Εισηγητής
Νίκος Μήτρου Ο Νίκος Μήτρου γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Θεσσαλονίκη. Είναι πτυχιούχος της Σχολής Τουριστικών σπουδών Θεσσαλονίκης. Στον κλάδο της φιλοξενίας δραστηριοποιείτε από το 1994. Εργάστηκε στον χώρο των διεθνών ξενοδοχείων πολυτελείας, της πολυεθνικής Hyatt από το 1999 μέχρι και το 2021 σαν Chief Concierge. Είχε την ευκαιρία να συμμετάσχει σαν Task force team manager στο άνοιγμα ξενοδοχείων, αλλά και σαν Concierge department trainer, σε ξενοδοχεία στο εξωτερικό όπου του δόθηκε η ευκαιρία να προτείνει μεθόδους και πρακτικές για να γίνει η υπηρεσία Concierge Customer service πιο αποτελεσματική και πελατοκεντρική. Είναι μέλος την διεθνούς ένωσης Concierge, Les Clefs d”Or (UICH) από το 2007. Του δόθηκε η ευκαιρία από ιδιωτικούς φορείς επιμόρφωσης να μοιραστεί την εμπειρία του με νέους ξενοδοχειακούς υπαλλήλους και παράλληλα του δόθηκε η ευκαιρία να προσφέρει υπηρεσίες mentoring σε σπουδαστές μεταπτυχιακών τίτλων. Είναι παθιασμένος με τη φιλοξενία και ένας από τους στόχους του είναι να συνεχίσει να συνεισφέρει στο να γίνει το επάγγελμα του Concierge ευρύτερα γνωστό, ενώ καθημερινά συνεχίζει να μαθαίνει από την συνεχώς εξελισσόμενη βιομηχανία της φιλοξενίας.
Σε ποιους απευθύνεται
Το σεμινάριο Customer Service & Concierge Excellence απευθύνεται σε όλους όσοι εργάζονται στον τομέα Τουρισμού - Επισιτισμού και δύνανται να έρθουν σε επαφή με εξυπηρέτηση πελατών σε οποιοδήποτε πόστο.
Σκοπός
Κατά τη διάρκεια του πρωτοποριακού αυτού σεμιναρίου οι καταρτιζόμενοι θα αναπτύξουν έναν επαγγελματικό τρόπο προσέγγισης και επικοινωνίας (προφορικό - γραπτό λόγο), καθώς και την ξενοδοχειακή τους κουλτούρα, ώστε να καλύπτουν ιδανικά και με πραγματικό ενδιαφέρον τις ανάγκες των πελατών.
Οι καταρτιζόμενοι μετά τη λήξη του σεμιναρίου θα είναι σε θέση να καλύψουν θέσεις εργασίας σε ξενοδοχεία, resorts και city hotels.
Περιγραφή σεμιναρίου
ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ
1. Τρόπος επικοινωνίας-ποιες λέξεις και φράσεις χρησιμοποιούμε με τους επισκέπτες μας - σωστός και επαγγελματικός τρόπος ομιλίας. Ο τρόπος ομιλίας δεν πρέπει να είναι άτονος και ξύλινος - να μη φαίνεται ότι έχουμε αποστηθίσει ένα κείμενο.
2. Επαγγελματικός γραπτός λόγος. Τί αποφεύγουμε με παραδείγματα, savoir faire τί ισχυει π.χ. follow up email - τί εννοούμε και γιατί το στέλνουμε.
3. WOW effect in hospitality - how to generate positive comments and create long lasting relationships with the guests
4. Think of the guest first and anticipate his/her needs before asking.
5. Επικοινωνία μεταξύ των συνεργατών μας για μια πιο αποτελεσματική ομάδα
6. Τί ξεχωρίζει το καλό 5* από το υψηλότερο επίπεδο 5* - personalization
Πληροφορίες συμμετοχής
Διάρκεια: 15 ακαδημαϊκές ώρες / 3 5ωρα μαθήματα εξ αποστάσεως
Βεβαίωση Παρακολούθησης Στους συμμετέχοντες θα δοθεί Βεβαίωση Παρακολούθησης από το Πιστοποιημένο Κέντρο Δια Βίου Μάθησης ΔΕΛΤΑ 360.
Οι καταρτιζόμενοι έχουν τη δυνατότητα να αποκτήσουν Διεθνή Πιστοποίηση από τον φορέα Global Awarding, κάνοντας level up στις επαγγελματικές προοπτικές τους στην Ελλάδα και το εξωτερικό.
Κόστος Συμμετοχής
Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος