Εισηγητής
Θέμης Σαρανταένας
Ο Θέμης Σαρανταένας είναι Πιστοποιημένος Σύμβουλος Μάρκετινγκ και Ανάπτυξης Επιχειρήσεων & Επιχειρηματιών (ως Senior Marketing Consultant από τον Σύνδεσμο Εταιρειών Συμβούλων Μάνατζμεντ Ελλάδος βάσει του Προτύπου ΕΝ ISO / IEC 17024:2012) στην Ελλάδα και στην Κύπρο (www.marketingconsultant.gr & www.marketingconsultant.com.cy) και ασχολείται ενεργά στο χώρο παραπάνω από δέκα οκτώ χρόνια. Εργάστηκε για πολλά χρόνια στην L' Oreal Hellas σε θέσεις επικοινωνιακού και εμπορικού μάρκετινγκ στις μάρκες με τις περισσότερες πωλήσεις. Με την πολυετή εμπειρία του έχει εξειδικευτεί στην ψυχολογία του καταναλωτή και αναγνωρίζει τους μηχανισμούς για την εμπλοκή του στη διάδραση της πώλησης με μεγαλύτερη επιτυχία.
Σήμερα ειδικεύεται στην ανάπτυξη των μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων με πλούσιο πελατολόγιο από πολλούς και διαφορετικούς κλάδους. Ακόμα εκπαιδεύει στελέχη και ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων με Σεμινάρια Μάρκετινγκ και Επιχειρηματικών Δεξιοτήτων (Soft Skills). Παράλληλα, είναι εκπαιδευμένος Business & Personal Coach, ενώ έχει γράψει 6 βιβλία για το μάρκετινγκ και την εφαρμογή του στις επιχειρήσεις. Το 2019 βραβεύτηκε ως «Best Marketing Consultant» στα βραβεία Franchise για την προσφορά του στον κλάδο. Τέλος, επιμελείται και παρουσιάζει την τηλεοπτική θεματική εκπομπή «Marketing in Practice» που προβάλλεται από το 2014 στο Attica TV/SBC TV και 12 ακόμα περιφερειακούς σταθμούς στην Ελλάδα, καθώς και τa marketing podcasts του δημοσιεύονται στην εφημερίδα Athens Voice.
Σε ποιους απευθύνεται
Σε επιχειρηματίες & ελεύθερους επαγγελματίες ιδιοκτήτες επιχειρήσεων.
Σκοπός
Στόχος του webinar είναι να παρουσιαστούν οι αλλαγές και οι εξελίξεις στην συμπεριφορά του σύγχρονου πελάτη και να δοθούν ερεθίσματα στους συμμετέχοντες να βελτιώσουν τον τρόπο που ασκούν την επιχειρηματικότητά.
Περιγραφή σεμιναρίου
Γνωρίστε τις μεθόδους που θα σας βοηθήσουν να κατανοήσετε τον πελάτη σας και πετύχετε πωλήσεις με περισσότερη ευκολία.
Τι θα παρουσιαστεί:
Η συμπεριφορά του πελάτη αποτελεί ένα από τα βασικότερα και σύνθετα ζητήματα στο μάρκετινγκ και γενικότερα στην επιχειρηματικότητα. Γνωρίζοντας την συμπεριφορά και την ψυχολογία του πελάτη σας μπορείτε να αντιληφθείτε πώς λαμβάνει τις αγοραστικές του αποφάσεις, ποιοι παράγοντες τις επηρεάζουν και πώς λειτουργεί μετά την αγορά.
Το γνωσιακό πεδίο της συμπεριφοράς του καταναλωτή αγγίζει θεωρία και πρακτικές από το μάρκετινγκ, την ψυχολογία, τα οικονομικά, τη στατιστική, τη κοινωνιολογία και τη μελέτη της συμπεριφοράς ατόμων και ομάδων.
Η ψυχολογία του πελάτη προσπαθεί να απαντήσει σε ερωτήματα όπως:
Πληροφορίες συμμετοχής
Κόστος Συμμετοχής
70€
Εκδήλωση Ενδιαφέροντος