Βρείτε Σεμινάρια

Σεμινάριο εξ αποστάσεως

CRISIS MANAGEMENT σε συνεργασία με το Ελληνογερμανικό Επιμελητήριο

Διοργανωτής Σεμιναρίου E-Learning:
TUV HELLAS
Το σεμινάριο έχει λήξει! Αναζητήστε παρόμοια σεμινάρια στην κατηγορία Οργάνωση & Διοίκηση

Εισηγητής

Νέστορας Παπαρούπας

Περιγραφή σεμιναρίου

Η TÜV HELLAS (TÜV NORD) σε συνεργασία με το Ελληνογερμανικό Επιμελητήριο θέλοντας να συμβάλλουν θετικά στην διερεύνηση του νέου τοπίου που έχει διαμορφωθεί για τις Ελληνικές επιχειρήσεις και για τον καθέναν μας ξεχωριστά, αξιοποιούν την πλούσια εμπειρία τους σε θέματα επιχειρηματικότητας και την τεχνογνωσία των Εισηγητών και πραγματοποιούν, εξ αποστάσεως εκπαιδευτικό πρόγραμμα με την εξής θεματολογία:

  • Ανάλυση προτύπου ISO 22361:2022-Crisis Management
  • Όροι & Ορισμοί
  • Κρίση (Crisis)
  • Διαχείριση Κρίσεων (Crisis Management)
  • Συμβάν (Incident)
  • Ενδιαφερόμενα μέρη
  • Αναφορά Κατάστασης/Ενημέρωσ
  • Περιεχόμενα Προτύπου ISO 22361:2022
  • Βασικές έννοιες του Crisis Management (Crisis Management Core Concepts & Fundamental Terms)
  • Είδη Κρίσεων (Λειτουργικές, Περιβαλλοντικές, Οικονομικές, Ανθρώπινοι Πόροι, Εργατικά Ατυχήματα, Προσβολή Εταιρικής Φήμης, Κακόβουλες Ενέργειες, Τρομοκρατία κ.α.)
  • Επίπεδα Κρίσεων (Levels 1-2-3)
  • Στάδια της Κρίσης (προ κρίσης-ανταπόκριση στην κρίση-μετά την κρίση)
  • Ο ρόλος της ηγεσίας κατά την κρίση
  • Αξιολόγηση του επιπέδου ετοιμότητας σχετικά με τις κρίσεις
  • Στρατηγικές αποφάσεις κατά την διάρκεια της κρίσης
  • Η στρατηγική επικοινωνίας κατά την κρίση
  • Ο κύκλος της επικοινωνίας (προ κρίσης-αρχική φάση-φάση εξέλιξης-φάση ύφεσης-φάση αξιολόγησης)
  • Η κατανόηση του ακροατηρίου (τρόπος πρόσληψης/επίπεδο κατανόησης των μυνημάτων που αποστέλλει η εταιρία και η δημιουργία δεδομένων από το ακροατήριο)
  • Ο Εκπρόσωπος-Spokesperson (ο ρόλος του, η συνεργασία του με τα ΜΜΕ, και οι αναγκαίες δεξιότητες που πρέπει να έχει ο εκπρόσωπος τύπου)
  • Οι απαιτήσεις του χώρου επικοινωνίας
  • Περιεχόμενα ενός Εγχειριδίου Επικοινωνίας κατά την Κρίση (Crisis Communication Manual)
  • Κατηγοριοποίηση επικοινωνιών
  • Τρόποι απόδοσης μηνυμάτων ανάλογα με τους αποδέκτες
  • Η διαχείριση των Social Media κατά την διάρκεια της κρίσης

Πληροφορίες συμμετοχής

Σημείωση: Το σεμινάριο διεξάγεται στην Ελληνική Γλώσσα με υλικό στην Αγγλική.

Κόστος Συμμετοχής

Για πληροφορίες σχετικά με το κόστος συμμετοχής επικοινωνήστε με το φορέα εκπαίδευσης

Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος

Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στην εταιρεία που διοργανώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης.