Το πρόγραμμα Executive Diploma in Hospitality and F & B Management είναι σχεδιασμένο για να σας προετοιμάσει για μια επιτυχημένη καριέρα στον κλάδο της Διοίκησης Ξενοδοχειακών Επιχειρήσεων και Επισιτιστικών Μονάδων, καλύπτοντας μια ευρεία γκάμα θεμάτων που σχετίζονται με τη διοίκηση και λειτουργία των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων, των επισιτιστικών μονάδων, καθώς και την εφαρμογή της Διαχείρισης Ολικής Ποιότητας (TQM). Στο πλαίσιο αυτό, θα αποκτήσετε τις αναγκαίες και πολύτιμες γνώσεις σχετικά με τον τρόπο που αυτοί οι κρίσιμοι τομείς συνδέονται μεταξύ τους και διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στην επίτευξη της άριστης λειτουργικότητας και στη μεγιστοποίηση της κερδοφορίας στον ξενοδοχειακό κλάδο. Το πρόγραμμα υλοποιείται σε συνεργασία με την Innjobs, τη μεγαλύτερη πανελλαδική, διαδικτυακή πλατφόρμα ευρέσεως εργασίας στον τουρισμό, που συνδέει άμεσα και αποτελεσματικά, εργοδότες και υποψήφιους εργαζόμενους, από τους κλάδους του τουρισμού και του επισιτισμού, όπως ξενοδοχεία, τουριστικά καταλύματα και μαζική εστίαση.
Δομή Προγράμματος Σπουδών
Στρατηγική και Οικονομική Μελέτη Μονάδων Φιλοξενίας
-
Στρατηγικός προσανατολισμός του ξενοδοχείου και των μονάδων φιλοξενίας
-
Ανάλυση αγοράς και ανταγωνιστών
-
Εκπόνηση μελετών για την αποτίμηση της οικονομικής βιωσιμότητας
-
Σχεδιασμός και ανάπτυξη των επιχειρηματικών στρατηγικών του ξενοδοχείου
Πωλήσεις και τιμολογιακή πολιτική Μονάδων Φιλοξενίας και Επισιτισμού
-
Τακτικές τιμολόγησης και πολιτικές πωλήσεων
-
Revenue management και διαχείριση των τιμών
-
Εφαρμογή στρατηγικών πωλήσεων για μέγιστη απόδοση
Διοίκηση και Οργάνωση Τμημάτων Ξενοδοχείου και F&B Τμημάτων
-
Οργανωτική δομή και λειτουργία των διαφόρων τμημάτων του ξενοδοχείου (Εστιατόριο / Κουζίνα / Αποθήκη / τμήμα Παραλαβών)
-
Διαχείριση των πόρων και καθορισμός ρόλων και καθηκόντων
-
Συντονισμός και συνεργασία μεταξύ των τμημάτων
-
Total quality management
-
Υγιεινή και ασφάλεια τροφίμων και ποτών (HACCP ISO)
F&B Cost Control – Σύνθεση Εδεσματολογίου
-
Ορισμός του κόστους και τρόποι ελέγχου τους
-
Σχεδιασμός του μενού και την αξιολόγηση της απόδοσης
-
Επιλογή προμηθευτών και διαχείριση αποθεμάτων
Ανθρώπινοι Πόροι (Εργασιακές Σχέσεις – Εργασιακές Συνθήκες)
-
Προσλήψεις και επιλογή προσωπικού
-
Εκπαίδευση και ανάπτυξη των υπαλλήλων
-
Αξιολόγηση
-
Διαχείριση εργασιακών σχέσεων και αντιμετώπιση προβλημάτων
Τμήμα Κρατήσεων και Τμήμα Υποδοχής
-
Διαχείριση των κρατήσεων και της κεντρικής κράτησης
-
Ανάλυση ξενοδοχειακού προγράμματος
-
Τεχνικές υποδοχής πελατών και check-in/check-out διαδικασίες
-
Εξυπηρέτηση πελατών και επίλυση προβλημάτων
Στρατηγικό Marketing
-
Ανάλυση αγοράς και κατανόηση των αναγκών των πελατών
-
Σχεδιασμός και υλοποίηση στρατηγικών μάρκετινγκ
-
Διαχείριση της επικοινωνίας και προώθηση του ξενοδοχείου / Brand name