαπραγματεύσεις 71. Από μάνατζερ ηγέτης 72. Χαρακτηριστικά γνωρίσματα ενός ηγέτη - μάνατζερ 73. Η ιδιαίτερη οντότητα του μάνατζερ & η επιτυχία στις πωλήσεις
Πληροφορίες συμμετοχής
Διάρκεια & Εκπαιδευτικές υπηρεσίες
Πιστοποίηση Στο τέλος της φοίτησης οι σπουδαστές αξιολογούνται. Η επιτυχής ολοκλήρωση της εξεταστικής διαδικασίας οδηγεί στην απόκτηση της Πιστοποίησης. Αναγνωρισμένη Πιστοποίηση για την αγορά εργασίας.
Βεβαίωση Κατάρτισης Σπουδών πιστοποιημένη από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων
***Οι Βεβαιώσεις Κατάρτισης Σπουδών εκδίδονται στα Ελληνικά & στα Αγγλικά διότι έχουν εγκριθεί και από το ΥΠ.ΠΑΙ.Θ.
Πιστοποίηση χωρίς επιπλέον επιβάρυνση Τεχνικές Πωλήσεων και Επικοινωνίας στην Εξυπηρέτηση Πελατών – Sales & Communication Techniques in Customer Service
Κόστος Συμμετοχής
Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος