ΠΛΑΝΟ
1η συνάντηση:
Α. Kλινική συνέντευξη γονέων, παρουσίαση ενδεδειγμένου τρόπου λήψης ιστορικού με γνώμονα το αίτημα των γονέων, χαρακτηριστικά θεραπευτή, Θεραπευτική σχέση, πρακτική άσκηση.
Β. Kλινική συνέντευξη παιδιού, παρουσίαση συνάντησης με το παιδί, κλίματος εμπιστοσύνης, χώρος / υλικά που χρησιμοποιούνται στην θεραπευτική διαδικασία, τεχνικές παρέμβασης, πρακτική άσκηση.
Γ. Διαγνωστικά κριτήρια, εξοικείωση με τις κλινικές διαταραχές της παιδικής και εφηβικής ηλικίας. (15 ώρες)
2η συνάντηση:
Α. Διαγνωστικά κριτήρια, εξοικείωση με τις κλινικές διαταραχές της παιδικής και εφηβικής ηλικίας.
Β. Παρουσίαση διαγνωστικών εργαλείων (Αθηνά – τεστ, WISC – III, Achenbach, ελληνική κλίμακα αξιολόγησης ΔΕΠ-Υ, ΠΑΤΕΜ κ.α.), πρακτική άσκηση.
Γ. Αξιολόγηση , στοχοθεσία, διαμόρφωση θεραπευτικού προγράμματος, διαφοροποίηση ειδικοτήτων, παραπομπές, πρακτική άσκηση. (15 ώρες)
3η συνάντηση:
Α. Εξειδικευμένα θέματα που αφορούν την παιδική και εφηβική ηλικία, αναπτυξιακά επιτεύγματα και αποκλίσεις, συχνά αιτήματα γονέων και μέθοδοι συμβουλευτικής αντιμετώπισης, πρακτική άσκηση.
Β. Εξειδικευμένα θέματα που αφορούν την παιδική ηλικία, αναπτυξιακά επιτεύγματα και αποκλίσεις, συχνά αιτήματα γονέων και μέθοδοι συμβουλευτικής αντιμετώπισης, πρακτική άσκηση.
Γ. Διαγνωστικά Κριτήρια, εξοικείωση με τις κλινικές διαταραχές της παιδικής και εφηβικής ηλικίας, μέθοδοι παρέμβασης. (15 ώρες)
4η συνάντηση:
Α. Εξειδικευμένα θέματα που αφορούν την παιδική και εφηβική ηλικία, μέθοδοι συμβουλευτικής αντιμετώπισης, πρακτική άσκηση.
Β. Διαγνωστικά Κριτήρια εξοικείωση με τις κλινικές διαταραχές της παιδικής και εφηβικής ηλικίας, μέθοδοι παρέμβασης.
Γ. Σύνοψη και εξάσκηση σε περιστατικά. (15 ώρες)