Το καινοτόμο αυτό σεμινάριο παρουσιάζει με οργανωμένο τρόπο σύγχρονες πρακτικές, εργαλεία και διαδικασίες για τη διαχείριση της συνεχούς ροής των εισερχομένων πληροφοριών και των ποικίλων απαιτήσεων της καθημερινότητας, του τρόπου καθορισμού προτεραιοτήτων, για την αναβάθμιση της εσωτερικής επικοινωνίας, τη σωστή πρακτική εκχώρησης αρμοδιοτήτων, την επίλυση προβλημάτων και λήψη αποφάσεων, τη διαχείριση των εσωτερικών συγκρούσεων, την εφαρμογή της συναισθηματικής νοημοσύνης, την ενδυνάμωση των ανθρώπων σας, την διαχείριση του Stress και την ανάπτυξη του πνεύματος ομάδας. Στο σεμινάριο θα καταρριφθούν μύθοι που μας καταδυναστεύουν όπως π.χ. ότι το ''To do List'' αποτελεί εργαλείο προγραμματισμού, ενώ στην πραγματικότητα η παραγωγική διεργασία πραγματισμού και καθορισμού προτεραιοτήτων χρειάζεται επτά βήματα για να απογειωθεί η παραγωγικότητα.
Επιπλέον στο σεμινάριο παρουσιάζονται οι τεχνικές απαλλαγής από το stress και η απόκτηση είκοσι νέων συνηθειών, που αναβαθμίζουν την παραγωγικότητα και είκοσι συνηθειών που σπαταλούν τον χρόνο μας (ληστές του χρόνου), που βασίζονται στη διεθνή εμπειρία.
Μεταξύ των τεχνικών αυτών περιλαμβάνονται:
-
η απομάκρυνση των στρεσογόνων παραγόντων,
-
η καθιέρωση πρωινής και βραδινής ρουτίνας,
-
η διαμόρφωση καλού εργασιακού κλίματος
-
η παρακίνηση του προσωπικού,
που οδηγούν σε θεαματική αύξηση της παραγωγικότητας και βοηθούν το στέλεχος να αποκτήσει την εσωτερική ισορροπία και αρμονία, που είναι στοιχεία απαραίτητα για την επαγγελματική καταξίωση και την ποιότητα της προσωπικής του ζωής.
Όπως το θέτει ο D. Allen (συγγραφέας του Διεθνούς Best Seller "Get The Things Done (GTD)", είναι αδύνατον να διαχειριστείς στόχους, έργα και δράσεις, εάν η καθημερινότητα βρίσκεται εκτός ελέγχου. Απαιτείται λοιπόν ένας απλός και αποδοτικός μηχανισμός που θα θέτει τα πάντα σε μια ελεγχόμενη ροή.
Οι σύμβουλοι της εταιρείας μας θα καλύπτουν επι δώδεκα μήνες την υποστήριξη των συμμετεχόντων, παρέχοντας απαντήσεις – διευκρινίσεις σε πιθανές ερωτήσεις τους.
Ενότητες
Το σεμινάριο αυτό περιλαμβάνει την παρακάτω θεματολογία που εμπλουτίζεται με βιωματικές ασκήσεις και ανάλογα εργαλεία:
1. Αυτογνωσία
-
Διάγνωση παρούσας κατάστασης – ερωτηματολόγια αυτοαξιολόγησης
-
Απαιτούμενες υποδομές: εργαλεία λήψης αποφάσεων, εργαλεία επίλυσης προβλημάτων
2. Προτεραιότητες– Προγραμματισμός– Παραγωγικότητα
-
Η διευθέτηση όλων των εισερχομένων πληροφοριών (Fax, Τηλέφωνα, Εmail, Προφορικές Εντολές)
-
Τα τέσσερα τεταρτημόρια στο Matrix του χρόνου
-
Ο καθορισμός προτεραιοτήτων
-
Η βέλτιστη διαδικασία για τον εβδομαδιαίο – ημερήσιο προγραμματισμό
-
Συστηματική διαχείριση συσκέψεων
3. Σύστημα David Allen
-
Πώς γίνεται η επεξεργασία κάθε εισερχόμενης πληροφορίας: αρχειοθέτηση, ανάθεση – υλοποίηση – επανεξέταση στο μέλλον
-
Καθορισμός επόμενου βήματος κάθε προγραμματισμένης δραστηριότητας (Σύστημα David Allen GTD: Getting Things Done)
4. Τρόποι διαχείρησης του stress
-
Πρακτικές ασκήσεις απαλλαγής από το Stress
-
Η βελτίωση της επικοινωνίας ως παράγοντας καλύτερης διαχείρισης του χρόνου. Τα κρίσιμα σημεία στην επικοινωνία
-
Πώς αντιμετωπίζεται η αναβλητικότητα
-
Τα μυστικά της παρακίνησης και του καλού εργασιακού κλίματος
5. Η σπατάλη του χρόνου
-
Οι Είκοσι συνήθειες που συντελούν στην σπατάλη του χρόνου (Ληστές του Χρόνου)
-
Πώς αντιμετωπίζονται οι «Ληστές» του χρόνου
6. Καλές πρακτικές – Συνήθειες στη διαχείριση του χρόνου
-
Καλές συνήθειες – δεξιότητες που πρέπει να αποκτηθούν για την αύξηση της παραγωγικότητας
-
Πως αποκτάται μια χρήσιμη συνήθεια
-
Η σημαντικότητα ποιοτικής ρουτίνας για το πρωί και το βράδυ
-
Η αξία της εκχώρησης αρμοδιοτήτων και πώς την ενισχύουμε
-
Πως χτίζεται ένα πρόγραμμα για την προσωπική βελτίωση της διαχείρισης του χρόνου, σε επίπεδο εβδομάδας, μήνα, τριμήνου, εξαμήνου, χρόνου
7. Η επίλυση των προβλημάτων και η λήψη αποφάσεων
-
Η επικέντρωση σε ένα πράγμα κάθε φορά
-
Ο δομημένος τρόπος επίλυσης προβλημάτων
-
Η αναζήτηση του γενεσιουργού αιτίου. Η μέθοδος των 5 “Γιατί”
-
Εργαλεία λήψης αποφάσεων
-
Πως καθορίζονται οι προτεραιότητες
8. Η διαμόρφωση του καλού εργασιακού κλίματος
-
Είκοσι παράμετροι του καλού εργασιακού κλίματος και πώς βελτιώνονται
-
Η διαμόρφωση της κατάλληλης κουλτούρας
9. Η ενδυνάμωση των ανθρώπων
-
Τρόποι παρακίνησης
-
Ανάπτυξη του προσωπικού
10. Η βελτίωση της επικοινωνίας
-
Οι επτά στόχοι της Επικοινωνίας
-
Τα είκοσι ακούσια λάθη κατά την επικοινωνία που καταστρέφουν τις προσωπικές σχέσεις
Με μια σειρά βιωματικών ασκήσεων οι συμμετέχοντες θα συνειδητοποιήσουν την καταστροφική συνέπεια των συνηθειών που μειώνουν την απόδοση μας (όπως π.χ. να μην θέτουμε προτεραιότητες ή να διακόπτουμε μια εργασία και να αρχίζουμε κάποια άλλη ή να δημιουργούμε σφήνες στους συνεργάτες μας) και θα ασκηθούν στην αλλαγή των συνηθειών αυτών με εκείνες που αυξάνουν την αποτελεσματικότητά μας.