ΕΠΙΣΚΟΠΗΣΗ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ
Το εργαστήριο Mastering Social Media είναι ένα πρόγραμμα που έχει σχεδιαστεί για να βοηθήσει τους συμμετέχοντες να αναπτύξουν μια ολοκληρωμένη στρατηγική στα Social Media.
Κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου, οι συμμετέχοντες θα αποκτήσουν πρακτικές γνώσεις και δεξιότητες για την αποτελεσματική αξιοποίηση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης για τις σελίδες που διαχειρίζονται, το μάρκετινγκ και τη δέσμευση ως προς το περιεχόμενο.
Μέσω ενός συνδυασμού διαλέξεων και case study οι συμμετέχοντες θα εξερευνήσουν διάφορες πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης, θα μάθουν τις βέλτιστες πρακτικές για τη δημιουργία και την επιμέλεια περιεχομένου και θα ανακαλύψουν τεχνικές για τη μεγιστοποίηση της εμβέλειας και της δέσμευσης του κοινού τους.
MΟDULES:
Ενότητα 1: Εισαγωγή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
-
Ο ρόλος των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στη σημερινή κοινωνία
-
Εξερεύνηση των κορυφαίων πλατφορμών κοινωνικών μέσων
Ενότητα 2: Δημιουργία συναρπαστικού περιεχομένου
-
Προσδιορισμός του κοινού στόχου και καθορισμός των στόχων περιεχομένου
-
Στοιχεία αποτελεσματικής δημιουργίας περιεχομένου
-
Εργαλεία και πόροι για τη δημιουργία περιεχομένου
-
Σχεδιασμός και προγραμματισμός περιεχομένου
Ενότητα 3: Διαφήμιση και προώθηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
-
Εισαγωγή στη διαφήμιση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
-
Ρύθμιση διαφημιστικών εκστρατειών στις κυριότερες πλατφόρμες
-
Στόχευση και τμηματοποίηση
Ενότητα 4: Ανάλυση και μέτρηση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης
-
Εργαλεία για την παρακολούθηση και την ανάλυση δεδομένων των μέσων κοινωνικής δικτύωσης
-
Ερμηνεία των αναλυτικών στοιχείων για τη βελτιστοποίηση της απόδοσης
Ενότητα 5: Δεοντολογία και νομικά ζητήματα
-
Προστασία της ιδιωτικής ζωής και των δεδομένων
-
Ζητήματα πνευματικής ιδιοκτησίας και πνευματικών δικαιωμάτων
-
Δεοντολογικές κατευθυντήριες γραμμές για τη χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης
-
Διαχείριση διαδικτυακής φήμης και κρίσεων