Βρείτε Σεμινάρια

Σεμινάριο εξ αποστάσεως

Executive Diploma in Digital Marketing & Social Media με την "υπογραφή" του Δημήτρη Κονταράκη

Διοργανωτής Σεμιναρίου E-Learning:
ΑΛΦΑ studies ΚΔΒΜ2 - Πειραιάς
Το σεμινάριο έχει λήξει! Αναζητήστε παρόμοια σεμινάρια στην κατηγορία Digital Marketing

Σε ποιους απευθύνεται

Το πρόγραµµα απευθύνεται σε:

  • Πτυχιούχους ΑΕΙ/ ΤΕΙ / Κολεγίων ανεξαρτήτως ειδικότητας, που εργάζονται ή επιθυµούν να εργαστούν στον κλάδο
  • Αποφοίτους ΙΕΚ Οικονοµικών,  Διοικητικών Ειδικοτήτων 
  • Εργαζόµενους / στελέχη µικροµεσαίων επιχειρήσεων που επιθυµούν να αναπτύξουν περαιτέρω την επιχείρησή τους, στην Ελλάδα ή διεθνώς
  • Φοιτητές / αποφοίτους σχολών –ανεξαρτήτως ειδικότητας – για την ενίσχυση του βιογραφικού τους και την απόκτηση επαγγελµατικών δεξιοτήτων
  • Νέους που ενδιαφέρονται να ασχοληθούν επιχειρηµατικά ή ως ελεύθεροι επαγγελµατίες µε το marketing και την επικοινωνία
  • Νέους επιχειρηµατίες που αναζητούν αποτελεσµατικούς και οικονοµικούς τρόπους προώθησης των προϊόντων/ υπηρεσιών τους
  • Ελεύθερους επαγγελµατίες για την ανάπτυξη του πελατολογίου τους
  • Φυσικά πρόσωπα, δηµόσια πρόσωπα, καλλιτέχνες, πολιτευτές, για την ενίσχυση της ψηφιακής τους εικόνας
  • Υποψήφιους φοιτητές ΜΒΑ ως "γεφυροποιό πρόγραµµα-bridging course"

Περιγραφή σεμιναρίου

Το Executive Diploma in Digital Marketing & Social Media είναι ένα πρόγραµµα σπουδών επαγγελµατικής εξειδίκευσης που έχει ως στόχο να καταρτίσει και να εκπαιδεύσει φιλόδοξα, δυναµικά στελέχη επιχειρήσεων, οργανισµών, παραγωγικών µονάδων. Πρόκειται για ειδικά σχεδιασµένο πρόγραµµα επαγγελµατικής εξειδίκευσης που ανταποκρίνεται στις σύγχρονες επαγγελµατικές απαιτήσεις του µάρκετινγκ και της εταιρικής ψηφιακής επικοινωνίας. Εφοδιάζει τους συµµετέχοντες µε θεωρητική και πρακτική γνώση που απαιτείται για την έναρξη µιας καριέρας στον χώρο του ψηφιακού µάρκετινγκ και για την εξέλιξη σε ανώτερες διοικητικές θέσεις, για όσους ήδη δραστηριοποιούνται στον κλάδο.
Διδασκαλία από καταξιωµένα στελέχη µε πολυετή ακαδηµαϊκή και
επαγγελµατική εµπειρία στoν Toµέα Οικονοµίας - Διοίκησης και Marketing, όπως ο γνωστός Digital Marketing Strategist, Δημήτρης Κονταράκης!

Ενότητες  / units:

1. Marketing Communications

  • Επικοινωνία μάρκετινγκ – εργαλεία, τεχνικές, στρατηγική
  • Διαφήμιση | Προώθηση Πωλήσεων | Πωλήσεις | Δημόσιες Σχέσεις
  • Διαπολιτισμική επικοινωνία μάρκετινγκ – ζητήματα & προκλήσεις στην εταιρική επικοινωνία
  • Κατανοώντας τον μεταλλασσόμενο πελάτη – συμπεριφορά καταναλωτή & η επίπτωση της στην επικοινωνιακή προσέγγιση
  • Επιπτώσεις του διαδικτύου & της ψηφιακής επικοινωνίας

2. Fundamentals of Digital Marketing

  • Εισαγωγή στο Digital Marketing/ Ομοιότητες και διαφορές από το Παραδοσιακό Marketing
  • Ο ρόλος του Digital Marketing στην επιτυχία των brands και των επιχειρήσεων- μια στρατηγική προσέγγιση
  • Κανάλια, τακτικές και λειτουργίες που συμπεριλαμβάνονται στον σχεδιασμό του Digital Marketing Plan
  • Τα χαρακτηριστικά του επιτυχημένου Digital Marketing Manager

3. Advanced Digital Marketing

  • Η στρατηγική Digital Marketing: στόχοι, σύνδεση με την επιχειρηματική στρατηγική, KPIs
  • Βασικοί δείκτες μέτρησης της επιτυχίας
  • Ακροατήρια και περιεχόμενο: μοντέλα λήψης αποφάσεων και πρακτικά παραδείγματα

4. E-commerce

  • Τομείς Ηλεκτρονικού Επιχειρείν
  • Επιχειρηματικά μοντέλα Ηλεκτρονικού Επιχειρείν
  • Ηλεκτρονικό Εμπόριο: ορισμός, πλεονεκτήματα
  • Ηλεκτρονικό marketing
  • Websites & E-shop platforms: Πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα
  • Αξιολόγηση e-shop
  • Εργαλεία Internet Marketing: σύγκριση, πλεονεκτήματα, προτεινόμενη χρήση τους με βάση τους στόχους και τις συνθήκες
  • Ασφάλεια & GDPR

5. The Successful Social Media Strategy

  • Το περιβάλλον, η χρήση και η σημασία των social media στις επιχειρήσεις
  • Social Media Platforms: Blogs, Facebook, Twitter, LinkedIn, Foursquare – Facebook Places, Instagram, Pinterest, YouTube – Dailymotion, E-mail & viber marketing

Εφαρμογή της Επικοινωνιακής Στρατηγικής:

  • Επιλογή Target Group
  • Επιλογή Social Media
  • Cross Social Media Strategy
  • Day to Day Action
  • Ανάπτυξη Στρατηγικής ανά μέσο

6. Digital Marketing Metrics: Google Analytics & SEO

  • Πλατφόρμες ανάλυσης στατιστικών δεδομένων
  • Παρουσίαση κύριων KPI’s
  • Δημιουργία report
  • Ανάλυση στατιστικών ανά μέσο
  • Αξιολόγηση στόχων και στρατηγικής
  • Ανάλυση πετυχημένων Case Studies
  • Σχεδιασμός – Εκτέλεση – Αποτίμηση καμπάνιας

Πληροφορίες συμμετοχής

Ευέλικτη Παρακολούθηση:

  • 1 µάθημα/εβδομάδα, εξ αποστάσεως φοίτηση
  • Video on demand

Ο απόφοιτος µετά τη λήξη του προγράμματος αποκτά 2 διπλώματα:

  • Επαγγελµατική βεβαίωση σπουδών διά βίου µάθησης µε Αδειοδότηση από τον ΕΟΠΠΕΠ (Υπουργείο Παιδείας).
  • Διεθνή Πιστοποίηση Ανωτάτων Επαγγελµατικών Σπουδών ABC Certa.

Προοπτικές
Οι απόφοιτοι του προγράµµατος κατέχουν τις βασικές γνώσεις και έχουν αποκτήσει τις απαραίτητες δεξιότητες, ώστε να ηγηθούν οµάδων (team leaders), τµηµάτων, επιχειρήσεων και οργανισµών, στο ελληνικό και στο ξένο επιχειρησιακό περιβάλλον ως Social & Digital Media Specialists, Digital Marketing Managers, Social Media Managers, Marketing Managers, Social & Digital Consultants (ως ελεύθεροι επαγγελµατίες). Διαθέτουν επίσης τα εφόδια να ξεκινήσουν ή να ενισχύσουν τη δική τους επιχειρηµατική δραστηριότητα.

Κόστος Συμμετοχής

Για πληροφορίες σχετικά με το κόστος συμμετοχής επικοινωνήστε με το φορέα εκπαίδευσης

Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος

Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στην εταιρεία που διοργανώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης.