Εισηγητής
Κασσιός Χαράλαμπος, Global Account Director, KANTAR
Απόφοιτος του Τμήματος Πολιτικών Επιστημών του ΑΠΘ με δύο μεταπτυχιακούς τίτλους από το London School of Economics (LSE), MSc in Management και MSc in European Politics and Policy. Διαθέτει πολυετή εμπειρία στην έρευνα Marketing, ενώ έχει χειριστεί ερευνητικά projects για μεγάλα πολυεθνικά brands, μεταξύ αυτών Nestle, Pepsico, Coca Cola, Vivartia κ.α. Έχει εργαστεί σε εταιρείες με ηγετική παρουσία στον χώρο και τα τελευταία 12 χρόνια εργάζεται στην Kantar, όπου σήμερα κατέχει την θέση του Global Account Director. Παράλληλα, δραστηριοποιείται ως σύμβουλος επιχειρήσεων σε startup εταιρείες.
Σε ποιους απευθύνεται
Το σεμινάριο απευθύνεται σε:
Σκοπός
Τι θα Μάθω To σεμινάριο θα σας εκπαιδεύσει σε όλα τα απαραίτητα στάδια σχεδιασμού, διεξαγωγής ενός ποσοτικού ή ποιοτικού ερευνητικού project και ερμηνείας των ερευνητικών ευρημάτων κατά τη διαδικασία λήψης αποφάσεων για ένα brand και μία επιχείρηση. Θα ενημερωθείτε για όλες τις τελευταίες τάσεις της διεθνούς αγοράς και, μέσα από πραγματικά παραδείγματα ερευνών, θα αποκτήσετε μία ολοκληρωμένη εικόνα για την απαραίτητη μεθοδολογία μίας αποτελεσματικής έρευνας, σύμφωνα με τις προδιαγραφές ποιότητας και τον κανονισμό που διέπουν τον ερευνητικό κλάδο.
Περιγραφή σεμιναρίου
Η Έρευνα Marketing στην υπηρεσία του Brand μέσα από real case-studies
Το σεμινάριο δίνει μια σταθερή βάση στις αρχές και τις πρακτικές της έρευνας αγοράς (Marketing Research), ξεκινώντας από όλα τα βήματα σχεδιασμού μίας έρευνας με βάση τους επιχειρηματικούς στόχους του πελάτη και την ανάλυση δεδομένων, μέχρι την αναγνώριση και παρουσίαση των ερευνητικών ευρημάτων, μέσα από πραγματικά παραδείγματα. Επιπλέον, κάνει αναφορά στον κρίσιμο ρόλο των ερευνητικών ευρημάτων ως εργαλεία για την λήψη επιχειρηματικών αποφάσεων που αφορούν στο υπό διερεύνηση Brand.
Θεματολογία
Πληροφορίες συμμετοχής
Τύπος Σεμιναρίου: Online σύγχρονη εκπαίδευση - Zoom
Διάρκεια: 6 εβδομάδες, 30 ώρες
Χρονοδιάγραμμα Ανά Εβδομάδα Ημέρα: 2 φορές την εβδομάδα Ώρα: 18:30 - 21:30 (ενδεικτικά)
Πιστοποίηση Αποκτήστε αναγνωρισμένη πιστοποίηση (Basic) από την ΑCΤΑ
Ολοκληρώστε επιτυχώς την τελική αξιολόγηση και αποκτήστε τη βεβαίωση παρακολούθησης του πιστοποιημένου προγράμματος από την ΑCΤΑ [Τεχνοβλαστός Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης].
Κόστος Συμμετοχής
Εκδήλωση Ενδιαφέροντος